Op zoek naar een TeamSupport alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief voor TeamSupport is op de markt.

  • ✓ Geen opstartkosten
  • ✓ Klantenondersteuning 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Wilt u betere ondersteuning bieden met geweldige helpdesksoftware die het allemaal kan?

Probeer LiveAgent vandaag nog. LiveAgent is de ultieme oplossing met meerdere kanalen voor uw bedrijf. Ondersteuning bieden via alle relevante kanalen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SourceForge leader fall 2021

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verhoogde productiviteit

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze universele inbox.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.

Betaalbare prijzen

LiveAgent pakt uit voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

TeamSupport versus LiveAgent in een oogwenk

Functies Liveagent TeamSupport
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
TeamSupport biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
TeamSupport biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
TeamSupport biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
TeamSupport biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
TeamSupport biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
TeamSupport biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
TeamSupport biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
TeamSupport biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
TeamSupport biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
TeamSupport biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
TeamSupport biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
TeamSupport biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
TeamSupport biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
TeamSupport biedt videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
TeamSupport biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
TeamSupport biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
TeamSupport biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
TeamSupport biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
TeamSupport biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
TeamSupport biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
app installation - illustration

Een sterk alternatief voor TeamSupport

Til uw klantenondersteuning naar een hoger niveau met LiveAgent. Krijg alles wat u nodig hebt – email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank, evenals meer dan 175 functies en 40 integraties.

Snelste live chat

Live chat is één van de beste tools om snel en efficiënt klantenondersteuning te bieden. Daarom moet het zo snel mogelijk zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. U kunt zelfs zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken. Bereid uw antwoorden voor en verras ze met uw snelheid.

Watch the website loading time
Savings illustration

Eerlijk en rechtvaardig

Klantenondersteuning bieden hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent heeft drie geweldige betaalde abonnementen boordevol tools en functies om de best mogelijke ondersteuning te bieden.

Bekijk ze en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Vergelijk ons met anderen.

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire oplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to TeamSupport alternatief
Overschakelen naar LiveAgent is eenvoudig met migratie plug-ins. Migratie plug-ins zetten uw gegevens probleemloos over van uw vorige oplossing naar LiveAgent.

Migratie plug-ins

LiveAgent biedt een volledige functionele helpdeskoplossing met meer dan 179 functies en meer dan 40 integraties, ondersteuning in 43 talen en aanzienlijke besparingen. Het biedt een gemakkelijke migratie van uw huidige helpdesk en zorgt voor belangrijke voordelen, zoals uitstekende klantenservice, een gratis optie en rendement op investering. LiveAgent wordt wereldwijd gebruikt door bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en de universiteit van Oxford.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf

Verbeter klantenservice en communicatie met LiveAgent software. Begrijp klanteninzichten, verbeter klantensupport en gebruik diverse communicatiekanalen. Verhoog merkbekendheid en bereik met slimme marketing. Verbeter vertegenwoordigersproductiviteit en bied geweldige klantenondersteuning. LiveAgent biedt conciërgemigratieservices voor populaire helpdeskoplossingen.Gratis proefperiode beschikbaar.

Start uw gegevensoverdracht van Zendesk door op een eenvoudige activeringsschuifregelaar te klikken. Al uw tickets en vertegenwoordigers worden veilig overgedragen naar LiveAgent.

Migreren vanuit Zendesk?

LiveAgent biedt een complete helpdesk-oplossing met meer dan 179 functies en 40 integraties, beschikbaar in 43 talen. Het biedt uitstekende klantenservice en ondersteuning, en u kunt eenvoudig migreren van andere helpdesksoftware. Bespaar geld en verhoog de efficiëntie met LiveAgent.

Organiseer uw klanten in bedrijven en houd eenvoudig bij wat elk bedrijfslid vraagt.

Bedrijven

LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven vanwege de efficiënte ondersteuning, gebruiksvriendelijkheid en verbeterde klantenservice. Het helpt bedrijven om de klanttevredenheid te verhogen en de verkoop te stimuleren. Met diverse functies en integraties biedt LiveAgent een uitgebreide helpdeskoplossing.

LiveAgent's ticketsysteem omvat verschillende kanalen, waaronder snelle live chat (weergave van 2,5 seconden) en integratie met het callcenter.

Op zoek naar een SupportBee alternatief?

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Ontdek nu en bied betere ondersteuning met de juiste tools.

LiveAgent is een geweldig alternatief voor Kustomer met betaalbare prijzen, een geweldig ticketsysteem en met ondersteuning van vele communicatiekanalen.

Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?

Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x