Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Verlaag het verlatingspercentage van het winkelwagentje met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimaliseer & recupereer achtergelaten winkelwagentjes

Het percentage verlaten winkelwagentjes houdt verband met knelpunten in het koopproces. Vaak blijven de vragen van klanten onbeantwoord of kan het koopproces te gecompliceerd of onaangenaam zijn.

LiveAgent geeft je de kans om het aantal verlaten winkelwagentjes aanzienlijk te verminderen en een kans om klanten terug te halen via de geavanceerde live chat- en automatiseringsfunctionaliteit.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Definition of cart abandonment

Wat is het achterlaten van een winkelwagentje?

Verlaten is een e-commerceterm die wordt gebruikt om een ​​bezoeker van een webpagina te beschrijven die de pagina verlaat voordat de gewenste actie is voltooid. Voorbeelden van verlating zijn het verlaten van een winkelwagentje, verwijzend naar bezoekers die artikelen aan hun online winkelwagentje toevoegen, maar het verlaten zonder de aankoop te voltooien.

Wat is een redelijk percentage voor het verlaten van een winkelwagentje?

Volgens onze laatste gegevens over het verlaten van het winkelwagentje uit 2019 bedraagt ​​het wereldwijde gemiddelde percentage verlaten winkelwagentjes 69,91% in alle sectoren.

Het is echter belangrijk om op te merken dat het aantal verlaten winkelwagentjes per sector varieert aangezien verschillende websites zeer verschillende aankoopprocessen en klantengedrag hebben.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Kunt u het percentage verlaten winkelwagentjes tegengaan?

Het achterlaten van een winkelwagentje in de online detailhandel kan veel frustratie, stress en pijn veroorzaken. Gelukkig kan het percentage verlaagd worden door verschillende belangrijke tactieken en strategieën, zoals het verbeteren van de browserervaring, het zo gemakkelijk mogelijk maken van het afrekenen en ook door vertrouwen, loyaliteit en bewustzijn op te bouwen. Bedrijven tonen voortdurend dat het implementeren van helpdesk software hulp kan bieden en geweldige resultaten kan opleveren.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.

badges

Waarom verlaten klanten hun winkelwagentje?

Te ingewikkeld of te tijdrovend om af te rekenen

Om te voorkomen dat klanten naar alternatieven zoeken, is het cruciaal om tijdens het afrekenproces realtime klantenservice te bieden, vooral als het tijdrovend of te ingewikkeld is.

Het afrekenproces kan als ingewikkeld worden beschouwd als u te veel informatie vraagt ​​of als u wilt dat de klant zich registreert voordat hij kan afrekenen. Het is belangrijk om te onthouden dat het afrekenproces zo eenvoudig en kort mogelijk moet zijn.


Complicated and lengthy checkout
No support

Geen ondersteuning

Door realtime ondersteuning te bieden tijdens het afrekenproces, kunt u het verlatingspercentage van de winkelwagentje fors verlagen en tegelijkertijd uw conversieratio verhogen.

Wees beschikbaar om alle vragen van uw klanten over uw producten, levering of prijzen te beantwoorden.

'Enkel browsen'

Omdat kopers technisch onderlegd zijn en altijd op zoek zijn naar de beste deal, voegen ze vaak items toe aan hun winkelwagentje, maar zoeken ze dezelfde items ook op andere websites met betere voorwaarden (verzending, prijs, datum en tijd van levering). Eigenlijk hebben dit soort kopers nog geen beslissing genomen over op welke website ze zullen kopen.

Door proactieve chatuitnodigingen te gebruiken, kunt u de klant gemakkelijk een positieve service ervaring bieden die hen ervan overtuigt dat uw winkel de juiste is om bij te kopen.

Only browsing

Methoden om het verlatingspercentage van de winkelwagentje te verlagen

Talker icon

Bied live chatondersteuning

Volgens Forrester zegt 44% van de online consumenten dat “het beantwoorden van vragen door een levend persoon tijdens een online aankoop één van de belangrijkste functies is die een website kan bieden.”

Eye icon

Opvolgen van exitpagina's

Bepaal de exacte plaats in het koopproces waar uw klanten hun winkelwagentje achterlaten. Met de geavanceerde functionaliteit van LiveAgent kunt u controleren op welke pagina’s uw klanten zich bevinden en hoe lang ze er al browsen.

Bricks icon

Ondersteuning via meerdere kanalen

53% van de klanten zal waarschijnlijk stoppen met hun online aankopen als ze geen snel antwoord op hun vragen kunnen vinden. Bied ondersteuning via live chat, FAQ’s, sociale media, email en meer!

Ga het achterlaten van een winkelwagentje tegen met LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Bied realtime ondersteuning

Bekijk onze video voor meer informatie over hoe u realtime klantenservice kunt bieden aan uw websitebezoekers.

Gebruik proactieve chatuitnodigingen om gebruikers te vragen in realtime met u te chatten. Ga nog een stap verder met de geavanceerde functies van LiveAgent waarmee u kunt controleren op welke pagina’s uw websitebezoekers zich bevinden en hoeveel tijd ze op elke afzonderlijke pagina besteden.

Automatiseer emails voor verlaten winkelwagentjes

Als u de juiste tijdregels instelt, genereert LiveAgent automatisch een email 24 uur (of een andere tijdspanne) na het verlaten van het winkelwagentje.

Emails verstuurd naar aanleiding van een verlaten winkelwagentje hebben een openingspercentage van meer dan 45%, een doorklik percentage van 50% en de conversieratio van degenen die doorklikken is 50%.

Automate emails
Highest security standards

Vertrouw op de hoogste veiligheidsnormen

LiveAgent biedt ultramoderne veiligheidsnormen die volledig conform zijn. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich binnen de datacentra van de EU, de VS of Azië op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is ook volledig conform aan de AVG en volgt de nieuwste aanbevolen werkwijzen in de Software-as-a-Service-industrie.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Bied ondersteuning via meerdere kanalen

LiveAgent biedt niet enkel realtime ondersteuning, maar kan u ook helpen bij het stroomlijnen van al uw communicatiekanalen.

Door een onbeperkt aantal telefoonnummers, emailadressen, sociale accounts, kennisbanken en klantenportaals te verbinden met uw LiveAgent account, kunt u snelle en efficiënte ondersteuning bieden op alle kanalen die uw klanten gebruiken.

Create self service portal in LiveAgent

Creëer portaals voor selfservice

Door portaals voor selfservice te maken, geeft u uw klanten de mogelijkheid om zelfstandig de antwoorden op hun vragen te vinden. Hoewel live chat nodig en gewenst is, vinden sommige klanten het gewoon niet prettig om met anderen te praten. Door uw klanten een kennisbank of klantenportaal te bieden, ziet uw bedrijf er legitiem en betrouwbaar uit.

Wat maakt onze helpdesk software de juiste keuze?

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun behoeften op het gebied van klantenondersteuning.

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingsmogelijkheden, past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Tevreden klanten? Onbetaalbaar

Bied onberispelijke realtime klantenondersteuning om het aantal achtergelaten winkelwagentjes in uw eshop te verminderen. Met LiveAgent is het eenvoudig.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large companies

$39/mo

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u het verlatingspercentage van uw winkelwagen verlagen?

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo