Het lijkt erop dat u de klantenservice van PayPal probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van PayPal. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van PayPal opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van PayPal door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
PayPal is een Amerikaans bedrijf dat een wereldwijd online betalingssysteem exploiteert. Hiermee kunnen particulieren en bedrijven elektronisch geld verzenden en ontvangen, en betalingen doen voor online aankopen. Het is een digitale portemonnee en een platform dat betalingen tussen partijen faciliteert door middel van online overboekingen. Het platform ondersteunt meerdere betaalmethoden, waaronder creditcards, betaalpassen, bankoverschrijvingen en PayPal’s eigen rekeningsaldo. PayPal biedt ook een verscheidenheid aan diensten, zoals het omrekenen van valuta en de mogelijkheid om geld te verzenden en te ontvangen in verschillende landen. Het wordt veel gebruikt als betaalmethode op ecommerce websites en voor online transacties in het algemeen.
Paypal-klanten hebben meerdere opties om contact op te nemen met hun klantenserviceteam en hulp te krijgen bij hun vragen en problemen. Een van de mogelijkheden is om gebruik te maken van het contactformulier op de website van Paypal. Met dit formulier kunnen klanten hun vraag of klacht indienen en het klantenserviceteam zal er zo snel mogelijk op reageren.
Een andere optie is de live chatfunctie die beschikbaar is op de Paypal-website. Klanten kunnen een livechatsessie starten met een medewerker van de klantenservice en direct hulp krijgen bij hun problemen. Deze functie kan erg handig zijn voor klanten die snel hulp nodig hebben of dringende problemen hebben. Wees voorbereid op langere chatwachtrijen, aangezien hun vertegenwoordigers vaak worden overladen met veel verzoeken.
Klanten kunnen telefonisch contact opnemen met de klantenondersteuning van Paypal, het nummer is +1 402-935-2050, het kan worden beschouwd als een callcenter, waar klanten rechtstreeks met een vertegenwoordiger van de klantenondersteuning kunnen spreken en krijgen hulp bij hun problemen.
Paypal biedt een kennisbank op hun website, waar klanten antwoorden kunnen vinden op veelgestelde vragen en technische problemen. Dit kan een nuttige bron zijn voor klanten die liever zelf oplossingen zoeken zonder contact op te nemen met de klantenondersteuning.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To reset your PayPal password:
On the PayPal app:
Security check options include receiving a call, text, or email with a code, answering security questions, confirming through Facebook Messenger, or signing in through Google
Contacting the seller is often the best way to solve a problem. You can find their contact details by going to your “Activity” and selecting the payment. They may be able to issue a refund or help with a return.
You can open a dispute within 180 days of the payment date. Here’s how:
Note: The Resolution Center is only accessible on a web browser, not on the PayPal app.
You can’t open a dispute for payments sent as “Family and Friends.” You can send a personal payment to reimburse a friend for dinner or to collect money for a gift etc. The Purchase Protection program doesn’t apply to personal payments.
What’s next?
In a dispute, you can exchange messages with the seller in your “Resolution Center”. If you’re unable to settle the dispute, you can escalate it to a claim. By escalating it to a claim, you’re asking PayPal to investigate and decide the outcome. A dispute will automatically close after 20 days unless it’s been escalated.
You can check the progress of a dispute or claim at any time in your Resolution Center.
It’s not possible to cancel a completed payment from your PayPal account.
Contacting the seller is often the best way to solve a problem. You can find their contact details by going to your “Activity” and selecting the payment. They may be able to issue a refund or help with a return.
Otherwise, you can open a dispute within 180 days of the payment date.
PayPal is a software as a service company. PayPal is an electronic commerce company that facilitates payments between parties through online transfers.
Customer service team of PayPal offers the following support channels: email, live chat, call center, social media support, forum support and self-service support
You can contact PayPal by emailing them, starting a chat with a live agent on their website, calling their hotline or by leaving them a message on one of the social media platforms. Alternatively, you can use their knowledge base if you prefer self-service support.
You can contact PayPal by filling out the form: https://www.paypal.com/us/smarthelp/home
Yes, PayPal has live chat support. Go to https://www.paypal.com/us/smarthelp/home
If you prefer call support, you can contact their helpline 00 1 402-935-2050 It depends on what kind of support you need.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.