Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw SaaS-bedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software for Software-as-a-service

Vertrouw op LiveAgent, upgrade uw Software-as-a-service bedrijf en verminder uw klantenverloop.

Houd het klantenverloop laag door aan alle serviceovereenkomsten en klantenverwachtingen te voldoen.

Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.

Zorg ervoor dat geen klantenbericht onbeantwoord blijft door alle klantenberichten via meerdere kanalen in één inbox te stroomlijnen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Houd vragen overzichtelijk
Slido green logo

Verminder het verloop

Snelle en directe hulp kan een enorm verschil maken als het gaat om het behouden van klanten en het verminderen van het verloop. Tijd is in dit geval een zeer belangrijke factor. Realtime live chat kan u helpen de problemen onmiddellijk aan te pakken en klanten tevreden te houden. U hoeft niet meer te brainstormen over strategieën om het klantenverloop te verlagen – u heeft de oplossing zojuist gevonden.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Verbeter de klantentevredenheid

Het succes van uw bedrijf hangt af van de tevredenheid van uw klanten. Bied hen de mogelijkheid om op het klantenportaal naar antwoorden te zoeken, neem contact met hen op via email en voltooi de verkoop met een telefoontje – alles op één plaats! Bonus: u kunt nagaan hoe tevreden uw klanten zijn dankzij het belonings-/bestraffingssysteem. 🙂

Blijf georganiseerd

Geen aparte inboxen meer, verschillende oplossingen voor live chat of extra providers voor callcenter. LiveAgent brengt alle kanalen onder in één pakket (ook sociale netwerken) voor een zeer betaalbare prijs. Investeer dankzij automatisering minder tijd in het beheer van dagelijkse taken en concentreer u op wat belangrijk voor u is: uw klanten, bedrijf en groei.

stay organized - illustration

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en het geluk van uw klanten kan vergroten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Waarom zou een SaaS-bedrijf helpdesksoftware moeten hebben?

Helpdesksoftware biedt uw bedrijf een manier om vragen, problemen en klachten van klantenondersteuning te beheren en te volgen. Bovendien geeft het u een plek om kennis te delen met de rest van het bedrijf om de communicatie te vergroten.

Waarom zou uw SaaS-bedrijf voor LiveAgent kiezen als helpdesksoftware?

LiveAgent is één van de meest gebruiksvriendelijke softwareoplossingen voor helpdesks die op de markt verkrijgbaar zijn. Het is een cloudgebaseerde oplossing, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over servers of back-ups.

Hoe kan uw SaaS-bedrijf profiteren van LiveAgent?

De realtime chatsoftware van LiveAgent kan u helpen bij het leveren van eersteklas klantenondersteuning, waardoor u uw klantenloyaliteit kunt vergroten.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo