Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw SaaS-bedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 Klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software for Software-as-a-service

Vertrouw op LiveAgent, upgrade uw Software-as-a-service bedrijf en verminder uw klantenverloop.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Houd het klantenverloop laag door aan alle serviceovereenkomsten en klantenverwachtingen te voldoen.

Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.

Zorg ervoor dat geen klantenbericht onbeantwoord blijft door alle klantenberichten via meerdere kanalen in één inbox te stroomlijnen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Verminder het verloop

Snelle en directe hulp kan een enorm verschil maken als het gaat om het behouden van klanten en het verminderen van het verloop. Tijd is in dit geval een zeer belangrijke factor. Realtime live chat kan u helpen de problemen onmiddellijk aan te pakken en klanten tevreden te houden. U hoeft niet meer te brainstormen over strategieën om het klantenverloop te verlagen – u heeft de oplossing zojuist gevonden.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Verbeter de klantentevredenheid

Het succes van uw bedrijf hangt af van de tevredenheid van uw klanten. Bied hen de mogelijkheid om op het klantenportaal naar antwoorden te zoeken, neem contact met hen op via email en voltooi de verkoop met een telefoontje – alles op één plaats! Bonus: u kunt nagaan hoe tevreden uw klanten zijn dankzij het belonings-/bestraffingssysteem. 🙂

Blijf georganiseerd

Geen meerdere aparte inboxen meer, andere oplossing voor live chat of extra provider voor callcenter. LiveAgent bundelt alle kanalen in één pakket (ook sociale netwerken) voor een zeer betaalbare prijs. Investeer minder tijd in het beheer van dagelijkse taken dankzij automatisering en focus op wat voor u belangrijk is: uw klanten, bedrijf en groei.

SaaS-callcenteroplossingen kunnen voldoen aan een verscheidenheid aan zakelijke behoeften, waaronder analyse, berekening, opslag en communicatie. Met SaaS-servicemodellen hoeft de gebruiker geen software-infrastructuur te installeren of te beheren. De provider geeft gebruikers gewoon toegang tot SaaS-applicaties via het netwerk.

stay organized - illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en het geluk van uw klanten kan vergroten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Software-as-a-Service
Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

LiveAgent is uitstekende helpdesksoftware voor marketingbureaus, waarmee u efficiëntere ondersteuning kunt bieden, omdat het is ontworpen om problemen van meerdere kanalen in één enkele interface af te handelen. Het automatiseert ook veel taken, zodat uw vertegenwoordigers meer tijd hebben om problemen op te lossen. Het hebben van helpdesksoftware is uitstekend voor een marketingbureau omdat het u helpt informatie te verzamelen over de behoeften van uw klanten, waarmee u een uitstekende klantenservice kunt bieden. De juiste helpdesksoftware kan uw bedrijf verschillende voordelen bieden die uw bedrijf helpen efficiënter te werken, zoals het verhogen van de klantentevredenheid, het efficiënter maken van uw klantenondersteuning en het vergroten van de productiviteit van uw vertegenwoordigers. LiveAgent is geavanceerde, betaalbare en veelzijdige helpdesksoftware die bijdraagt aan het behalen van bovengenoemde voordelen.

Verbeter uw klantenservice door middel van geavanceerde helpdeskfuncties waarmee u uw communicatie kunt personaliseren en uw klanten snel van antwoorden kunt voorzien.

Wilt u uw klantenservice verbeteren?

LiveAgent is een voorbeeld van hoogwaardige helpdesksoftware die kan worden gebruikt voor effectieve klantenservice en geautomatiseerde klantenservice. Verwijzingsmarketing is een vorm van promotie die gebruikmaakt van verschillende strategieën om productaanbevelingen aan te moedigen. Enquêtes zijn een krachtige tool om feedback van klanten te krijgen en keuzes te begrijpen. Klantenservicevaardigheden zijn essentieel voor medewerkers van de klantenservice. Het gebruik van klantenservicesoftware kan de workflow van vertegenwoordigers verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Proactieve chat kan helpen bij het verhogen van de betrokkenheid van gebruikers en de klantentevredenheid en het verlagen van het verlatingspercentage en de conversieratio. Een klantenservicemedewerker moet in staat zijn om technische hulp te bieden en oplossingen voor problemen te vinden. Medewerkers dienen tevens over kwalitatieve communicatieve vaardigheden te beschikken.

LiveAgent voor de automobielsector biedt u tal van opties om in contact te komen met uw loyale klanten met sterke tools en functies.

Helpdesk software voor de automobielsector

LiveAgent is een krachtig alternatief voor helpdesk software zoals Helprace en Kayako, dat zorgt voor verbeterde klantenservice, verhoogde klanttevredenheid en verkoop. Het product heeft geholpen bij het categoriseren van tickets en statistieken bijhouden en verbetert de responstijd met 60%. LiveAgent biedt abonnementen voor verschillende klantenbehoeften en wordt aanbevolen door Marietta Corporation en genoemd als alternatief voor HelpSpot en Genesys. Na aanmelding wordt een e-mail met inloggegevens gestuurd en kunt u vanaf één dashboard alle klantenvragen afhandelen zonder extra personeel in te huren.

Verbeter uw reactiesnelheid met 26% met LiveAgent. Uw klanten zullen blij zijn en uw omzet zal stijgen. Probeer LiveAgent vandaag nog.

Wilt u de reactiesnelheid verhogen?

De LiveAgent IT-helpdesksoftware kan de reactietijd van uw email verbeteren door platforms te automatiseren, analyseren en verbinden. Het biedt functies zoals standaardberichten, emailsjablonen en interne chats. Het bedrijf biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice en heeft een ondersteuningsportaal en academie. LiveAgent biedt gratis klantenbeheer software voor kleine bedrijven in Nederland en heeft gewerkt met bedrijven zoals Huawei, BMW en Yamaha. Live chat is belangrijk voor bedrijven, omdat het de klantloyaliteit, verkoop en omzet kan verhogen. LiveAgent is de best beoordeelde Nederlandse helpdesk software voor KMO's in 2020 en biedt een gratis live chatoptie en een betaalde versie met meer functies en onbeperkte ticketgeschiedenis.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo