Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste CallHub-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor CallHub?

Heeft u een gespecialiseerd callcenter nodig voor een vaste prijs? LiveAgent biedt u de kans om uw virtueel callcenter op te zetten en uw klanten eenvoudig en effectief te ondersteunen.

Probeer LiveAgent vandaag nog gratis uit om alle geweldige tools en functies te ontdekken die beschikbaar zijn voor dezelfde prijs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Beperk uzelf niet tot enkel telefoontjes.
Ga voor meerdere kanalen. Met LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Sterk CallHub alternatief

Als u zich niet alleen op telefoontjes wilt concentreren, maar ook uw klanten iets meer wilt bieden, dan is LiveAgent de juiste keuze. Verbind alles wat u nodig hebt om uw workflow te vergemakkelijken: emailaccounts, de snelste live chat, callcenter, ondersteuning voor sociale media en kennisbank.

Dit alles voor een redelijke prijs. LiveAgent biedt u drie betaalbare abonnementen die uw budget niet verpesten. U betaalt maandelijks en kan zo vaak antwoorden als u wilt voor één prijs.

Ondersteuning voor een callcenter

Bied uw klanten telefonische ondersteuning. Onze installatie is eenvoudig en duurt slechts een paar minuten. Eens u klaar bent, kan u ondersteuning bieden via browser, telefoon of andere apparatuur die u gewoon bent.

Het is niet nodig om providers van derden te gebruiken, LiveAgent regelt alles voor u.

Voice and video calls supported

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een callcenter integratie. Het is snel en gemakkelijk te installeren!

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Redelijke prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Do more customer support for less money

Ontvang alles voor een vaste prijs

Geef uw vertegenwoordigers alles wat ze nodig hebben om de beste klantenondersteuning te bieden voor één prijs. Zodra u voor een abonnement betaalt, zijn er geen extra kosten en hoeft u zich geen zorgen te maken dat het te zwaar zal drukken op uw budget.

LiveAgent biedt u drie betalende abonnementen met tal van functies voor elk bedrijf. Als u iets extra’s wilt, kunt u afzonderlijke functies kopen en deze voor één prijs zo vaak gebruiken als u wilt.

Klaar voor verandering?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is een CallHub-alternatief?

LiveAgent is een ticketsysteem met callcentermogelijkheden. U kunt het gebruiken om uw klanten via verschillende kanalen ondersteuning te bieden. Email, live chat, klantenportaal, callcenter of sociale media, LiveAgent kan alle verzoeken afhandelen.

Waarom zou u overschakelen naar LiveAgent vanuit CallHub?

U moet overschakelen naar LiveAgent als u klantenondersteuning via meerdere kanalen wilt bieden. Het ticketsysteem van LiveAgent handelt ook callcentra af, zodat u de belmogelijkheden van uw klanten met onze software niet verliest

Biedt LiveAgent callcenterservices?

Ja, met LiveAgent kunt u uw callcenter instellen met softphones of hardwaretelefoons. Het ondersteunt een grote lijst met VoIP-providers, zodat u degene kunt kiezen die u verkiest en beginnen met het bieden van telefonische klantenondersteuning.

Related Articles to CallHub alternatief
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij topbedrijven om betere ondersteuning te bieden met LiveAgent.

Migreer uw gegevens van CallHub naar LiveAgent

LiveAgent is een helpdesksoftware die hoog gewaardeerd wordt door KMO's in 2020 en wordt gebruikt door bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University. Het biedt verschillende abonnementen voor verschillende bedrijfsgroottes, met functies zoals onbeperkte ticketgeschiedenis, meerdere e-mailadressen en live chat knoppen. Er is een 14-daagse gratis proefperiode beschikbaar zonder kredietkaart nodig en migratie van gegevens vanuit CallHub wordt ondersteund.

Breng uw helpdesk naar een hoger niveau met email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank, allemaal binnen één software.

Op zoek naar een alternatief voor Lucep?

LiveAgent is een software die klanten via verschillende kanalen laat communiceren met bedrijven, zoals email, live chat, sociale media en callcenter ondersteuning. Het is een sterk alternatief voor Lucep. Met LiveAgent kunnen bedrijven hun workflow vergemakkelijken met meer dan 175 functies en 40 integraties. De installatie van het eigen callcenter is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.

Maak uzelf niet gek bij het zoeken naar een alternatief voor Channels. Ontdek LiveAgent en zijn ondersteuning met meerdere kanalen, tools en functies.

Op zoek naar een alternatief voor Channels?

LiveAgent biedt meer dan 175 functies om je workflow te verbeteren en heeft redelijke prijzen voor elk bedrijf. Naast andere communicatiemiddelen biedt het betrouwbare callcenterondersteuning die binnen enkele minuten te installeren is. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt alles voor jouw bedrijf.

Met de contactcenter software van LiveAgent kunt u al uw communicatiekanalen met klanten optimaliseren in één enkele algemene inbox.

Word bereikbaar met contactcentersoftware.

Contactcenteroplossingen bieden beter servicebeheer door rapportage- en analysemogelijkheden voor managers, geavanceerde gegevensbeveiliging en verbeterde productiviteit voor vertegenwoordigers. Softwareplatforms voor contactcentra zijn ontworpen om elk aspect van de servicewerkzaamheden te beheren en kritieke servicestatistieken bij te houden. Ze bieden geavanceerde beveiligingsfuncties, waaronder gegevenscodering en gegevensback-ups, om klanteninformatie te beschermen. Dit resulteert in een hoog productiviteitsniveau en snelle oplossing van problemen met klanten.

Met de gratis callcenter software van LiveAgent kunt u bellen en gebeld worden in uw browser of in onze mobiele app. Geniet van een onbeperkte geschiedenis van gespreksopnames.

Gratis callcenter software nodig?

Klanten verwachten dat klantenservice vertegenwoordigers inzicht hebben in hun koopgeschiedenis en eerdere contacten. Microsoft's gebrek aan transparantie wordt benadrukt. LiveAgent is een aanbevolen helpdesk software voor KMO's in 2020, waarmee klanten onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en geen beperkingen krijgen bij het gebruik van live chatknoppen, emailadressen en contactformulieren. Bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2 gebruiken ook LiveAgent. Geen kredietkaart nodig om het gratis uit te proberen.

De telefoon staat nog steeds bovenaan de lijst als meest gebruikte en geprefereerde methode voor consumenten. Lees meer over hoe het callcenter werkelijk werkt.

Hoe een callcenter werkt

Het is belangrijk om bij het maken van klantenservicescripts rekening te houden met onder meer introducties, communicatie, crisissituaties en gespreksbeëindiging. Empathie en begrip zijn essentieel voor medewerkers van de klantenservice. Verschillende voorbeelden van callcentersjablonen worden gegeven om te helpen bij het doorverwijzen van klanten naar de juiste afdelingen. LiveAgent is een betaalbaar systeem voor klantenservice en biedt ook ondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo