Migreer uw gegevens van CallHub naar LiveAgent
LiveAgent is een helpdesksoftware die hoog gewaardeerd wordt door KMO's in 2020 en wordt gebruikt door bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University. Het biedt verschillende abonnementen voor verschillende bedrijfsgroottes, met functies zoals onbeperkte ticketgeschiedenis, meerdere e-mailadressen en live chat knoppen. Er is een 14-daagse gratis proefperiode beschikbaar zonder kredietkaart nodig en migratie van gegevens vanuit CallHub wordt ondersteund.
Op zoek naar een alternatief voor Lucep?
LiveAgent is een software die klanten via verschillende kanalen laat communiceren met bedrijven, zoals email, live chat, sociale media en callcenter ondersteuning. Het is een sterk alternatief voor Lucep. Met LiveAgent kunnen bedrijven hun workflow vergemakkelijken met meer dan 175 functies en 40 integraties. De installatie van het eigen callcenter is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.
Op zoek naar een alternatief voor Channels?
LiveAgent biedt meer dan 175 functies om je workflow te verbeteren en heeft redelijke prijzen voor elk bedrijf. Naast andere communicatiemiddelen biedt het betrouwbare callcenterondersteuning die binnen enkele minuten te installeren is. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt alles voor jouw bedrijf.
Word bereikbaar met contactcentersoftware.
Contactcenteroplossingen bieden beter servicebeheer door rapportage- en analysemogelijkheden voor managers, geavanceerde gegevensbeveiliging en verbeterde productiviteit voor vertegenwoordigers. Softwareplatforms voor contactcentra zijn ontworpen om elk aspect van de servicewerkzaamheden te beheren en kritieke servicestatistieken bij te houden. Ze bieden geavanceerde beveiligingsfuncties, waaronder gegevenscodering en gegevensback-ups, om klanteninformatie te beschermen. Dit resulteert in een hoog productiviteitsniveau en snelle oplossing van problemen met klanten.
Gratis callcenter software nodig?
Klanten verwachten dat klantenservice vertegenwoordigers inzicht hebben in hun koopgeschiedenis en eerdere contacten. Microsoft's gebrek aan transparantie wordt benadrukt. LiveAgent is een aanbevolen helpdesk software voor KMO's in 2020, waarmee klanten onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en geen beperkingen krijgen bij het gebruik van live chatknoppen, emailadressen en contactformulieren. Bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2 gebruiken ook LiveAgent. Geen kredietkaart nodig om het gratis uit te proberen.
Het is belangrijk om bij het maken van klantenservicescripts rekening te houden met onder meer introducties, communicatie, crisissituaties en gespreksbeëindiging. Empathie en begrip zijn essentieel voor medewerkers van de klantenservice. Verschillende voorbeelden van callcentersjablonen worden gegeven om te helpen bij het doorverwijzen van klanten naar de juiste afdelingen. LiveAgent is een betaalbaar systeem voor klantenservice en biedt ook ondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar