LiveAgent is de juiste keuze voor uw bedrijf. U kunt voor altijd genieten van een gratis account en toegang krijgen tot essentiële functies voor uitstekende klantenondersteuning en klantenbeheer.
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Klantenrelatiebeheer hoeft niet moeilijk te zijn als u de juiste tool voor de klus heeft.
De vragen van uw klant worden op één plaats opgeslagen, zodat u zich kunt concentreren op het oplossen en niet op het zoeken naar vragen. Al uw communicatie overzichtelijk op één en dezelfde plaats.
U kunt uw klanten zelfs tevreden stellen met een gratis account waar u toegang heeft tot essentiële functies voor het bieden van klantenondersteuning.
Door uw klantenbeheer op te lossen met LiveAgent, kunt u uw workflow verhogen en uw ondersteuning efficiënter maken.
Maak van uw klanteninteractie de hoogste prioriteit met de juiste software. Met de gratis Nederlandse klantenbeheer software van LiveAgent krijgt u één plaats voor al uw emails, live chats, oproepen en contactformulieren. En u kunt genieten van een onbeperkt aantal vertegenwoordigers om al uw communicatie te beheren.
Het gratis abonnement van LiveAgent is beperkt en omvat niet alle ticketing- en helpdeskfuncties, zoals automatiseringen, regels, overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, sociale accounts en geavanceerde verslagen … Bekijk en vergelijk welke functies zijn opgenomen of ontbreken in het gratis abonnement.
Volledige berichtengeschiedenis
Met Livechat op uw website kunt u direct met uw klanten communiceren voordat ze uw website verlaten. Live chat biedt een snelle oplossing voor uw klanten die op zoek zijn naar advies of informatie.
LiveAgent heeft de snelste Nederlandse live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. En het is inbegrepen bij het gratis account, zonder verplichtingen.
Het ticketsysteem van LiveAgent is het juiste antwoord voor elk bedrijf. Een ticketsysteem zet al uw inkomende klantencommunicatie om in tickets die automatisch worden gesorteerd in het dashboard van LiveAgent.
Geen rommelige communicatie of eindeloos zoeken in afzonderlijke kanalen meer. Alles is voor uw gemak in één geweldige tool geplaatst.
Stel binnen enkele minuten uw eigen callcenter in en beheer uw klanten op een persoonlijker niveau via browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Dat betekent dat u niet eens een telefooninstallatie hoeft te kopen of speciale hardware hoeft te kopen om een fysiek callcenter op te zetten als u dat niet wilt.
Alle zaken met betrekking tot telefoongesprekken worden beheerd door LiveAgent en u kan zich concentreren op het helpen van uw klanten.
Wist u dat klanten waarschijnlijk zelf naar informatie zoeken voordat ze contact opnemen met ondersteuningsmedewerkers? Creëer gratis uw eigen kennisbank en voorzie uw klanten van nuttige artikelen over uw bedrijf. U kunt het zelfs aanpassen aan de huisstijl van uw bedrijf.
Maak artikelen over de meest voorkomende vragen en laat uw vertegenwoordigers zich concentreren op meer kritieke problemen.
Breng een verandering aan in uw klantenbeheer en bied uw klanten het beste wat u kunt. Het hoeft u niets te kosten. Als u iets extra’s wilt, kunt u voor een redelijke prijs overschakelen naar een betalend abonnement met tal van geweldige functies, ondersteuning voor sociale media en nog veel meer.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Met het klantenrelatie beheersysteem kunnen uw vertegenwoordigers klanten segmenteren en eerdere informatie over hen bekijken. De communicatie met de klant verloopt soepeler en kan bedrijven van elke omvang een voordeel geven ten opzichte van concurrenten.
CRM is een korte afkorting die staat voor klantenrelatiebeheer.
Een geweldige gratis klantenbeheersoftware verenigt email, oproepen, klantenportaal en live chatcommunicatie in één algemene inbox. Daarnaast bevat het enkele basisverslagen over de algemene prestaties van de klantenservice, ticketgeschiedenis, interne tickets, aangepaste tags en de mogelijkheid om tickets samen te voegen en te splitsen.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar