Op zoek naar gratis klantenbeheersoftware?

We helpen u met gratis ticketing, kennisbeheer, live chat en callcentermogelijkheden.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?

LiveAgent is de juiste keuze voor uw bedrijf. U kunt voor altijd genieten van een gratis account en toegang krijgen tot essentiële functies voor uitstekende klantenondersteuning en klantenbeheer.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Voordelen van gratis klantenbeheer software

Klantenrelatiebeheer hoeft niet moeilijk te zijn als u de juiste tool voor de klus heeft.

Eén aanspreekpunt

De vragen van uw klant worden op één plaats opgeslagen, zodat u zich kunt concentreren op het oplossen en niet op het zoeken naar vragen. Al uw communicatie overzichtelijk op één en dezelfde plaats.

Tevreden klanten

U kunt uw klanten zelfs tevreden stellen met een gratis account waar u toegang heeft tot essentiële functies voor het bieden van klantenondersteuning.

Verhoging van de productiviteit

Door uw klantenbeheer op te lossen met LiveAgent, kunt u uw workflow verhogen en uw ondersteuning efficiënter maken.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Klantenbeheer met LiveAgent

Maak van uw klanteninteractie de hoogste prioriteit met de juiste software. Met de gratis Nederlandse klantenbeheer software van LiveAgent krijgt u één plaats voor al uw emails, live chats, oproepen en contactformulieren. En u kunt genieten van een onbeperkt aantal vertegenwoordigers om al uw communicatie te beheren.

Lijst met functies in het gratis LiveAgent-account

Het gratis LiveAgent-abonnement is beperkt en omvat niet alle ticket- en helpdeskfuncties zoals automatiseringen, regels, SLA’s, KB-software (kennisbank ), sociale accounts en geavanceerde rapporten… Controleer en vergelijk welke functies zijn inbegrepen of ontbreken in het gratis abonnement.

Free help desk software migration icon

Gratis abonnement

Gratis

Ticketgeschiedenis van 7 dagen

Beperkte integraties

Geen sociale accounts

Ontbrekende functies

Free Live Chat-icon

Betalend abonnement

Vanaf €15/maand

Geen beperkingen

Tal van nuttige functies

Sociale media accounts

Volledige berichtengeschiedenis

en veel meer …

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Gratis live chat

Met Livechat op uw website kunt u direct met uw klanten communiceren voordat ze uw website verlaten. Live chat biedt een snelle oplossing voor uw klanten die op zoek zijn naar advies of informatie.

LiveAgent heeft de snelste Nederlandse live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. En het is inbegrepen bij het gratis account, zonder verplichtingen.

Gratis ticketingsysteem

Het ticketsysteem van LiveAgent is het juiste antwoord voor elk bedrijf. Een ticketsysteem zet al uw inkomende klantencommunicatie om in tickets die automatisch worden gesorteerd in het dashboard van LiveAgent.

Geen rommelige communicatie of eindeloos zoeken in afzonderlijke kanalen meer. Alles is voor uw gemak in één geweldige tool geplaatst.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Gratis callcenter

Zet binnen enkele minuten uw eigen callcenter op met onze gratis helpdesksoftware en beheer uw klanten op een persoonlijker niveau via browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Dat betekent dat u niet eens een telefooninstallatie of speciale hardware hoeft te kopen om een fysiek callcenter op te zetten als u dat niet wilt.

Alle zaken met betrekking tot telefoongesprekken worden beheerd door LiveAgent en u kunt zich concentreren op het helpen van uw klanten.

Gratis kennisbank

Wist u dat klanten waarschijnlijk zelf naar informatie zoeken voordat ze contact opnemen met ondersteuningsmedewerkers? Creëer gratis uw eigen kennisbank en voorzie uw klanten van nuttige artikelen over uw bedrijf. U kunt het zelfs aanpassen aan de huisstijl van uw bedrijf.

Maak artikelen over de meest voorkomende vragen en laat uw vertegenwoordigers zich concentreren op meer kritieke problemen.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Klaar voor een beter klantenbeheer?

Breng een verandering aan in uw klantenbeheer en bied uw klanten het beste wat u kunt. Het hoeft u niets te kosten. De klantenondersteuningssoftware van LiveAgent is gratis, en als u iets extra wilt, kunt u overstappen naar een betaald abonnement boordevol geweldige functies, ondersteuning voor sociale media en veel meer voor een redelijke prijs.

Related Articles to Gratis Nederlandse klantenbeheer software
Overweegt u LiveAgent als uw gespreksopname software? Bekijk onze review en zie hoe het presteerde tijdens onze algemene test.

Liveagent gespreksopnamesoftware beoordeling

LiveAgent wordt geprezen als een krachtige klantenservice tool die communicatie met klanten verbetert en verkoop verhoogt. Het biedt functies zoals SLA-regeling, live chat en gespreksopnamen. De software is flexibel, aanpasbaar en redelijk geprijsd.

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integraties

Sipcall, Fale Mais, Yootel en andere bieden innovatieve VoIP-oplossingen voor bedrijven in verschillende landen.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x