Partner
Wat is Klaus?
Klaus is software voor klantenservice en gespreksbeoordelingen die het geven van interne feedback veel gemakkelijker maakt voor klantenondersteuningsteams. Het is gemakkelijk om de prestaties van uw team te verbeteren met interne beoordelingen en andere functies.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van Klaus voor LiveAgent kunt u gemakkelijk feedback geven aan uw team. Nadat u de integratie heeft geactiveerd, kunt u in LiveAgent-tickets downloaden. U kunt ze vervolgens beoordelen op basis van verschillende criteria, de ticketkwaliteit beoordelen en de zwakke plekken van uw vertegenwoordigers zien.

Voordelen
- Beoordeel uw vertegenwoordigers en tickets vanuit LiveAgent
- Geef feedback op basis van verschillende criteria
- Verbeter uw workflow
- Beheer de prestaties van uw vertegenwoordigers
Frequently Asked Questions
Wat is Klaus?
Klaus is een platform waarmee een manager of supervisor de prestaties van de klantenondersteuning of -service van het bedrijf kan beoordelen.
Waarom zou u Klaus integreren met uw LiveAgent-helpdesk?
Door Klaus te integreren, krijgt u een beter overzicht van de prestaties van uw vertegenwoordigers en kunt u efficiënt feedback geven aan uw team.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
Verbeter klantensupport met LiveAgent en bouw betekenisvolle relaties op. Het programma voor het onthullen van kwetsbaarheden beloont veiligheidsonderzoekers.