Partner
Wat is Klaus?
Klaus is software voor klantenservice en gespreksbeoordelingen die het geven van interne feedback veel gemakkelijker maakt voor klantenondersteuningsteams. Het is gemakkelijk om de prestaties van uw team te verbeteren met interne beoordelingen en andere functies.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van Klaus voor LiveAgent kunt u gemakkelijk feedback geven aan uw team. Nadat u de integratie heeft geactiveerd, kunt u in LiveAgent-tickets downloaden. U kunt ze vervolgens beoordelen op basis van verschillende criteria, de ticketkwaliteit beoordelen en de zwakke plekken van uw vertegenwoordigers zien.

Voordelen
- Beoordeel uw vertegenwoordigers en tickets vanuit LiveAgent
- Geef feedback op basis van verschillende criteria
- Verbeter uw workflow
- Beheer de prestaties van uw vertegenwoordigers
Frequently asked questions
Wat is Klaus?
Klaus is een platform waarmee een manager of supervisor de prestaties van de klantenondersteuning of -service van het bedrijf kan beoordelen.
Waarom zou u Klaus integreren met uw LiveAgent-helpdesk?
Door Klaus te integreren, krijgt u een beter overzicht van de prestaties van uw vertegenwoordigers en kunt u efficiënt feedback geven aan uw team.
De tekst bespreekt het belang van effectieve productupdate-e-mails en het gebruik van sjablonen om professionele communicatie te bevorderen. Het biedt voorbeelden van feedback- en suggestieborden als interactieve methoden voor klantenfeedback en benadrukt het belang van een goede klantenervaring en snelle ondersteuning. LiveAgent wordt aanbevolen als klantenservicesoftware met meer dan 180 functies voor verbeterde klantenervaring en loyaliteit.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven als een effectieve klantenservice tool die de communicatie met klanten versnelt en de klantentevredenheid verbetert. Het kan helpen bij het categoriseren van tickets en bijhouden van statistieken. Gebruikers hebben opgemerkt dat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties. Bovendien heeft het bedrijven geholpen om hun responstijd te verbeteren, de verkoop te verhogen en de conversieratio van betalende klanten te verhogen. Over het algemeen wordt het product ten zeerste aanbevolen als een betere oplossing dan andere producten met vergelijkbare prijspunten.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Vonage is een API-platform dat wereldwijd actief is en bedrijven helpt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het werkt samen met LiveAgent om de beste klantenervaring te bieden voor callcenters en biedt vele voordelen zoals kostenbesparing, wereldwijde toegang en betrouwbare communicatie. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor de integratie met Vonage. Het integratieproces is eenvoudig en effectief. Een gratis proefperiode van 14 dagen is beschikbaar om de integratie te testen. Vonage biedt verschillende kanalen voor klantenondersteuning, maar heeft geen live chatondersteuning. Benemen is een ander telefoniebedrijf dat ook VoIP-diensten levert en samenwerkt met LiveAgent. Het integreren van Benemen in LiveAgent is gratis en biedt vele voordelen zoals verbeterde CX, lagere kosten en betrouwbaarheid.