Klaus

Wat is Klaus?

Klaus is software voor klantenservice en gespreksbeoordelingen die het geven van interne feedback veel gemakkelijker maakt voor klantenondersteuningsteams. Het is gemakkelijk om de prestaties van uw team te verbeteren met interne beoordelingen en andere functies.

Hoe kunt u het gebruiken?

Met de integratie van Klaus voor LiveAgent kunt u gemakkelijk feedback geven aan uw team. Nadat u de integratie heeft geactiveerd, kunt u in LiveAgent-tickets downloaden. U kunt ze vervolgens beoordelen op basis van verschillende criteria, de ticketkwaliteit beoordelen en de zwakke plekken van uw vertegenwoordigers zien.

liveagent en klaus integratie

Voordelen

  • Beoordeel uw vertegenwoordigers en tickets vanuit LiveAgent
  • Geef feedback op basis van verschillende criteria
  • Verbeter uw workflow
  • Beheer de prestaties van uw vertegenwoordigers

Frequently asked questions

Wat is Klaus?

Klaus is een platform waarmee een manager of supervisor de prestaties van de klantenondersteuning of -service van het bedrijf kan beoordelen.

Waarom zou u Klaus integreren met uw LiveAgent-helpdesk?

Door Klaus te integreren, krijgt u een beter overzicht van de prestaties van uw vertegenwoordigers en kunt u efficiënt feedback geven aan uw team.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo