Gratis proefperiode

Loop hand in hand met uw klanten

Met de software van LiveAgent voor klanteninteractie bent u altijd maar één klik verwijderd. Sta uw klanten toe om op eigen gelegenheid te verkennen, maar blijf dichtbij. Geef ze onbeperkte contactmogelijkheden en bied ze keer op keer uitstekende klantenservice.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Communiceer met klanten op elk contactpunt

Klanteninteracties gemakkelijk gemaakt

Onze software voor klanteninteracties met meerdere kanalen slaat alle vragen van klanten op in een gecentraliseerd dashboard.

Beantwoord tweets, live chatberichten of telefoontjes vanuit één interface terwijl u belangrijke klanteninformatie bekijkt met onze geïntegreerd klantenrelatiebeheer.

tour 01
tour 02

Minder giswerk, meer inzichten

Met onze software voor klanteninteractie kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant volgen via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde ticketreeks blijft.

Leg leads vast en converteer

Geniet van ‘s werelds snelste live chatwidget die is uitgerust met pre-chatformulieren, proactieve chattriggers en een realtime typeweergave.

Pas de animatie, kleur, stijl of chatvensterachtergrond van elke chatknop eenvoudig aan.

Live-chat-voordelen-verbeterde-klantenervaring-met-chatuitnodigingen
Sjablonen voor sociale klantenservice

Instagram & Twitter ondersteuning in een handomdraai

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger of Viber? We hebben ze allemaal. Interactie met uw klanten op sociale media is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Slechte reacties op Twitter? Stel trefwoordcontrole in om klantenrelaties te redden voordat het te laat is.

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger of Viber? We hebben ze allemaal. Interactie met uw klanten op sociale media is nog nooit zo eenvoudig geweest. Virtueel callcenter? Geen probleem

Automatische oproepverdeling, gratis interne oproepen, complexe IVR-structuren, terugbelopties en onbeperkte oproepopnames. Het beste gedeelte? Vertegenwoordigers kunnen onderweg en op alle apparaten klantenservice bieden.

Lees meer over ons callcenter voor software voor klanteninteractie.

Inkomende en uitgaande callcentersoftware

Gemeenschap & selfservice

Bied uw klanten een aangewezen ruimte voor gemeenschapsinteracties en selfservice.

Creëer kennisbanken voor meerdere merken, gemeenschapsforums en aanmeldingsformulieren voor tickets die zijn afgestemd op uw professionele esthetiek met onze WYSIWYG-editor.

tour 06

Rapporteren, automatiseren, gamify, gaan!

LiveAgent klanteninteractie software verzamelt data over alle klanteninteracties en zet deze om in handige verslagen. Krijg bruikbare inzichten, verbeter de efficiëntie van vertegenwoordigers met krachtige automatisering en verhoog de productiviteit van vertegenwoordigers met gamificatie.

Klinkt te mooi om waar te zijn?

Onze klanten zeggen het het beste

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is software voor klanteninteractie dat meerdere communicatiekanalen op dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten alleen voor het gebruik van een callcenter of live chat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

afbeelding persoon 3
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Ontdek alles wat LiveAgent te bieden heeft

Tevreden klanten? Onbetaalbaar.

Is het u opgevallen dat software van LiveAgent voor klanteninteractie de goedkoopste en tegelijkertijd de meest geavanceerde optie op de markt is? Inderdaad. Bekijk alles wat we te bieden hebben op onze prijspagina.

Package Name

Ticket+Chat

Ticketing en live chatmogelijkheden mogelijk gemaakt door automatisering

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Live chat, callcenter, sociale media, klantenportaal en ticketing.

39 /maand

U bent in goede handen!

We hebben meer dan 150 miljoen eindgebruikers en meer dan 30.000 bedrijven bediend en hebben bijna 17 jaar ervaring opgedaan als toonaangevende software voor klanteninteractie. Waar wacht u op?

Gratis 14-dagen proefperiode Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo