Houd het duidelijk met software voor klantinteractie

Bied gepersonaliseerde ondersteuningservaringen op elk contactpunt.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Software voor klanteninteractie die u in de juiste richting leidt

Met de software van LiveAgent voor klanteninteractie bent u altijd maar één klik verwijderd. Sta uw klanten toe om op eigen gelegenheid te verkennen, maar blijf dichtbij. Geef ze onbeperkte contactmogelijkheden en bied ze keer op keer uitstekende klantenservice.
  • SourceForge leader fall 2021

Met klanteninteractiesoftware kunt u elke contactpuntinteractie

Klanteninteracties gemakkelijk gemaakt

Onze software voor klanteninteracties met meerdere kanalen slaat alle vragen van klanten op in een gecentraliseerd dashboard.

Beantwoord tweets, live chatberichten of telefoontjes vanuit één interface terwijl u belangrijke klanteninformatie bekijkt met onze geïntegreerd klantenrelatiebeheer.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Minder giswerk, meer inzichten

Met onze software voor klanteninteractie kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen volgen terwijl u in dezelfde ticketthread.

Leg leads vast en converteer

Geniet van ‘s werelds snelste live chatwidget die is uitgerust met pre-chatformulieren, proactieve chattriggers en een realtime typeweergave.

Pas de animatie, kleur, stijl of chatvensterachtergrond van elke chatknop eenvoudig aan.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Instagram & Twitter ondersteuning in een handomdraai

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger of Viber? We hebben ze allemaal. Interactie met uw klanten op sociale media is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Slechte reacties op Twitter? Stel trefwoordcontrole in om klantenrelaties te redden voordat het te laat is.

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger of Viber? We hebben ze allemaal. Interactie met uw klanten op sociale media is nog nooit zo eenvoudig geweest. Virtueel callcenter? Geen probleem

Automatische oproepverdeling, gratis interne oproepen, complexe IVR-structuren, terugbelopties en onbeperkte oproepopnames. Het beste gedeelte? Vertegenwoordigers kunnen onderweg en op alle apparaten klantenservice bieden.

Lees meer over ons callcenter voor software voor klanteninteractie.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Gemeenschap & selfservice

Bied uw klanten een aangewezen ruimte voor gemeenschapsinteracties en selfservice.

Creëer kennisbanken voor meerdere merken, gemeenschapsforums en aanmeldingsformulieren voor tickets die zijn afgestemd op uw professionele esthetiek met onze WYSIWYG-editor.

percentage graph

Rapporteren, automatiseren, gamify, gaan!

LiveAgent klanteninteractie software verzamelt data over alle klanteninteracties en zet deze om in handige verslagen. Krijg bruikbare inzichten, verbeter de efficiëntie van vertegenwoordigers met krachtige automatisering en verhoog de productiviteit van vertegenwoordigers met gamificatie.

Klinkt te mooi om waar te zijn?

Onze klanten zeggen het het beste

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is software voor klanteninteractie dat meerdere communicatiekanalen op dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten alleen voor het gebruik van een callcenter of live chat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Ontdek alles wat LiveAgent-software voor klanteninteractie te bieden heeft

Tevreden klanten? Onbetaalbaar.

Is het u opgevallen dat LiveAgent-software voor klanteninteractie de goedkoopste en tegelijkertijd meest geavanceerde optie op de markt is? Klopt. Bekijk alles wat we te bieden hebben op onze prijspagina.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Klanteninteractie software
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x