Houd het duidelijk met software voor klantinteractie

Bied gepersonaliseerde ondersteuningservaringen op elk contactpunt.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Software voor klanteninteractie die u in de juiste richting leidt

Met de software van LiveAgent voor klanteninteractie bent u altijd maar één klik verwijderd. Sta uw klanten toe om op eigen gelegenheid te verkennen, maar blijf dichtbij. Geef ze onbeperkte contactmogelijkheden en bied ze keer op keer uitstekende klantenservice.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Met klanteninteractiesoftware kunt u elke contactpuntinteractie

Klanteninteracties gemakkelijk gemaakt

Onze software voor klanteninteracties met meerdere kanalen slaat alle vragen van klanten op in een gecentraliseerd dashboard.

Beantwoord tweets, live chatberichten of telefoontjes vanuit één interface terwijl u belangrijke klanteninformatie bekijkt met onze geïntegreerd klantenrelatiebeheer.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Minder giswerk, meer inzichten

Met onze software voor klanteninteractie kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen volgen terwijl u in dezelfde ticketthread.

Leg leads vast en converteer

Geniet van ‘s werelds snelste live chatwidget die is uitgerust met pre-chatformulieren, proactieve chattriggers en een realtime typeweergave.

Pas de animatie, kleur, stijl of chatvensterachtergrond van elke chatknop eenvoudig aan.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Instagram & Twitter ondersteuning in een handomdraai

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger of Viber? We hebben ze allemaal. Interactie met uw klanten op sociale media is nog nooit zo eenvoudig geweest.

Slechte reacties op Twitter? Stel trefwoordcontrole in om klantenrelaties te redden voordat het te laat is.

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger of Viber? We hebben ze allemaal. Interactie met uw klanten op sociale media is nog nooit zo eenvoudig geweest. Virtueel callcenter? Geen probleem

Automatische oproepverdeling, gratis interne oproepen, complexe IVR-structuren, terugbelopties en onbeperkte oproepopnames. Het beste gedeelte? Vertegenwoordigers kunnen onderweg en op alle apparaten klantenservice bieden.

Lees meer over ons callcenter voor software voor klanteninteractie.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Gemeenschap & selfservice

Bied uw klanten een aangewezen ruimte voor gemeenschapsinteracties en selfservice.

Creëer kennisbanken voor meerdere merken, gemeenschapsforums en aanmeldingsformulieren voor tickets die zijn afgestemd op uw professionele esthetiek met onze WYSIWYG-editor.

percentage graph

Rapporteren, automatiseren, gamify, gaan!

LiveAgent klanteninteractie software verzamelt data over alle klanteninteracties en zet deze om in handige verslagen. Krijg bruikbare inzichten, verbeter de efficiëntie van vertegenwoordigers met krachtige automatisering en verhoog de productiviteit van vertegenwoordigers met gamificatie.

Klinkt te mooi om waar te zijn?

Onze klanten zeggen het het beste

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Dat is niet meer nodig! LiveAgent is software voor klanteninteractie dat meerdere communicatiekanalen op dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten alleen voor het gebruik van een callcenter of live chat.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Ontdek alles wat LiveAgent-software voor klanteninteractie te bieden heeft

Tevreden klanten? Onbetaalbaar.

Is het u opgevallen dat LiveAgent-software voor klanteninteractie de goedkoopste en tegelijkertijd meest geavanceerde optie op de markt is? Klopt. Bekijk alles wat we te bieden hebben op onze prijspagina.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$15 maand

Ticket

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • Onbeperkte emailadressen
  • Geavanceerde rapportage
  • Klantenportaal + forum
$29 maand

Ticket+chat

  • Idem zoals in Ticket + plus:
  • Onbeperkte chatknoppen
  • Feedbackbeheer
  • Realtime bezoekerstoezicht
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • & chatknop
  • 1 telefoonnummer
  • 1 emailadres

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is software voor klanteninteractie?

Software voor klanteninteractie is software die klanteninteracties beheert. Bovendien wordt het gebruikt om inkomende oproepen, emails, chatsessies en/of sociale media-interacties met klanten te beheren.

Waarom is het cruciaal om software voor klanteninteractie te hebben?

Interactiesoftware is cruciaal voor een bedrijf omdat het helpt bij de klantenservice. Het helpt het bedrijf om tijdig te reageren op klachten, vragen en suggesties van klanten. Bovendien stelt het u in staat toegang te krijgen tot alle gegevens met betrekking tot klanteninteracties en deze te volgen .

Hoe kunt u de juiste klanteninteractiesoftware voor uw bedrijf kiezen?

Om de juiste software voor klanteninteractie te kiezen, moet u eerst bepalen wat uw zakelijke behoeften en voorkeuren zijn. De tweede stap is het onderzoeken van de beste bedrijven via geverifieerde beoordelingswebsites, zoals Capterra of G2. De derde stap is het vergelijken van de prijs, functies en aanpassingsopties. Daarna zou u de lijst met softwareleveranciers voor klanteninteractie moeten kunnen verfijnen. De laatste stap die we aanbevelen, is om de gratis proefversies van de bedrijven uit te proberen om de uiteindelijke beslissing te nemen. Probeer altijd het product uit voordat u het koopt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo