Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Onze software voor klanteninteracties met meerdere kanalen slaat alle vragen van klanten op in een gecentraliseerd dashboard.
Beantwoord tweets, live chatberichten of telefoontjes vanuit één interface terwijl u belangrijke klanteninformatie bekijkt met onze geïntegreerd klantenrelatiebeheer.
Met onze software voor klanteninteractie kunt u het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen volgen terwijl u in dezelfde ticketthread.
Geniet van ‘s werelds snelste live chatwidget die is uitgerust met pre-chatformulieren, proactieve chattriggers en een realtime typeweergave.
Pas de animatie, kleur, stijl of chatvensterachtergrond van elke chatknop eenvoudig aan.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger of Viber? We hebben ze allemaal. Interactie met uw klanten op sociale media is nog nooit zo eenvoudig geweest.
Slechte reacties op Twitter? Stel trefwoordcontrole in om klantenrelaties te redden voordat het te laat is.
Automatische oproepverdeling, gratis interne oproepen, complexe IVR-structuren, terugbelopties en onbeperkte oproepopnames. Het beste gedeelte? Vertegenwoordigers kunnen onderweg en op alle apparaten klantenservice bieden.
Lees meer over ons callcenter voor software voor klanteninteractie.
Bied uw klanten een aangewezen ruimte voor gemeenschapsinteracties en selfservice.
Creëer kennisbanken voor meerdere merken, gemeenschapsforums en aanmeldingsformulieren voor tickets die zijn afgestemd op uw professionele esthetiek met onze WYSIWYG-editor.
LiveAgent klanteninteractie software verzamelt data over alle klanteninteracties en zet deze om in handige verslagen. Krijg bruikbare inzichten, verbeter de efficiëntie van vertegenwoordigers met krachtige automatisering en verhoog de productiviteit van vertegenwoordigers met gamificatie.
Klinkt te mooi om waar te zijn?
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Dat is niet meer nodig! LiveAgent is software voor klanteninteractie dat meerdere communicatiekanalen op dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten alleen voor het gebruik van een callcenter of live chat.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Is het u opgevallen dat LiveAgent-software voor klanteninteractie de goedkoopste en tegelijkertijd meest geavanceerde optie op de markt is? Klopt. Bekijk alles wat we te bieden hebben op onze prijspagina.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Software voor klanteninteractie is software die klanteninteracties beheert. Bovendien wordt het gebruikt om inkomende oproepen, emails, chatsessies en/of sociale media-interacties met klanten te beheren.
Interactiesoftware is cruciaal voor een bedrijf omdat het helpt bij de klantenservice. Het helpt het bedrijf om tijdig te reageren op klachten, vragen en suggesties van klanten. Bovendien stelt het u in staat toegang te krijgen tot alle gegevens met betrekking tot klanteninteracties en deze te volgen .
Om de juiste software voor klanteninteractie te kiezen, moet u eerst bepalen wat uw zakelijke behoeften en voorkeuren zijn. De tweede stap is het onderzoeken van de beste bedrijven via geverifieerde beoordelingswebsites, zoals Capterra of G2. De derde stap is het vergelijken van de prijs, functies en aanpassingsopties. Daarna zou u de lijst met softwareleveranciers voor klanteninteractie moeten kunnen verfijnen. De laatste stap die we aanbevelen, is om de gratis proefversies van de bedrijven uit te proberen om de uiteindelijke beslissing te nemen. Probeer altijd het product uit voordat u het koopt.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar