Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chatservice

Wat is chatservice?

Chatservice, ook wel klantenservicechat genoemd, stelt gebruikers, websitebezoekers en klanten in staat om in realtime te chatten met klantenvertegenwoordigers. Servicechat wordt ondersteund door een IM-toepassing die is geïntegreerd in de website van de organisatie. Het verlaagt de kosten en het is een geweldige vorm van sociale interactie. Elke interactie tussen klant en organisatie wordt opgeslagen in tickets en opgeslagen in helpdesksoftware.

Chatservice is een onderdeel van klantenrelatiebeheer. Via servicechat kunnen klantenvertegenwoordigers snel een service aan klanten leveren.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is chat service?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A chat service is an online technology or service that allows text messages to be translated between participants in real time. In customer service, often used as live chat – connects the agent with the client and enables real-time conversation.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Can you offer chat service via LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent offers instant messaging services. This allows you to make calls in real time. This feature allows you to save a lot of time and focus on building relationships with your customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are best practices of chat service?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There are a few good practices to keep in mind when creating and writing to chat. It’s a good idea to put a chat box on each page of your website in the right corner. This allows the customer to know where to write quickly to customer service. Use AI-based chatbots to provide quick answers to repetitive questions. One should also remember about personalized communication towards the client and the fact that relationships should be built. Fast response times are important to customers, so responses should be provided as quickly as possible. For the comfort of your team’s work, it is worth integrating live chat with CRM.” } }] }

FAQ

Wat is chatservice?

Een chatservice is een online technologie of dienst waarmee tekstberichten in realtime tussen deelnemers kunnen worden vertaald. In klantenservice, vaak gebruikt als live chat – verbindt de vertegenwoordigers met de klant en maakt realtime conversatie mogelijk.

Kunt u een chatservice aanbieden via LiveAgent?

LiveAgent biedt instant messaging-diensten. Hiermee kunt u realtime bellen. Met deze functie kunt u veel tijd besparen en u concentreren op het opbouwen van relaties met uw klanten.

Wat zijn beste praktijken van chatservice?

Er zijn een paar goede praktijken om in gedachten te houden bij het maken en schrijven om te chatten. Het is een goed idee om op elke pagina van uw website in de rechterhoek een chatbox te plaatsen. Hierdoor weet de klant waar hij snel naar de klantenservice kan schrijven. Gebruik AI-gebaseerde chatbots om snel antwoord te geven op repetitieve vragen. Men moet ook onthouden over gepersonaliseerde communicatie naar de klant en het feit dat relaties moeten worden opgebouwd. Snelle reactietijden zijn belangrijk voor klanten, dus antwoorden moeten zo snel mogelijk worden gegeven. Voor het comfort van het werk van uw team is het de moeite waard om live chat te integreren met CRM.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.