Wat is chatservice?
Met servicechat, ook wel klantenservicechat genoemd, kunnen gebruikers, websitebezoekers en klanten in realtime chatten met klantenvertegenwoordigers. Servicechat wordt ondersteund door een IM-toepassing die is geïntegreerd in de website van de organisatie. Het verlaagt de kosten en het is een geweldige vorm van sociale interactie. Elke interactie tussen klant en organisatie wordt opgeslagen in tickets en opgeslagen in helpdesksoftware.
Chatservice is een onderdeel van klantenrelatiebeheer. Via servicechat kunnen klantenvertegenwoordigers snel een service aan klanten leveren.
Frequently Asked Questions
Wat is chatservice?
Een chatservice is een online technologie of service waarmee tekstberichten in realtime tussen deelnemers kunnen worden vertaald. In klantenservice, vaak gebruikt als live chat - verbindt de vertegenwoordiger met de klant en maakt realtime conversatie mogelijk.
Kunt u een chatservice aanbieden via LiveAgent?
LiveAgent biedt diensten voor instant messaging. Hiermee kunt u realtime bellen. Met deze functie kunt u veel tijd besparen en u concentreren op het opbouwen van relaties met uw klanten.
Wat zijn best practices van chatservice?
Er zijn een paar goede praktijken om in gedachten te houden bij het maken en schrijven om te chatten. Het is een goed idee om op elke pagina van uw website in de rechterhoek een chatbox te plaatsen. Hierdoor weet de klant waar hij snel naar de klantenservice kan schrijven. Gebruik AI-gebaseerde chatbots om snel antwoord te geven op repetitieve vragen. Men moet ook onthouden over gepersonaliseerde communicatie naar de klant en het feit dat relaties moeten worden opgebouwd. Snelle reactietijden zijn belangrijk voor klanten, dus antwoorden moeten zo snel mogelijk worden gegeven. Voor het gemak van het werk van uw team is het de moeite waard om live chat te integreren met CRM.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die beschikbaar is als VoIP-telefoonsysteem, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware, en emailbeheersoftware. Het biedt ook integraties en alternatieven. LiveAgent biedt tevens ondersteuning via een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus. Het bedrijf biedt ook VoIP-partners, een partnerprogramma en leerbronnen zoals een blog, woordenlijst, sjablonen, webinars en een kostencalculator. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangt de gebruiker inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies.
LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, en is de meest beoordeelde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020. LiveAgent biedt aanpasbare chatconfiguraties en is de snelste manier om klanten te bereiken.