Wat zijn chat-apps?
Met de chat-app kunt u communiceren met uw klanten in webchatrooms. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen. Chat-apps maken het gemakkelijker, eenvoudiger en sneller om met iedereen in contact te komen en het is ook gemakkelijk te gebruiken. Er zijn veel soorten chat-apps en elke app heeft zijn eigen formaat, ontwerp en functies. Een goed voorbeeld hiervan is de berichten-app Viber-tekst.
LiveAgent biedt u een geweldige tool – live chat. Chat in realtime met uw klanten!
Frequently Asked Questions
Wat zijn chat-apps?
Met chattoepassingen kunt u in contact blijven met andere mensen die de toepassing mogelijk zelfs aan de andere kant van de wereld gebruiken. In de klantenservice zijn dergelijke toepassingen een van de belangrijkste communicatiekanalen.
Hoe werkt een chat-app?
Chat-applicaties draaien meestal op gecentraliseerde netwerken die worden bediend door platformoperatorservers in tegenstelling tot peer-to-peer-protocollen zoals XMPP. Hierdoor kunnen twee mensen in realtime met elkaar praten.
Zijn er gratis chat-apps?
Natuurlijk. We hebben veel gratis chat-apps op de markt. Ze worden zowel in het dagelijks gebruik als bijvoorbeeld bij de klantenservice gebruikt. Een voorbeeld van zo'n applicatie is Messenger, waarvan de werking kan worden gesynchroniseerd met de LiveAgent-software.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die beschikbaar is als VoIP-telefoonsysteem, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware, en emailbeheersoftware. Het biedt ook integraties en alternatieven. LiveAgent biedt tevens ondersteuning via een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus. Het bedrijf biedt ook VoIP-partners, een partnerprogramma en leerbronnen zoals een blog, woordenlijst, sjablonen, webinars en een kostencalculator. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangt de gebruiker inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies.
Hoe kunnen chatbots de klantenservice verbeteren?
Chatbots verbeteren de klantenservice door efficiëntie te verhogen, toegankelijkheid te verbeteren en kosten te besparen. Ze kunnen ook helpen bij het schalen van de klantenservice en het automatiseren van routinetaken.