Wat zijn chat-apps?
Met de chat-app kunt u communiceren met uw klanten in webchatrooms. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen. Chat-apps maken het gemakkelijker, eenvoudiger en sneller om met iedereen in contact te komen en het is ook gemakkelijk te gebruiken. Er zijn veel soorten chat-apps en elke app heeft zijn eigen formaat, ontwerp en functies. Een goed voorbeeld hiervan is de berichten-app Viber-tekst.
LiveAgent biedt u een geweldige tool – live chat. Chat in realtime met uw klanten!

Frequently Asked Questions
Wat zijn chat-apps?
Met chattoepassingen kunt u in contact blijven met andere mensen die de toepassing mogelijk zelfs aan de andere kant van de wereld gebruiken. In de klantenservice zijn dergelijke toepassingen een van de belangrijkste communicatiekanalen.
Hoe werkt een chat-app?
Chat-applicaties draaien meestal op gecentraliseerde netwerken die worden bediend door platformoperatorservers in tegenstelling tot peer-to-peer-protocollen zoals XMPP. Hierdoor kunnen twee mensen in realtime met elkaar praten.
Zijn er gratis chat-apps?
Natuurlijk. We hebben veel gratis chat-apps op de markt. Ze worden zowel in het dagelijks gebruik als bijvoorbeeld bij de klantenservice gebruikt. Een voorbeeld van zo'n applicatie is Messenger, waarvan de werking kan worden gesynchroniseerd met de LiveAgent-software.
Expert note
Met chat-toepassingen kunt u in contact blijven met andere mensen en in de klantenservice zijn ze een van de belangrijkste communicatiekanalen.

LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent
LiveAgent is een veelzijdige helpdesk software met spraakcommunicatie en ondersteuning via meerdere kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Hoe voegt u live chat toe aan een CoreCommerce-winkel
Probeer LiveAgent, de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven, gratis uit voor 14 dagen. Verbeter klantenondersteuning en beheer communicatiekanalen efficiënter.