Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Frontline

Wat is frontlinie?

Frontline is uw team dat dagelijks rechtstreeks met de klanten omgaat. Frontline wordt ook wel uw klantgerichte team genoemd. Het is één van de belangrijkste en meest delicate componenten van uw bedrijf, vanwege twee hoofdredenen. Ten eerste vertegenwoordigen ze uw bedrijf tegenover een vreemde, is kort: ze zijn uw imago.

Ten tweede zijn uw toekomstige en huidige klanten afhankelijk van hun vaardigheden op het gebied van klantenbehandeling. Het imago en de reputatie van uw bedrijf hangt volledig af van de frontlinie. De leden van de frontlinie moeten gedenkwaardig zijn en gemakkelijk om mee te communiceren, want de klant moet zich op zijn gemak voelen.

Vaak gestelde vragen

Wat is frontlinie?

Frontline is een klantenserviceteam dat dagelijks direct contact heeft met klanten. Het is één van de belangrijkste elementen van het bedrijf, omdat ze het vertegenwoordigen voor klanten, een impact hebben op het imago en een echte impact hebben op de verkoop. Daarom is het uitermate belangrijk dat eerstelijnsmedewerkers mensen zijn met hoge communicatieve vaardigheden.

Wat is het belang van frontlinie?

Frontlinie is van groot belang omdat dit vaak het eerste en belangrijkste contactpunt is tussen de klant en het merk. Het heeft een enorme impact op de aankoopbeslissingen van klanten, evenals hun tevredenheid over het contact met het merk. Ze moeten problemen van klanten snel en professioneel oplossen, hen ondersteunen bij het nemen van beslissingen, een relatie opbouwen met de klant en hun loyaliteit inspireren. / p>

Kunt u vertegenwoordigers toevoegen aan de frontlinie in LiveAgent?

Vertegenwoordigers die rechtstreeks contact opnemen met de klant staan ​​in de frontlinie, dus bij LiveAgent is dit natuurlijk mogelijk. Afhankelijk van hun rechten hebben vertegenwoordigers specifieke toegang tot het systeem waardoor ze specifieke acties en mogelijkheden kunnen ondernemen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.