Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

KPI

Wat is KPI?

Key Performance Indicators (KPI’s) zijn een maatstaf in bedrijfsstudies die de eigenaar of de chief executive helpen bij het volgen van hun bedrijf. Elk vakgebied heeft zijn eigen KPI. Op het gebied van marketing of klantenservice zijn de indicatoren als volgt:

  • Gemiddelde wachttijd: het is de gemiddelde tijd die de frontlinie nodig heeft om op een vraag te reageren.
  • Gemiddelde afhandeltijden: de tijd die het team nodig heeft om het probleem van de klant op te lossen.
  • Klantenverloop: wanneer de klanten stoppen met zaken doen met een bedrijf.
  • Klantentevredenheidsscore: meet het geluk van uw klanten in korte tijd.
KPI
Beoordeling van het bedrijf op vijf belangrijke prestatie-indicatoren

Vaak gestelde vragen

Waar staat KPI voor?

KPI of key performance indicator, is een waarde die ons laat zien hoe effectief het bedrijf de belangrijkste bedrijfsdoelen behaalt. Organisaties gebruiken KPI's om hun succes bij het behalen van hun doelen te evalueren. Dankzij het bijhouden van deze gegevens weten ze of hun acties effectief zijn of niet.

 

Wat zijn de voorbeelden van KPI's?

KPI's zijn afhankelijk van wat uw bedrijf wil monitoren. Op de marketingafdeling kunnen dit bijvoorbeeld zijn: merkbekendheid, klantenbetrokkenheid, Marketing Qualified Leads (MQL) en Customer Acquisition Cost (CAC), op de verkoopafdeling: maandelijkse verkoopstijging, gemiddelde winstmarge of product prestatie. In SaaS kunnen dit daarentegen zijn: liquiditeitsindex, KPI Net Promoter Score (NPS) en KPI van klantenacquisitiekosten (CAC).

 

Wanneer KPI gebruiken?

We gebruiken KPI wanneer we de voortgang willen volgen om een ​​specifiek doel in de loop van de tijd te bereiken. Doelen kunnen veranderen, en dat geldt ook voor resultaten en voortgang naar die doelen. Het is uiterst belangrijk om ze bij te houden en te bepalen of ze bevredigend zijn of niet.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.