Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Loyaliteit

Wat is loyaliteit?

Loyaliteit definieert een abstract gevoel, dat een maatstaf is voor hoe loyaal of trouw uw klanten zijn aan uw bedrijf of de producten die u aanbiedt. Hoe meer merkloyaliteit onder uw klanten, hoe hoger de omzet die voor u wordt gegenereerd.

Dit komt vooral omdat marketing meer afhankelijk is van mond-tot-mondreclame dan van reclameborden. Het is goedkoper en productiever.

Om ervoor te zorgen dat uw klanten trouw blijven aan uw bedrijf. U zult prioriteit moeten geven aan uw klant. Telkens wanneer u een verandering in uw bedrijf teweegbrengt, bedenk dan of uw klant het goedkeurt of niet.

Vaak gestelde vragen

Wat is loyaliteit?

Verkooployaliteit is de bereidheid om vele malen terug te keren naar het bedrijf. De klant houdt van het bedrijf, heeft een goede ervaring met het merk en wanneer hij een product uit een bepaalde branche nodig heeft, kiest hij dat specifieke bedrijf. Er zijn veel redenen waarom een klant besluit een bepaald merk te kiezen en er loyaal aan te zijn.

 

Hoe is loyaliteit belangrijk?

Klantenloyaliteit is belangrijk omdat klanten die tevreden zijn en bereid zijn om de producten en diensten van een merk opnieuw te kopen, de belangrijkste winstgenerator zijn. Trouwe klanten besteden meer tijd en geld aan hun favoriete merk. Klantenloyaliteit bevordert ook een sterk gevoel van vertrouwen tussen het merk en de klanten. Bovendien is het behouden van een bestaande klant goedkoper dan het verwerven van een nieuwe, dus winst voor het bedrijf.

 

Hoe de klantenloyaliteit te verbeteren?

Om de klantenloyaliteit te vergroten, moet u ze het product bieden dat ze verwachten. Het is belangrijk dat het voldoet aan de bestelling en het geld waard is. Daarnaast kunt u gebruik maken van een eenvoudig puntensysteem of een uitgebreid loyaliteitsprogramma opzetten dat nog meer aankopen aanmoedigt. Het is ook een goed idee om een nuttige community voor uw klanten op te bouwen door bijvoorbeeld een Facebook-groep te maken. Een goede klantenservice is ook uiterst belangrijk voor het opbouwen van loyaliteit en relaties.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.