Wat is sandbox?
Sandbox is een LiveAgent-account alleen voor intern gebruik, meestal geïnstalleerd als een proefperiode van 14 dagen. Bepaalde klanten kunnen een verlenging aanvragen als ze verdere tests moeten uitvoeren. In de meeste gevallen is de proefperiode van 14 dagen voldoende.
Frequently Asked Questions
Wat is de definitie van sandbox?
Sandbox is een account voor intern gebruik. Hiermee kunt u operationele tests uitvoeren en nieuwe functies controleren voordat ze openbaar worden geïmplementeerd. Deze oplossing helpt potentiële problemen te identificeren en actie te demonstreren aan andere mensen in het team.
Biedt LiveAgent sandbox aan?
LiveAgent biedt een sandbox. Meestal wordt het geïnstalleerd als een proefversie van 14 dagen. Hiermee kunt u precies controleren of alles werkt zoals u wilt.
Kunt u de sandbox in LiveAgent uitbreiden?
Als de proefversie van 14 dagen niet genoeg voor u is, kunt u een verlenging aanvragen en doorgaan met de nodige tests. In de meeste gevallen is een periode van 14 dagen echter voldoende.
Expert note
Sandbox is een account voor intern gebruik waarmee operationele tests en controle van nieuwe functies kunnen worden uitgevoerd voordat ze openbaar worden geïmplementeerd.

Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.