Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software voor klantencontact

Wat is klantencontactsoftware?

Klantencontactsoftware is een programma dat de efficiëntie van een contactcenter verhoogt. Gebruikers kunnen enkele regels instellen om routeringscontacten naar klantenvertegenwoordigers te organiseren. Helpdesksoftware kan ook webgebaseerd zijn, toegankelijk via een webbrowser. Het is gemakkelijk te gebruiken en veilig, omdat alle gegevens op de server worden opgeslagen.

Met sommige software kunnen gebruikers klantenportalen maken, die klanten ondersteunen wanneer vertegenwoordigers offline zijn. Klanten kunnen kennisbankartikelen en forums lezen en daar een oplossing voor hun problemen vinden.

Vaak gestelde vragen

Wat is klantencontactsoftware?

Klantencontactsoftware is een systeem dat de kwaliteit van de klantenservice en de effectiviteit van het contactcenter verbetert. Hierdoor kan de klant gemakkelijk contact opnemen met de klantenservice wanneer hij die nodig heeft, en aan de andere kant maakt het het voor de klantenservicemedewerker gemakkelijker om meerdere communicatiekanalen af te handelen.

Wat zijn de belangrijkste kenmerken van klantencontactsoftware?

Het belangrijkste kenmerk van de klantencontactsoftware is de mogelijkheid om meerdere kanalen (telefoongesprekken, sociale media, chats, emails) vanaf één enkele plaats op internet af te handelen. Het is ook uiterst belangrijk om regels te maken en contacten te beheren. Een ander kenmerk is dat de klantenservice de gegevens van klanten op één enkele plaats veilig kan vinden en opslaan.

Wat zijn de soorten klantencontactsoftware?

Er zijn 6 basistypen klantenondersteuningssoftware.

 

 

De eerste is een gedeelde inbox en ondersteunende software. Meestal kunnen daar meerdere mensen inloggen op één account. Het tweede voorbeeld is de servicedesksoftware. Meestal gebruikt in IT-servicebeheerfuncties. Een ander voorbeeld is het berichten- en chatsysteem. Hierdoor zijn gesprekken met de opdrachtgever voor beide partijen technisch eenvoudig. De volgende is de tool voor telefonische ondersteuning. Het is het meest traditionele communicatiekanaal met de klant. Het vijfde systeem is CRM, oftewel software voor klantenrelatiebeheer. Het systeem is ontworpen om relaties te versterken. En de laatste is de kennisbanksoftware waarmee belangrijke informatie kan worden uitgewisseld.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.