Wat is een ticketformulier?
Ticketformulier is iets dat we in LiveAgent contactformulier noemen. Het wordt gebruikt als een ingesloten widget of als een pop-upwidget voor klanten om contact op te nemen met uw klantenservice. De reden waarom zoveel bedrijven liever contactformulieren gebruiken in plaats van dat klanten ze rechtstreeks emailen, is dat ze hen kunnen dwingen aanvullende informatie te verstrekken die nodig is om de binnenkomende tickets te sorteren. Door het contactformulier te gebruiken, kunt u vervolgkeuzemenu’s of verplichte velden gebruiken om meer informatie van uw klanten te verzamelen voordat ze hun vragen stellen.
Frequently Asked Questions
Wat is een ticketformulier?
Ticketformulier is een set vooraf gedefinieerde aanvraagvelden voor een specifiek serviceverzoek, d.w.z. het contactformulier. Het wordt meestal gebruikt als een geïntegreerde widget of een pop-upwidget wanneer de klant een specifieke pagina betreedt.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van een ticketformulier?
Ticketformulieren kunnen voor veel soorten serviceverzoeken worden gemaakt. Hiermee kunt u individuele inhoud nauwkeurig invoeren. Daarnaast bevatten ze details van een specifiek type serviceverzoek. Ze bevatten vaak vervolgkeuzemenu's of verplichte velden waarmee u specifieke categorieën kunt verzamelen
Waar plaats y een ticketformulier op uw website?
U kunt het aanvraagformulier overal op uw website plaatsen. De beste plaats is waar klanten het vaakst hulp zoeken. Het is belangrijk dat het duidelijk zichtbaar en gemakkelijk toegankelijk is.
Yealink T58W Pro Telefoonbeoordeling
LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en callcentersoftware. Het omvat ook ondersteuning, blog, webinars en een kostencalculator. Daarnaast biedt het ook een gratis proefperiode en integraties met andere systemen.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Yealink T33G IP Telefoonbeoordeling
Inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware, emailbeheersoftware, VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware worden aangeboden door Quality Unit, NV. Het bedrijf biedt ook verkoopcontacten, demo's en nieuwsbrieven aan via sociale media. LiveAgent is een populaire klantenservicesoftware die wordt aangeboden door Quality Unit, NV.