Wat is een ticketformulier?
Ticketformulier is iets dat we in LiveAgent contactformulier noemen. Het wordt gebruikt als een ingesloten widget of als een pop-upwidget voor klanten om contact op te nemen met uw klantenservice. De reden waarom zoveel bedrijven liever contactformulieren gebruiken in plaats van dat klanten ze rechtstreeks emailen, is dat ze hen kunnen dwingen aanvullende informatie te verstrekken die nodig is om de binnenkomende tickets te sorteren. Door het contactformulier te gebruiken, kunt u vervolgkeuzemenu’s of verplichte velden gebruiken om meer informatie van uw klanten te verzamelen voordat ze hun vragen stellen.
Frequently Asked Questions
Wat is een ticketformulier?
Ticketformulier is een set vooraf gedefinieerde aanvraagvelden voor een specifiek serviceverzoek, d.w.z. het contactformulier. Het wordt meestal gebruikt als een geïntegreerde widget of een pop-upwidget wanneer de klant een specifieke pagina betreedt.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van een ticketformulier?
Ticketformulieren kunnen voor veel soorten serviceverzoeken worden gemaakt. Hiermee kunt u individuele inhoud nauwkeurig invoeren. Daarnaast bevatten ze details van een specifiek type serviceverzoek. Ze bevatten vaak vervolgkeuzemenu's of verplichte velden waarmee u specifieke categorieën kunt verzamelen
Waar plaats y een ticketformulier op uw website?
U kunt het aanvraagformulier overal op uw website plaatsen. De beste plaats is waar klanten het vaakst hulp zoeken. Het is belangrijk dat het duidelijk zichtbaar en gemakkelijk toegankelijk is.
Expert note
<p></p>

Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en emailbeheersoftware. Ze bieden ook een partnerprogramma. Na aanmelding voor LiveAgent wordt er een bericht met inloggegevens gestuurd en wordt er gewerkt aan het opstarten van het dashboard. Er wordt gebruik gemaakt van cookies op de website.
Bereik vertegenwoordigersticket
Voor informatie over het opzetten van LiveAgent en het instellen van regels, nieuwsbrieven en communicatiekanalen, bezoek onze website.
Een klantenondersteuningstool genaamd LiveAgent helpt bedrijven met nauwkeurige antwoorden, consistente ondersteuning en het volgen van ondersteuningstickets. Het systeem bevat belangrijke informatie zoals klantgegevens, ticketnummers en ticketcategorieën. Verschillende soorten tickets, zoals technische ondersteuning en facturatieondersteuning, kunnen efficiënt worden behandeld. Implementatie van software kan de algehele klantenservice verbeteren.