Wat is een vertegenwoordigerspaneel?
Het is een tool waarmee vertegenwoordigers effectief kunnen communiceren met LiveAgent-helpdesksoftware, maar het is te vinden tussen vele andere vergelijkbare helpdesksoftware-oplossingen. Het is een handige manier voor hen om toegang te krijgen tot alle functionaliteiten en functies, zodat ze hun taken onder controle kunnen houden.
Wanneer vertegenwoordigers inloggen op hun LiveAgent-accounts, kunnen ze het vertegenwoordigerspaneel aan de linkerkant van de vertegenwoordigersinterface vinden. Van daaruit kunnen ze accountinstellingen configureren en aanpassen, gebruikers toevoegen of verwijderen, een vertegenwoordigersgroep maken, rechten beheren (in het geval van een beheerdersrol), activeer de plug-in en nog veel meer. In hun dagelijkse taken stelt het panel hen echter voornamelijk in staat om met klantenprofielen te werken, toegang te krijgen tot ondersteuningstickets die ze ontvangen, interactie te hebben met een dashboard, te communiceren met klanten via live chat, of gebruik de callcenterfuncties.
Het gemak van het vertegenwoordigerspaneel ligt in het feit dat alle klanteninteracties vanaf één plek kunnen worden geïnitieerd, geopend en beheerd. Dit helpt niet alleen de productiviteit van vertegenwoordigers te verhogen en hun inactieve tijd te minimaliseren, maar wat nog belangrijker is, het verkort de wachttijden van klanten, verhoogt hun tevredenheid en verbetert de algehele klantenervaring .
Improve your customer service
Profit from higher agent productivity levels and customer retention with LiveAgent's omnichannel help desk software.
Frequently Asked Questions
Waar bevindt zich het vertegenwoordigerspaneel in LiveAgent?
U hebt er toegang toe nadat u bent ingelogd op uw LiveAgent-account. U kunt naar de linkerkant van het venster navigeren van waaruit u klanteninteracties kunt starten, voortzetten en beheren, uw account kunt configureren, automatiseringsregels kunt instellen en nog veel meer.
Wat kunt u doen in het vertegenwoordigerspaneel ?
Vertegenwoordigerspaneel is een handige tool waarmee agenten al hun dagelijkse taken vanaf één plek kunnen uitvoeren. Een van de belangrijkste mogelijkheden die u kunt gebruiken, is de mogelijkheid om alle klantencommunicatie te beheren. U kunt alle klanteninteracties op meerdere kanalen initiëren, voortzetten en beheren, waardoor een echt omnichannel coherente ervaring ontstaat. U kunt ook toegang krijgen tot de kennisbank van het bedrijf waar de kennisartikelen toegankelijk zijn. Een andere mogelijkheid van een vertegenwoordigerspaneel is om uw accounts en die van andere vertegenwoordigers te configureren als u de beheerdersrol hebt. Dit kunnen taalvoorkeuren, meldingsvoorkeuren en meer zijn.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.
Handtekening vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma. Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent door alle communicatiekanalen uit te proberen.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
Leer hoe klantensupport verbeterd kan worden met menselijk contact en betekenisvolle relaties. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en voIP-telefoonsystemen voor efficiënte klantenondersteuning. Klantgerichte communicatie is essentieel voor succes en klanttevredenheid, vooral met tools zoals automatische terugbelsoftware.
LiveAgent is a strong alternative to Lucep, offering more than 175 features and 40 integrations to help businesses streamline their workflow. The software allows for communication with customers through various channels, including email, live chat, social media, and call center support. It also includes functions for internal conversations, ticket creation, and chat distribution. A demo and free trial are available without any installation fees or credit card requirements.