Wat is een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers?
Een vertegenwoordigersantwoordsjabloon is een speciale tool voor een snelle reactie op een ticket. Het is een geweldige manier om het klantenondersteuningsteam te vereenvoudigen en hun tijd te besparen. Vertegenwoordigers kunnen eenvoudig de inhoud van een vertegenwoordiger antwoordsjabloon ordenen en bewerken. Het sjabloon bevat begroetingen aan het begin en een handtekening van de agent aan het einde van het antwoord. Vertegenwoordigers kunnen het sjabloon aanpassen aan verschillende situaties. Het is niet moeilijk om sjablonen te maken in LiveAgent.


Frequently Asked Questions
Wat is een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers?
Een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers is een vooraf gedefinieerd antwoord dat een vertegenwoordiger kan gebruiken om te reageren op een vraag van een klant. De vertegenwoordigerresponssjabloon is een tool waarmee u snel kunt reageren op een openstaande ticket. Het sjabloon kan worden aangepast aan het specifieke geval en de situatie. Aan het begin van het sjabloon staan begroetingen die aan de klant zijn gericht en aan het einde van het antwoord staat de handtekening van de agent. Met deze optie kan de vertegenwoordiger de inhoud van de agentantwoordsjabloon ordenen en bewerken. Deze functionaliteit maakt het werk gemakkelijker en bespaart tijd voor het klantenserviceteam.
Hoeveel antwoordsjablonen voor vertegenwoordigers biedt LiveAgent?
Onbeperkt. Het aantal sjablonen hangt af van het aantal dat u aan uw behoeften aanpast. U kunt zoveel sjablonen aanpassen als u nodig heeft.
Hoe vindt u antwoordsjablonen van een vertegenwoordiger?
U kunt antwoorsjablonen voor vertegenwoordigers vinden in het agentvenster op het tabblad 'Configuraties'. U kunt standaardberichten (korte delen van antwoorden) of vooraf gedefinieerde sjablonen (volledige emailantwoorden) bewerken.
Expert note
Een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers is een handig hulpmiddel om snel te reageren op tickets en bespaart tijd voor het klantenserviceteam.

De lat ligt zo laag – De realiteit van memorabele service | Alex Cabañas | TEDxWilmingtonSalon
Innovatieve oplossingen en strategische communicatie zijn essentieel voor bedrijven om klantgericht te zijn en sterke relaties op te bouwen.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma en bieden webinars, een kosten calculator en een academie voor hun klanten. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.