Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers

Wat is een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers?

Een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers is een speciaal hulpmiddel voor een snelle reactie op een ticket. Het is een geweldige manier om het klantenondersteuningsteam gemakkelijker te maken en het bespaart hun tijd. Vertegenwoordigers kunnen eenvoudig de inhoud van een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers ordenen en bewerken. Het sjabloon bevat een begroeting aan het begin en een handtekening van de vertegenwoordiger aan het einde van het antwoord. Vertegenwoordigers kunnen de sjabloon aanpassen voor verschillende situaties. Het is niet moeilijk om sjablonen te maken in uw LiveAgent.

Antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers
Antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “What is an agent reply template?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The agent response template is a tool that enables you to quickly respond to a pending ticket. The template can be adapted to the specific case and situation. At the beginning of the template are greetings addressed to the customer, and at the end of the response are the signature of the agent. With this option, the agent can organize and edit the contents of the agent response template. This functionality makes the work easier and saves time for the customer service team.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How many agent reply templates does LiveAgent provide?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The number of templates depends on how many of them you adapt to your needs. Depending on how many types of templates you need, you can customize this much.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to find an agent reply templates?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can find agent response templates in the agent pane under the ‘Configurations’ tab. And then select ‘Email’ and ‘Agent Email Template’.” } } ] }

FAQ

Wat is een antwoordsjabloon voor agenten?

De antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers zijn een tool waarmee u snel kunt reageren op een openstaande ticket. Het sjabloon kan worden aangepast aan het specifieke geval en de situatie. Aan het begin van het sjabloon staan ​​begroetingen die aan de klant zijn gericht en aan het einde van het antwoord staat de handtekening van de vertegenwoordiger. Met deze optie kan de vertegenwoordiger de inhoud van de antwoordsjabloon ordenen en bewerken. Deze functionaliteit maakt het werk gemakkelijker en bespaart tijd voor de klantenservice.

Hoeveel antwoordsjablonen voor vertegenwoordigers biedt LiveAgent?

Het aantal sjablonen hangt af van het aantal dat u aanpast aan uw behoeften. Afhankelijk van het aantal soorten sjablonen dat u nodig heeft, kunt u er zoveel aanpassen als u wilt.

Waar kan ik de antwoordsjablonen van een vertegenwoordiger vinden?

U kunt antwoordsjablonen voor vertegenwoordigers vinden in het vertegenwoordigersvenster onder de tabblad “Configuraties”. En selecteer vervolgens “Email” en “Emailsjabloon vertegenwoordiger”.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.