Wat is een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers?
Een vertegenwoordigersantwoordsjabloon is een speciale tool voor een snelle reactie op een ticket. Het is een geweldige manier om het klantenondersteuningsteam te vereenvoudigen en hun tijd te besparen. Vertegenwoordigers kunnen eenvoudig de inhoud van een vertegenwoordiger antwoordsjabloon ordenen en bewerken. Het sjabloon bevat begroetingen aan het begin en een handtekening van de agent aan het einde van het antwoord. Vertegenwoordigers kunnen het sjabloon aanpassen aan verschillende situaties. Het is niet moeilijk om sjablonen te maken in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat is een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers?
Een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers is een vooraf gedefinieerd antwoord dat een vertegenwoordiger kan gebruiken om te reageren op een vraag van een klant. De vertegenwoordigerresponssjabloon is een tool waarmee u snel kunt reageren op een openstaande ticket. Het sjabloon kan worden aangepast aan het specifieke geval en de situatie. Aan het begin van het sjabloon staan begroetingen die aan de klant zijn gericht en aan het einde van het antwoord staat de handtekening van de agent. Met deze optie kan de vertegenwoordiger de inhoud van de agentantwoordsjabloon ordenen en bewerken. Deze functionaliteit maakt het werk gemakkelijker en bespaart tijd voor het klantenserviceteam.
Hoeveel antwoordsjablonen voor vertegenwoordigers biedt LiveAgent?
Onbeperkt. Het aantal sjablonen hangt af van het aantal dat u aan uw behoeften aanpast. U kunt zoveel sjablonen aanpassen als u nodig heeft.
Hoe vindt u antwoordsjablonen van een vertegenwoordiger?
U kunt antwoorsjablonen voor vertegenwoordigers vinden in het agentvenster op het tabblad 'Configuraties'. U kunt standaardberichten (korte delen van antwoorden) of vooraf gedefinieerde sjablonen (volledige emailantwoorden) bewerken.
Bereik vertegenwoordigersticket
LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma, bieden webinars, een kosten calculator en een academie. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.
Nieuwe klant onboarding checklijst
Het is belangrijk om een verkoopvertegenwoordiger of medewerker van de klantenservice toe te wijzen om een positieve ervaring voor de klant te garanderen. De manager moet hierbij rekening houden met de behoeften van de klant en de producten of diensten van het bedrijf. Tools zoals CRM-systemen en bedrijfsgidsen kunnen helpen bij het toewijzen van de juiste persoon.