Wat is een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers?
Een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers is een speciaal hulpmiddel voor een snelle reactie op een ticket. Het is een geweldige manier om het klantenondersteuningsteam gemakkelijker te maken en het bespaart hun tijd. Vertegenwoordigers kunnen eenvoudig de inhoud van een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers ordenen en bewerken. De sjabloon bevat een begroeting aan het begin en een handtekening van de agent aan het einde van het antwoord. Vertegenwoordigers kunnen de sjabloon aanpassen voor verschillende situaties. Het is niet moeilijk om sjablonen te maken in uw LiveAgent.
Frequently asked questions
Wat is een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers?
Een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers is een vooraf gedefinieerd antwoord dat een vertegenwoordiger kan gebruiken om te reageren op een vraag van een klant. De vertegenwoordigerresponssjabloon is een tool waarmee u snel kunt reageren op een openstaande ticket. Het sjabloon kan worden aangepast aan het specifieke geval en de situatie. Aan het begin van het sjabloon staan begroetingen die aan de klant zijn gericht en aan het einde van het antwoord staat de handtekening van de agent. Met deze optie kan de vertegenwoordiger de inhoud van de agentantwoordsjabloon ordenen en bewerken. Deze functionaliteit maakt het werk gemakkelijker en bespaart tijd voor het klantenserviceteam.
Hoeveel antwoordsjablonen voor vertegenwoordigers biedt LiveAgent?
Onbeperkt. Het aantal sjablonen hangt af van het aantal dat u aan uw behoeften aanpast. U kunt zoveel sjablonen aanpassen als u nodig heeft.
Hoe vindt u antwoordsjablonen van een vertegenwoordiger?
U kunt antwoorsjablonen voor vertegenwoordigers vinden in het agentvenster op het tabblad 'Configuraties'. U kunt standaardberichten (korte delen van antwoorden) of vooraf gedefinieerde sjablonen (volledige emailantwoorden) bewerken.