Op zoek naar een Vooralternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Front-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Klantenondersteuning is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf. En je kunt echt wonderen doen met de juiste software. Wilt u een andere oplossing voor uw helpdesk?

Probeer LiveAgent vandaag nog en ontdek waarom dit de juiste keuze voor u is. Een betrouwbaar ticketsysteem, communicatie via meerdere kanalen en een grote keuze aan functies en integraties maken LiveAgent tot de juiste oplossing.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Bereik uw klanten overal.
Ga live met LiveAgent.

LiveAgent optimaliseert meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software

Bespaar meer met LiveAgent

Front versus LiveAgent in een oogwenk

Functies Liveagent Front
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Front biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Front biedt Live Chat in.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Front biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Front biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Front biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Front biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Front biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Front biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Front biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Front biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Front biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Front biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Front biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Front biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Front biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Front biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Front biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Front biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbepekte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Front biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Front biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Front biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Persoon die tussen twee oplossingen aan het kiezen is

Sterk alternatief voor Front

Breng uw klantenservice naar een hoger niveau met de juiste software. LiveAgent is een helpdeskoplossing waarmee u uw communicatie nog verder kunt uitbreiden met alle relevante kanalen. Email, live chat, social media (Facebook, Instagram en Twitter), callcenter en kennisbank staan voor u klaar.

Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus geen zorgen over rommelige communicatie. Alles wordt automatisch gesorteerd, zoals het hoort.

De snelste live chat

Live chat is een van de beste en handigste tools die een agent kan gebruiken om met zijn klanten te communiceren. Het draait allemaal om directe communicatie, dus het moet snel zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chat op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Bovendien kunt u zien wat de klanten typen voordat ze op verzenden drukken. Nu kunt u echt snelle ondersteuning bieden en elke situatie de baas blijven.

De snelste live chat op de markt

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.

Verhoogde productiviteit

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.

Geef meer klantenondersteuning voor minder geld

Beste tools, redelijke prijs

Geweldige CRM-klantenservicesoftware hoeft niet gepaard te gaan met een duur prijskaartje. Krijg in plaats daarvan de tools die u nodig hebt voor een eerlijke prijs.

LiveAgent heeft drie redelijk geprijsde abonnementen boordevol tools, functies en integraties om uw workflow soepel en gemakkelijk te laten verlopen. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij uw bedrijf past. Bekijk onze betalende abonnementen en leer meer.

Klaar om andere software te proberen?

Hebt u al besloten om over te stappen? LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst geswaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Klaar om over te schakelen naar LiveAgent

Bekijk waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Wilt u ons vergelijken met andere platforms?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Front alternatief
Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Gratis chatclient

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Een gehost callcenter is een softwareoplossing die inkomende en uitgaande oproepen afhandelt, evenals IVR-interacties via één enkel systeem.

Gehost callcenter

Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!

Elk ticket heeft zijn eigen leven. Opgelost, open, nieuw, etc. Wanneer er een specifiek ticket is dat een specifieke zorg nodig heeft, kan de status worden aangepast.

Aangepaste status

Ontdek hoe aangepaste statussen in LiveAgent uw klantenservice kunnen optimaliseren. Pas ticketstatussen aan uw bedrijfsprocessen aan voor nauwkeurigere ondersteuning. Start vandaag nog uw gratis proefperiode zonder verplichtingen!

Een robuust contactcenter beheerd door de serviceprovider verlaagt uw totale bedrijfskosten drastisch. Lees verder.

Het contactcenter als service

Ontdek hoe een Contactcenter als Service (CCaaS) uw klantenservice kan transformeren met cloudgebaseerde oplossingen. Verbeter klanttevredenheid, optimaliseer personeel en bespaar kosten door innovatie en multichannel ondersteuning. Bezoek nu voor de ultieme klantenservice-ervaring.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x