Ticketsoftware

Verenig uw communicatie met effectieve ticketingsysteemsoftware.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ Klantenservice 24/7    
  • ✓ Geen creditcard vereist    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar

Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing

Klantenservice ticketingssoftware van LiveAgent

Ben je het zat om met onbevredigende oplossingen voor klantcommunicatie te werken? LiveAgent ticketsoftware is er om je te helpen. Begin met onze multi-channel klantenservice-oplossing en organiseer al je communicatie van elk kanaal op één plek. Meld je vandaag nog aan voor onze gratis proefperiode en ervaar de voordelen!

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ticketsysteem met een intuïtieve gebruikersinterface

LiveAgent ticketingssoftware volgt en zet automatisch al uw klantenvragen om in tickets. Elke binnenkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor meer gemak en beter taakbeheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar en intuïtief.

Maak uw klantenservice krachtiger met de beste ticketsoftware

Geünificeerde communicatie met de ticketingsysteemsoftware van LiveAgent is de oplossing voor het verwijderen van inefficiënte communicatie.

Dit is wat uw ondersteuningsteam krijgt:

  • Multi-channel ticketing & universele inbox
  • Efficiënte hybride communicatie
  • Een breed scala aan productiviteitsfuncties
  • Meer dan 200 integraties met andere software
  • 24/7 klantenondersteuning voor uw gemak




LiveAgent real time typing preview

LiveAgent is zoveel meer dan alleen een ticketsysteem.

Het is een uitgebreide en complete oplossing voor zakelijke communicatie van elk type. Onze supportticketsoftware stelt je in staat om alle informatie en communicatie overzichtelijk te organiseren dankzij onze geweldige functieset. Bekijk enkele van onze belangrijkste functies en ontdek hoe ze jou kunnen helpen.

Alles-in-één oplossing

Universele inbox

  • Ben je het zat om steeds te moeten schakelen tussen verschillende communicatietools om alles bij te houden? Onze universele inbox helpt je om het overzicht te bewaren en tijd te besparen. Integreer alle communicatiekanalen die je nodig hebt en houd het gesprek met elke klant bij in één hybride ticketstream. Reageer sneller en gemakkelijker dankzij onze andere geavanceerde support ticketing software functies.
  • Hybride communicatie in één CRM-ticketingsysteem
  • Breed scala aan productiviteitsfuncties voor ticketing
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hybride ticketing

Hybride ticketstroom

Vind je het lastig om alle communicatiekanalen bij te houden, alleen maar om gesprekken met dezelfde klant voort te zetten? Hybride ticketstream kan een van de beste software ticketing tools zijn die je tot je beschikking hebt. Het kan communicatie van dezelfde klant verenigen, ongeacht welk kanaal ze besluiten te gebruiken.

  • Communicatie vanuit elk kanaal in hetzelfde ticket
  • Betere organisatie en eenvoudigere workflow via CRM-ticketsoftware

Teamcommunicatie

Interne tickets en notities

  • Blijf eenvoudig in contact met je teams zonder je dashboard te verlaten. De functieset van LiveAgent omvat interne tickets die alleen zichtbaar zijn voor agenten, evenals notities waarmee je belangrijke informatie met hele afdelingen binnen de applicatie kunt delen. Gebruik alles wat wij bieden om de communicatie binnen het bedrijf te verbeteren.
  • Interne tickets zijn alleen zichtbaar binnen je team
  • Notities in klantentickets
LiveAgent internal tickets
LiveAgent canned messages

Efficiënte workflow

Standaardberichten

Wil je tijd besparen bij het beantwoorden van veelgestelde vragen? Standaardantwoorden zijn de juiste functie voor deze taak. Bereid je antwoorden van tevoren voor en verstuur ze vervolgens eenvoudig met een paar klikken in het ticket. Bespaar jezelf tijd met een software ticketingsysteem en richt je op belangrijkere zaken.

  • Bereid ticketantwoorden voor op verschillende scenario’s
  • Efficiënte antwoorden op veelgestelde vragen

Kennisbeheer

Kennisbank

Verminder uw ticketbelasting met een uitgebreide en volledige kennisbank als essentieel onderdeel van uw klantenondersteuning. Schrijf informatieve artikelen, how-to’s, handleidingen en tutorials rechtstreeks vanuit het LiveAgent software ticketingsysteem. U kunt het ook gebruiken om met klanten te communiceren op forums of om feedback te verzamelen.

  • Bied effectieve ondersteuning met een kennisbank
  • Een volledig uitgeruste klantenportaaloplossing
LiveAgent knowledge base

Ontdek hoe u kunt profiteren van LiveAgent-supportticketsoftware

Gemak van communicatie is slechts het topje van de ijsberg, er zijn nog veel meer voordelen verbonden aan klantenticketsoftware.

Tevreden klanten

Klanttevredenheid kan net zo goed zijn als de snelheid en kwaliteit van de antwoorden van uw helpdesk. Zorg ervoor dat u klantfrustratie voorkomt met het LiveAgent-ticketingsysteem.

  • Verbeter klanttevredenheid met een efficiënt software ticketingsysteem
  • Verhoog klantbehoud en verbeter responstijden
  • Multi-channel ondersteuning zonder extra moeite
Chart

80 %

van de consumenten verwacht snelheid en gemak

Een meerderheid van de klanten beschouwt snelheid, deskundige hulp, gemak en vriendelijkheid als belangrijke elementen van klantenservice.

Verhoog het rendement

Betere ondersteuning betekent betere inkomsten. Klanten komen veel sneller terug wanneer ze geweldige klantenservice krijgen van hun favoriete bedrijf. Met ticketing kun je meer problemen sneller dan ooit tevoren oplossen.

  • Geünificeerde en goedkopere klantcommunicatie
  • Hogere inkomsten met betrouwbare ondersteuning voor klanten
Chart

86 %

zijn bereid te betalen voor goede service

Verlaag uw kosten terwijl u meer verdient. Klanten zijn altijd bereid meer te betalen voor een geweldige klantenservice-ervaring.

Verwerf loyaliteit

Dankbare klanten waarderen altijd goede service en deskundige hulp van klantenservicemedewerkers. Verbeter uw klantenservice tijdens periodes met een hoog aantal tickets en bouw sterke klantloyaliteit op door middel van uitstekende interacties.

Ticketing kan uw merk en uw bedrijf helpen klantloyaliteit te winnen. Dankbare en waarderende klanten komen veel vaker terug, vooral als u grotere aantallen verzoeken veel sneller kunt afhandelen.

  • Bouw klantloyaliteit op via elk voorkeurskanaal
  • Verkrijg loyale klanten die terugkomen om opnieuw te kopen
Chart

73%

Hogere tevredenheidspercentages

Bied gepersonaliseerde gesprekken en maak uw klanten blij. Onze volledig uitgeruste livechatsoftware kan u helpen met klanttevredenheid en een geweldige ervaring voor uw medewerkers.

Getuigenissen

Schaf LiveAgent
ticketsoftware en sluit u aan bij 7000 tevreden klanten

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman
Medal

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ Klantenservice 24/7    
  • ✓ Geen creditcard vereist    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Related Articles to Ticketsoftware
Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit met de helpdesk en selfservice software van LiveAgent. Stel uw klanten in staat om problemen zelf op te lossen - 24/7.

Nederlandse selfservice software

Verbeter uw klantenservice en klanttevredenheid met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums, verlaag ondersteuningskosten en verhoog vertegenwoordigersproductiviteit. Probeer nu gratis!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Helpdesk prijscalculator

Ontdek de beste prijs-kwaliteitverhouding met LiveAgent's kosten calculator. Bespaar tot 72% op helpdesksoftware zonder installatiekosten of creditcardvereisten. Vergelijk meer dan 70 oplossingen en profiteer van 24/7 klantenservice. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en verbeter je klantenondersteuning moeiteloos.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Bied uitstekende klanten service.

Alles-in-één helpdesksoftware: beantwoord meer tickets, verhoog klanttevredenheid en bespaar kosten. Probeer LiveAgent 30 dagen gratis!

Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.

Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?

Gratis Nederlandse klantenbeheer software? Probeer LiveAgent! Geniet van essentiële functies, live chat en meer – gratis en zonder verplichtingen!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start a Free Trial x