Ben je het zat om met onbevredigende oplossingen voor klantcommunicatie te werken? LiveAgent ticketsoftware is er om je te helpen. Begin met onze multi-channel klantenservice-oplossing en organiseer al je communicatie van elk kanaal op één plek. Meld je vandaag nog aan voor onze gratis proefperiode en ervaar de voordelen!
LiveAgent ticketingssoftware volgt en zet automatisch al uw klantenvragen om in tickets. Elke binnenkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor meer gemak en beter taakbeheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar en intuïtief.
Geünificeerde communicatie met de ticketingsysteemsoftware van LiveAgent is de oplossing voor het verwijderen van inefficiënte communicatie.
Dit is wat uw ondersteuningsteam krijgt:
Uw klanten verdienen op elke stap van hun traject een bevredigende klantenservice. Bekijk hoe zij kunnen profiteren van uw verbeterde communicatie dankzij het LiveAgent-ticketingsysteem en elke keer dat ze het nodig hebben geweldige ondersteuning krijgen.
Just some of what your customers get:
Het is een uitgebreide en complete oplossing voor zakelijke communicatie van elk type. Onze supportticketsoftware stelt je in staat om alle informatie en communicatie overzichtelijk te organiseren dankzij onze geweldige functieset. Bekijk enkele van onze belangrijkste functies en ontdek hoe ze jou kunnen helpen.
Alles-in-één oplossing
Hybride ticketing
Vind je het lastig om alle communicatiekanalen bij te houden, alleen maar om gesprekken met dezelfde klant voort te zetten? Hybride ticketstream kan een van de beste software ticketing tools zijn die je tot je beschikking hebt. Het kan communicatie van dezelfde klant verenigen, ongeacht welk kanaal ze besluiten te gebruiken.
Teamcommunicatie
Efficiënte workflow
Wil je tijd besparen bij het beantwoorden van veelgestelde vragen? Standaardantwoorden zijn de juiste functie voor deze taak. Bereid je antwoorden van tevoren voor en verstuur ze vervolgens eenvoudig met een paar klikken in het ticket. Bespaar jezelf tijd met een software ticketingsysteem en richt je op belangrijkere zaken.
Kennisbeheer
Verminder uw ticketbelasting met een uitgebreide en volledige kennisbank als essentieel onderdeel van uw klantenondersteuning. Schrijf informatieve artikelen, how-to’s, handleidingen en tutorials rechtstreeks vanuit het LiveAgent software ticketingsysteem. U kunt het ook gebruiken om met klanten te communiceren op forums of om feedback te verzamelen.
Gemak van communicatie is slechts het topje van de ijsberg, er zijn nog veel meer voordelen verbonden aan klantenticketsoftware.
Tevreden klanten
Klanttevredenheid kan net zo goed zijn als de snelheid en kwaliteit van de antwoorden van uw helpdesk. Zorg ervoor dat u klantfrustratie voorkomt met het LiveAgent-ticketingsysteem.
80 %
van de consumenten verwacht snelheid en gemak
Een meerderheid van de klanten beschouwt snelheid, deskundige hulp, gemak en vriendelijkheid als belangrijke elementen van klantenservice.
Verhoog het rendement
Betere ondersteuning betekent betere inkomsten. Klanten komen veel sneller terug wanneer ze geweldige klantenservice krijgen van hun favoriete bedrijf. Met ticketing kun je meer problemen sneller dan ooit tevoren oplossen.
86 %
zijn bereid te betalen voor goede service
Verlaag uw kosten terwijl u meer verdient. Klanten zijn altijd bereid meer te betalen voor een geweldige klantenservice-ervaring.
Verwerf loyaliteit
Dankbare klanten waarderen altijd goede service en deskundige hulp van klantenservicemedewerkers. Verbeter uw klantenservice tijdens periodes met een hoog aantal tickets en bouw sterke klantloyaliteit op door middel van uitstekende interacties.
Ticketing kan uw merk en uw bedrijf helpen klantloyaliteit te winnen. Dankbare en waarderende klanten komen veel vaker terug, vooral als u grotere aantallen verzoeken veel sneller kunt afhandelen.
73%
Hogere tevredenheidspercentages
Bied gepersonaliseerde gesprekken en maak uw klanten blij. Onze volledig uitgeruste livechatsoftware kan u helpen met klanttevredenheid en een geweldige ervaring voor uw medewerkers.
Getuigenissen
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen.
Nederlandse selfservice software
Verbeter uw klantenservice en klanttevredenheid met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums, verlaag ondersteuningskosten en verhoog vertegenwoordigersproductiviteit. Probeer nu gratis!
Ontdek de beste prijs-kwaliteitverhouding met LiveAgent's kosten calculator. Bespaar tot 72% op helpdesksoftware zonder installatiekosten of creditcardvereisten. Vergelijk meer dan 70 oplossingen en profiteer van 24/7 klantenservice. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en verbeter je klantenondersteuning moeiteloos.
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware: beantwoord meer tickets, verhoog klanttevredenheid en bespaar kosten. Probeer LiveAgent 30 dagen gratis!
Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?
Gratis Nederlandse klantenbeheer software? Probeer LiveAgent! Geniet van essentiële functies, live chat en meer – gratis en zonder verplichtingen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.