Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw autobedrijf verbetert.

  • ✓ Geen opstartkosten
  • ✓ 24/7 Klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de automobielsector

Zet u schrap en wees uw concurrentie voor met LiveAgent – de beste helpdesk en live chatsoftware.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Creëer gepersonaliseerde winkelervaringen door ondersteuning te bieden via verschillende kanalen, waaronder telefoon, live chat en sociale media.

Reageer in realtime op vragen van klanten over uw voertuigen, net alsof u fysiek in de showroom aanwezig bent.

Houd het gedrag van uw websitebezoekers in de gaten, begin een gesprek, bied onberispelijke ondersteuning, bouw vertrouwen op en zorg voor een deal.

Klantenservice op maat

Elke klant is anders, aangezien ook zijn/haar wensen anders zijn. Het is beter om meteen de verwachtingen te kennen dan onjuiste informatie te geven. LiveAgent voor autohandelaars biedt u tal van mogelijkheden om in contact te komen ​​met uw toekomstige trouwe klanten – hetzij via realtime live chat op uw website, een geïntegreerd callcenter of ouderwetse emails. Met al deze verschillende opties kunt u de spijker op zijn kop slaan.

Automotive illustration
Car with two guys illustration

Bied razendsnel antwoorden

Net zoals de auto’s die u aan uw klanten verkoopt steeds sneller worden, willen de klanten nog sneller antwoord op hun vragen hebben. Standaard emails behoren tot de geschiedenis, net zoals stoommotoren. LiveAgent voor autohandelaars kan u in slechts enkele klikken realtime antwoorden geven. U hoeft alleen maar LiveAgent op uw automobielwebsite te plaatsen. Weet u wat nog beter is? Met realtime projectie kunt u zien wat uw klanten typen, zelfs voordat ze op de enter-knop drukken. Wel, is dat niet snel genoeg?

Meer informatie over realtime chat

Bereik sneller de 1e plaats

Uw concurrenten slapen nooit. Nou, om eerlijk te zijn, concurrenten in het algemeen slapen nooit. Baan u een weg naar de eerste plaats als winnaar en stel uw klant tevreden met geweldige helpdesk software, want “The winner takes it all”. Wees degene die het nu doet. Stop niet, blijf in beweging met LiveAgent voor autohandelaars.

Meer informatie over helpdesksoftware
woman and man celebrating winning throphy-illustration

Persoonlijke begeleiding van uw klanten

Klanten besteden tijd en overwegen elke optie zorgvuldig voordat ze besluiten een nieuw voertuig te kopen. Versnel het toekomstige succes van uw autodealer met live chat. Trakteer uw klanten op een nieuw communicatiestrategiemodel en laat hen weten dat u 24/7 voor hen klaarstaat.

Lees meer over live chat

Boek een demo op een dag die u het beste uitkomt

Plan een demo

Praat met een verkoopmanager van LiveAgent

Krijg een vliegende start met de concurrentie en plan een één-op-één-gesprek met één van onze klantensuccesvertegenwoordigers om te zien hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Wat u leert tijdens de demo

  • Hoe u uw zakelijke doelen kunt bereiken met LiveAgent

  • Welk plan geschikt is voor u op basis van uw bedrijfsdoelen

  • Hoe LiveAgent werkt

  • Antwoorden op al uw vragen over prijzen, service, integraties en functies

en veel meer …

“Benader elke klant met het idee om hem of haar te helpen een probleem op te lossen of een doel te bereiken, niet om een ​​product of dienst te verkopen.”Brian Tracy

Andrej Saxon, verkoopmanager

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de automobielsector.

Related Articles to Automobiel
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x