Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw boekhoudkundige en juridische zaken verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Boost Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verminder het aantal tickets

Verminder de toestroom van ondersteuningstickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor boekhouding & juridische industrie

Reken op LiveAgent en verbeter uw vermogen. LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • SourceForge leader fall 2021

Verlaag de kosten

Bespaar tijd en geld door het aantal tools dat u gebruikt te minimaliseren om een ​​uitstekende klantenservice te bieden.

Behaal een hoog rendement op investering

Zet kwalitatieve leads om in betalende klanten en genereer meer dan 500% van de inkomsten die u investeert.

Bescherm belangrijke gegevens

Bescherm de gegevens van uw klant met de modernste beveiligingsmaatregelen, waaronder HTTPS-codering, DDoS-beperking en meer.

Versnel de afhandeling van klantenverzoeken

Klanten willen onmiddellijk toegang hebben tot de informatie en willen hun vragen zo snel mogelijk beantwoord krijgen. Door realtime live chat op uw website te implementeren, kunt u ze supersnelle antwoorden geven, hun loyaliteit aan uw bedrijf verbeteren en de klantentevredenheid verhogen. Aangezien tijd geld is en het allemaal om geld gaat, waarom nog wachten?

LiveAgent answering ticket-gif
Interface van het ticketingsysteem
LiveAgent answering ticket-gif
Onbeperkte ticketgeschiedenis

Sluit meer deals in realtime

Met optimale communicatie op één en dezelfde plaats, is het heel gemakkelijk om de eerdere gespreksgeschiedenis te bekijken. Weet u niet meer wat het adres of de overeengekomen voorwaarden waren? Niet erg! Met LiveAgent vindt u duidelijk alle informatie uit het verleden terug.

Organiseer uw projecten

Zoek nooit meer naar oude emails. U kunt de complexiteit van het dashboards van LiveAgent gebruiken voor afzonderlijke projecten/klanten, een klantenportaal voor informatie over hun diensten en live chatsoftware voor directe vragen. U zou geen talloze uren aan communicatie moeten besteden, maar aan de uren die u factureert.

LiveAgent answer to ticket-gif
Realtime typeweergave
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Verminder de kosten

Laten we eerlijk zijn. Elk bedrijf wil de kosten zo laag mogelijk houden en de omzet zo hoog mogelijk. Met realtime live chat kunnen uw medewerkers van de klantenservice 3 chats tegelijk verwerken, wat kostenefficiënter is. LiveAgent voor de boekhoudsector helpt u uw uitgaven te optimaliseren.

Calculating illustration
reports-illustration

Selecteer het hoogste rendement op investering

Geld investeren in iets nieuws kan voor sommige bedrijven beangstigend zijn. Het berekenen van het bedrag aan euro’s/dollars en beslissen waar ze te investeren, is een echte strijd. Het complete abonnement van LiveAgent is één van de veiligste investeringen voor u. Het levert u niet alleen tevreden klanten op, het verhoogt ook uw omzet, cashflow en uw marktaandeel. Reken op LiveAgent.

Verhoog uw omzet

Klanten gelukkig en tevreden houden zou de kern van het zakendoen moeten zijn. Tevreden klanten verspreiden nieuws om hen heen ofwel in een digitale wereld ofwel offline naar hun collega’s en vrienden. Eén van de tools om dit te bereiken, is het leveren van een uitstekende klantenservice. Klanten staan centraal bij LiveAgent. Combineer deze twee en u zult een positieve impact op uw bedrijf zien.

customer touchpoints report-illustration

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de boekhouding en de juridische sector.

We zijn dol op de prijzen en ondersteuning van de LiveAgent.

Aangezien het aantal klanten en ondersteuningsemails toeneemt, zijn we overgestapt van Gmail naar Zendesk Support. Maar al snel realiseerden we ons dat ze veel tijd nodig hebben om het probleem op te lossen en soms escaleren naar Tier 2-managers. Zelfs nadat we veel tijd, geld en moeite hadden geïnvesteerd, is het beter om over te schakelen als de tools niet nuttig zijn en dat is precies wat wij gedaan hebben. We zijn dol op de prijzen en ondersteuning die door LiveAgent worden geboden.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

Related Articles to Boekhouding & Juridisch
Leer de efficiëntie van live chats optimaliseren met LiveAgent webinars. Ontdek hoe live chat uw bedrijf kan helpen en maak een gratis account aan.

LiveAgent Webinar 3: Live chat & chatuitnodigingen

Leer de efficiëntie van live chats optimaliseren met LiveAgent webinars. Ontdek hoe live chat uw bedrijf kan helpen en maak een gratis account aan.

Chatuitnodigingen zijn essentieel voor klantenbetrokkenheid en verkoopconversies. LiveAgent biedt een uitgebreide handleiding voor het maken en instellen van chatuitnodigingen. Profiteer van gepersonaliseerde ondersteuning en verbeter de gebruikerservaring.

Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent

Chatuitnodigingen zijn essentieel voor klantenbetrokkenheid en verkoopconversies. LiveAgent biedt een uitgebreide handleiding voor het maken en instellen van chatuitnodigingen. Profiteer van gepersonaliseerde ondersteuning en verbeter de gebruikerservaring.

"LiveAgent is een alles-in-één klantenondersteuningsoplossing ontworpen om bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van klantenondersteuningsactiviteiten. Webinars bieden inzichten en praktische tips om klantentevredenheid te verbeteren en ondersteuningsworkflows te stroomlijnen."

LiveAgent webinar 1: Introductie & Algemeen Overzicht

"LiveAgent is een alles-in-één klantenondersteuningsoplossing ontworpen om bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van klantenondersteuningsactiviteiten. Webinars bieden inzichten en praktische tips om klantentevredenheid te verbeteren en ondersteuningsworkflows te stroomlijnen."

Met chat-apps kunt u in realtime met een klant communiceren. U vindt de live chat-tool als een van de 175 functies in de LiveAgent-helpdesk.

Chat-apps

LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, en is de meest beoordeelde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020. LiveAgent biedt aanpasbare chatconfiguraties en is de snelste manier om klanten te bereiken.

Live online chat is een communicatie tussen klanten en klantenvertegenwoordigers in realtime via een geïntegreerde online chat.

Live online chat

LiveAgent biedt krachtige helpdesksoftware met 180+ functies en 40+ integraties, inclusief live online chat voor snelle en effectieve klantenondersteuning. Het biedt een alternatief voor Olark en integreert een ticketsysteem voor verbeterde communicatie-efficiëntie.

Breng de bezoekers van uw website in actie met proactieve chatuitnodigingen. Uw aangepaste uitnodiging verschijnt tijdens het surfen voor een klant.

Proactieve chatuitnodigingen

Proactieve chatuitnodigingen kunnen klanten helpen tijdens het klantentraject, verbeteren de winkelervaring en verhogen het aankoopvertrouwen. LiveAgent biedt geavanceerde klantenondersteuning met ticketsysteem, automatisering, live chat en callcenter.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x