Waardevol in elke branche

Ontdek hoe LiveAgent uw bouw- of vastgoedbedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ Klantenondersteuning 24/7
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de vastgoedsector

Bouw uitstekende klantenondersteuning op met LiveAgent. Help uw toekomstige kopers van uw eigendommen een handje met realtime live chat.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Beantwoord de vragen van uw potentiële klanten via live chat of videochat terwijl ze door uw huizencatalogus bladeren.

Bied razendsnelle antwoorden op veelgestelde vragen met standaardantwoorden en emailsjablonen.

Volg het gedrag van uw websitebezoeker en nodig ze uit om te chatten wanneer de tijd daar rijp voor is en conversie op handen is.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Verhoog de waarde van uw bedrijf

Meer tevreden klanten van uw vastgoedbedrijf betekent een toegenomen waarde en marktaanwezigheid. Aangezien uw klanten de beste waarde en service verwachten, moet u ook geen genoegen nemen met het gemiddelde. Helpdesk software met meerdere kanalen kan uw inkomsten de hoogte doen inschieten en een bestand van loyale klanten opbouwen.

Meer informatie over helpdesksoftware
real estate-illustration
house-illustration

Verkoop meer eigendommen met live chat

Geef de juiste informatie op het juiste moment aan toekomstige kopers van uw eigendommen met realtime live chat. Het is niet nodig om uren te wachten om vragen te beantwoorden, want u kunt direct op het momentum voortbouwen. Verhoog het aantal tevreden klanten en uw marktpenetratie met een helpdesk voor de vastgoedsector.

Meer informatie over live chat in onroerend goed

Bouw steen voor steen

Flexibiliteit en de mogelijkheid om de toekomstige huizen aan te passen zijn één van de belangrijkste factoren voor uw klanten bij de beslissing om het droomhuis wel of niet te kopen. Met LiveAgent heeft u voldoende vrijheid om uw klantenondersteuning aan te passen aan de huidige wensen. Liever realtime live chat? Geen probleem. Geïntegreerd callcenter? Reken op ons, we hebben het allemaal.

Meer informatie over functies in helpdesksoftware
building a house-illustration

Boek een demo op een dag die u het beste uitkomt

Plan een demo

Praat met een LiveAgent-verkoopmanager

Krijg een vliegende start met de concurrentie en plan een één-op-één-gesprek met één van onze klantensuccesvertegenwoordigers om te zien hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Wat u leert tijdens de demo

  • Hoe u uw zakelijke doelen kunt bereiken met LiveAgent

  • Welk plan geschikt is voor u op basis van uw bedrijfsdoelen

  • Hoe LiveAgent werkt

  • Antwoorden op al uw vragen over prijzen, service, integraties en functies

    en nog veel meer…

“Benader elke klant met het idee om hem of haar te helpen een probleem op te lossen of een doel te bereiken, niet om een ​​product of dienst te verkopen.”Brian Tracy

Andrej Saxon, verkoopmanager

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek de positieve impact van de implementatie van helpdesk software op de vastgoedsector.

Related Articles to Bouw Vastgoed
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x