LiveAgent is er om u te helpen de beste klantrecensies te krijgen en geweldige klantenservice te bieden. Schakel over naar een speciale helpdeskoplossing met een meerkanaals ticketsysteem, de snelste live chat widget en sociale media-mogelijkheden. Verwerk emails, oproepen, berichten op sociale media, chats en klantenportaalartikelen vanaf één plek. Blijf lezen om erachter te komen wat LiveAgent tot een geweldig Birdeye alternatief maakt of start vandaag nog met de gratis proefperiode.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
BirdEye biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
BirdEye biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
BirdEye biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
BirdEye biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
BirdEye biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
BirdEye biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
BirdEye biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
BirdEye biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
BirdEye biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
BirdEye biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
BirdEye biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
BirdEye biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
BirdEye biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
BirdEye biedt videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
BirdEye biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
BirdEye biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
BirdEye biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
BirdEye biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
BirdEye biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbepertke 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
BirdEye biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Wees aanwezig op elk belangrijk communicatiekanaal, help uw klanten en verzamel positieve feedback van klanten. Dit is mogelijk dankzij de krachtige tools van LiveAgent en het ticketing-systeem dat alle communicatie op één plek verenigt. Breid uw online aanwezigheid uit met email, live chat, callcenter a>, klantenportaal, Viber, Facebook, Twitter en Instagram.
Zeg nee tegen negatieve recensies, zorg ervoor dat u de snelste klantenondersteuning biedt dankzij een chatknop op uw website. LiveAgent biedt de snelste live chat op de markt, en het wordt ook ondersteund door geweldige functies zoals realtime typweergave en proactieve chatuitnodigingen. Bied klantenondersteuning met verbazingwekkende snelheid, verhoog het genereren van positieve beoordelingen en krijg meer loyale betalende klanten.
LiveAgent maakt een back-up van elke tool met basis- en geavanceerde functies, zodat u zich kunt concentreren op het bieden van klantenondersteuning. Bovendien kunt u uw workflows verbeteren met meer dan 140integraties met apps die u gebruikt. Vertrouwd raken met LiveAgent duurt maar even dankzij onze handige introductiegids die vanaf het begin beschikbaar is.
Baanbrekende software
LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerdde helpdeskoplossing op de markt, die wereldwijd meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven bedient.
Creëer gedenkwaardige klantervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
Schakel over op software die u ondersteunt wanneer u deze het meest nodig heeft. Ons klantensuccesteam doet 24/7 zijn best om ervoor te zorgen dat onze klanten een vlotte ervaring hebben met onze helpdeskoplossing. Zo houden we onze zakelijke reputatie intact. Bekijk onze prestaties en authentieke beoordelingen van klanten die besloten LiveAgent te gaan gebruiken voor hun helpdeskbehoeften.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Start onze gratis proefperiode van 14 dagen en zie hoe u de realtime interactie met de live chat van klanten en het hele ticketsysteem kunt verbeteren. U kunt ook onze betaalbare tariefplannen bekijken of een rondleiding krijgen door LiveAgent. Bekijk gewoon de video en zie wat LiveAgent allemaal kan.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar