Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Upgrade emailsjablonen

Upgrade emails zijn cruciaal voor productgestuurde SaaS-bedrijven die worden aangedreven door zowel gratis proefversies als ‘freemium’-modellen. Ze helpen u om potentiële klanten ervan te overtuigen om over te schakelen en te upgraden van gratis naar betalende accounts en naar hogere premium-abonnementen. Het is in feite één van de kerndoelen van elk SaaS-bedrijf – en ook één van de fundamentele uitdagingen, aangezien een groot aantal SaaS-klanten de upgrade nooit zullen uitvoeren. Of het nu gaat om het omzetten van gratis proefversies naar betalende services of het overstappen van basis- naar premiumabonnementen, het volgende artikel bevat enkele handige tactieken en kant-en-klare emailsjablonen voor upgrades die u als voorbeeld kunt gebruiken bij het maken van uw eigen upgrade emails.

Upgrade emailsjabloon van Bria
Upgrade emailsjabloon van Counterpath Bria Teams

Snelle tips voor het schrijven van efficiënte upgrade emails

  • Voeg een vleugje personalisatie toe door de naam van de klant op te nemen en andere relevante details te vermelden in uw upgrade emailsjabloon (zoals hoeveel tijd er nog over is in hun proefperiode of andere informatie op basis van hun gebruikersactiviteit)
  • Zorg ervoor dat uw upgrade emailsjabloon een duidelijke CTA bevat en link deze rechtstreeks naar het daadwerkelijke upgradescherm in plaats van instructies te geven hoe u daar kunt komen.
  • Vergelijk de resultaten van een upgrade versus geen upgrade door premiumfuncties te specificeren waartoe gebruikers toegang zullen krijgen en de voordelen die deze functies zullen opleveren.
  • Denk aan de beste tijden om upgrade emails te verzenden, rekening houdend met zowel tijdgebaseerde als gedragsgestuurde triggers (wanneer de proefperiode eindigt of eerder als de gebruiker al waarde heeft ervaren).

10 upgrade emailsjablonen

Een gratis proefperiode loopt bijna af

Upgrade of verleng de gratis proefperiode

De gratis proefperiode is verlopen / upgrade om door te gaan

Upgrade of blijf gebruik maken van een gratis abonnement

Gratis limiet bereikt / upgrade

Upgrade met een speciale aanbieding

Op waarde gebaseerde upgrade

Upgrade naar een hoger abonnement

Upgrade naar een hoger abonnement met een speciale aanbieding

Aankondiging van een nieuwe premiumfunctie = upgrademogelijkheid

Vaak gestelde vragen

Wat is de ideale lengte van een e-mailupgrade?

De ideale lengte van een emailupgrade ligt tussen 75 en 100 woorden. Zorg bovendien voor relevante links met een call-to-action.

Wat moet een upgrade email bevatten?

Zorg ervoor dat u begint met een goede begroeting wanneer u contact opneemt met klanten met een upgrade-aanbieding. Probeer de email zo persoonlijk mogelijk te maken. Voeg bovendien informatie toe over nieuwe en aanvullende functies, hoe uw klanten hiervan kunnen profiteren en links met een oproep tot actie.

Hoe biedt u uw klanten een upgrade aan?

Een geweldige manier om uw klanten een upgrade aan te bieden, is via email. Email is nog steeds effectief omdat het de meest gebruikte vorm van massacommunicatie ter wereld is. Het is ook een genuanceerder medium dan het verzenden van een tweet of een bericht op Facebook.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat moet een upgrade email bevatten?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zorg ervoor dat u begint met een goede begroeting wanneer u contact opneemt met klanten met een upgrade-aanbieding. Probeer de email zo persoonlijk mogelijk te maken. Voeg bovendien informatie toe over nieuwe en aanvullende functies, hoe uw klanten hiervan kunnen profiteren en links met een oproep tot actie.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe biedt u uw klanten een upgrade aan?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een geweldige manier om uw klanten een upgrade aan te bieden, is via email. Email is nog steeds effectief omdat het de meest gebruikte vorm van massacommunicatie ter wereld is. Het is ook een genuanceerder medium dan het verzenden van een tweet of een bericht op Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Wat is de ideale lengte van een emailupgrade?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De ideale lengte van een emailupgrade ligt tussen 75 en 100 woorden. Zorg bovendien voor relevante links met een call-to-action.” } }] }
Terug naar sjablonen Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.