Neem de controle over uw sociale kanalen met ons alternatief voor de helpdesk voor sociale media. Onze geïntegreerde oplossing zorgt ervoor dat u elke boodschap, opmerking of vermelding van uw merk vastlegt, wat resulteert in een positieve merkperceptie, hogere klantentevredenheid en meer verkopen.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Wees het merk waar iedereen het over heeft! Verbeter uw mond-tot-mondreclame en verhoog uw verkoop door uitstekende klantenservice te bieden op sociale media.
Begin vandaag nog met het tonen van uw sterke online aanwezigheid met ons helpdeskalternatief voor sociale media!
Helpdeskalternatieven voor sociale media zijn uw geheime wapen voor organisatie en duidelijkheid over verschillende sociale netwerken. Stroomlijn elk bericht, elke opmerking en elke vermelding in één uniform dashboard om ervoor te zorgen dat u op elk bericht reageert. Probleemloze service wacht op u!
Communiceer met klanten via Viber en verhoog de verkoop! Beantwoord met gemak berichten over uitverkoop, promoties of speciale aanbiedingen.
Geniet van onze tools voor sociaal luisteren waarmee u unieke zoekwoorden kunt volgen. Benieuwd naar wat er wordt gezegd over uw concurrenten? Volg ze eenvoudig op Twitter dankzij ons helpdeskalternatief voor sociale media.
Wordt u meegesleurd door een ontevreden klant? Handel snel voordat het te laat is en u geannuleerd wordt! Houd elke vermelding van uw bedrijf of merk op Twitter in de gaten (zelfs als u niet expliciet bent getagd) en neem deel aan het gesprek. Zet fouten vanaf vandaag recht!
Het delen van inloggegevens behoort tot het verleden! Geef uw ondersteuningsmedewerkers een gedeelde vertegenwoordigersdesktop waarmee ze kunnen samenwerken en vragen op sociale media kunnen beantwoorden zonder in te loggen op elk platform.
Verbeter de productiviteit van uw team met meer dan 35% met helpdeskalternatieven voor sociale media. Elimineer afleidingen die Instagram-, Twitter- en Facebook-feeds opleveren door alle berichten en meldingen te beantwoorden vanaf het bureaublad van uw vertegenwoordiger. Zeg vaarwel tegen de memes en eindeloos scrollen!
Ziet u het grotere geheel niet? Helpdeskalternatieven voor sociale media zorgen ervoor dat u altijd op de hoogte bent! Volg het probleemoplossingstraject van elke klant via live chat, sociale media, email of telefoon in één ticketreeks. Het is zo makkelijk!
Geniet van geavanceerde functies die worden aangeboden door helpdeskalternatieven voor sociale media, zoals een geïntegreerde klantenrelatiebeheer of standaardberichten. Bespaar tot 15 uur per week door alle klanteninformatie bij de hand te hebben en vooraf gedefinieerde antwoorden bij de hand te hebben.
Moderne tijden vragen om moderne oplossingen. Beantwoord onderweg vragen op sociale media met onze mobiele app die beschikbaar is in de Google Play en App Store.
Helpdeskalternatieven voor sociale media bieden uitgebreide automatiseringsmogelijkheden. Automatiseer alledaagse, repetitieve taken zoals opvolgen, taken of tags toewijzen en meer. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Verbeter uw service (evenals de klantenervaringen die u biedt) met onze robuuste analyse- en rapportagefuncties. Leer van realtime gegevensinzichten en pas uw servicestrategie hierop aan.
We laten u niet in de steek! We staan 24/7 voor u klaar en bieden ondersteuning in meerdere talen. Neem op elk moment contact met ons op via live chat, email of telefonisch.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
LiveAgent is een complexe, gebruiksvriendelijke helpdesksoftware waarmee klantenvertegenwoordigers vragen van klanten kunnen afhandelen. Met de functie Online bezoekers kunnen zij zien op welke pagina's bezoekers browsen en hun gedrag begrijpen voor een persoonlijkere en efficiëntere ondersteuningservaring.
Op zoek naar een alternatief voor Gist?
LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom. Ze hebben partnerprogramma's, webinars en typetesten.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. Bespaar tijd en geld met LiveAgent.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.
Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar