Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Houd het klantenverloop laag door aan alle serviceovereenkomsten en klantenverwachtingen te voldoen.
Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.
Zorg ervoor dat geen klantenbericht onbeantwoord blijft door alle klantenberichten via meerdere kanalen in één inbox te stroomlijnen.
Snelle en directe hulp kan een enorm verschil maken als het gaat om het behouden van klanten en het verminderen van het verloop. Tijd is in dit geval een zeer belangrijke factor. Realtime live chat kan u helpen de problemen onmiddellijk aan te pakken en klanten tevreden te houden. U hoeft niet meer te brainstormen over strategieën om het klantenverloop te verlagen – u heeft de oplossing zojuist gevonden.
Het succes van uw bedrijf hangt af van de tevredenheid van uw klanten. Bied hen de mogelijkheid om op het klantenportaal naar antwoorden te zoeken, neem contact met hen op via email en voltooi de verkoop met een telefoontje – alles op één plaats! Bonus: u kunt nagaan hoe tevreden uw klanten zijn dankzij het belonings-/bestraffingssysteem. 🙂
Geen meerdere aparte inboxen meer, andere oplossing voor live chat of extra provider voor callcenter. LiveAgent bundelt alle kanalen in één pakket (ook sociale netwerken) voor een zeer betaalbare prijs. Investeer minder tijd in het beheer van dagelijkse taken dankzij automatisering en focus op wat voor u belangrijk is: uw klanten, bedrijf en groei.
SaaS-callcenteroplossingen kunnen voldoen aan een verscheidenheid aan zakelijke behoeften, waaronder analyse, berekening, opslag en communicatie. Met SaaS-servicemodellen hoeft de gebruiker geen software-infrastructuur te installeren of te beheren. De provider geeft gebruikers gewoon toegang tot SaaS-applicaties via het netwerk.
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en het geluk van uw klanten kan vergroten.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.