Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid

Ontdek waarom we de nummer 1 software op de markt zijn.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Gebruik een Nederlands platform voor klantenbetrokkenheid

Software voor klantenbetrokkenheid is software die klantencommunicatie beheert via verschillende kanalen, zoals webchat, email of sociale media. Platform voor klantbetrokkenheid bevat meestal functies die communicatie via meerdere kanalen, CRM-systemen, rapportage, marketingpersonalisatie en selfservice voor klanten ondersteunen. Het belangrijkste zakelijke voordeel van het gebruik van software voor klantenbetrokkenheid is hogere inkomsten, rendement op investering en klantentevredenheid.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Men shaking hands - illustration

Investeer in software voor klantenbetrokkenheid

Software voor klantenbetrokkenheid wordt gebruikt om positieve relaties met uw klanten op te bouwen en te behouden. Als u uw klanten consequent een prettige klantenervaring biedt, zijn ze statistisch meer kans om loyaal te worden aan uw merk. In feite zegt 96% van de klanten dat klantenservice belangrijk is bij hun keuze voor loyaliteit aan een merk. Met robuuste en betrouwbare helpdeskondersteuningssoftware kunt u consistent blijven in uw klanteninteracties, ongeacht de grootte van uw bedrijf of klantenbestand.

Het hebben van loyale klanten heeft zijn voordelen: ze hebben een vier keer grotere kans om uw bedrijf te ondersteunen door middel van merkadvocatuur, waaronder beoordelingen en mond-tot-mondreclame. Naarmate loyale klanten meer in uw merk investeren, is de kans vijf keer groter dat ze opnieuw bij u kopen. Daarom is het belangrijk om constant te streven naar het verbeteren van uw klantenservice. Volgens Forbes meldt 84% van de bedrijven die werken aan het verbeteren van hun klantenervaring een stijging van hun omzet.

Belangrijkste functies

Er zijn tal van softwareleveranciers voor klantenbetrokkenheid op de markt en het kan moeilijk zijn om te onderscheiden welke software de beste is en welke functies essentieel zijn. Voor uw gemak hebben we een lijst samengesteld met de belangrijkste functies van software voor klantenbetrokkenheid. Softwareleveranciers voor klantenbetrokkenheid zouden het volgende in hun kernpakketten moeten opnemen: klantenbetrokkenheid via meerdere kanalen, automatisering, gamificatie, rapportage, gecentraliseerd beheer, integraties, segmentatie en een geïntegreerd beheer voor klantenrelaties.

features overview - integration
social notifications - illustration

Betrokkenheid via meerdere kanalen

De juiste software voor klantenbetrokkenheid voor bedrijven moet u de mogelijkheid bieden om met uw klanten te communiceren via meerdere kanalen die de voorkeur genieten, zoals email, berichten, spraakoproep of sociale media.

Automatisering

Automatisering is een essentiële functie voor software voor klantenbetrokkenheid omdat het veel tijd bespaart. Met automatiseringsregels kunt u strategieën voor klantenbetrokkenheid uitvoeren wanneer aan bepaalde criteria is voldaan. Als een klant bijvoorbeeld meerdere keren een specifiek product heeft gekocht, kan hij een promotionele email ontvangen wanneer het artikel wordt aangevuld of in de uitverkoop is.

Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamificatie

Software voor klantenbetrokkenheid moet zowel voordelig zijn voor uw klanten als voor uw medewerkers. Een gamificatiefunctie is een leuke manier om vertegenwoordigers te belonen en een gezonde concurrentie tussen teams en individuen te bevorderen. Verhoog de productiviteit door beloningsbadges uit te delen en hogere niveaus te behalen.

Rapportage

Proactieve software voor klantenbetrokkenheid moet een volledig uitgerust analysepakket bieden dat u krachtige analyse- en rapportagetools biedt.

report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Gecentraliseerd beheer

Met een gecentraliseerd beheersysteem kunt u al uw klantgegevens en communicatie vanuit één dashboard bekijken en beheren. Ongeacht van welk kanaal u een klantenvraag ontvangt, deze komen allemaal binnen in één algemene inbox die toegankelijk is voor uw hele klantenserviceteam.

Integraties

Software voor klantenbetrokkenheid moet kunnen worden geïntegreerd met apps van derden die u al gebruikt voor dagelijkse professionele activiteiten. Integraties van apps van derden kunnen POS-systemen, e-commercesystemen en sociale media omvatten.

app installation - illustration
segment - illustration

Segmentatie

Klantensegmentatie is een belangrijke functie omdat u hiermee uw klanten kunt segmenteren op basis van uw verzamelde gegevens. Door segmentatie te gebruiken, kunt u zich gemakkelijk richten op bepaalde groepen klanten en de inhoud die u hen verstrekt personaliseren.

Beheer van klantenrelaties

Geweldige software voor klantenbetrokkenheid dient een geïntegreerd beheer voor klantenrelaties te bevatten omdat u hiermee alle benodigde klantengegevens kunt beheren, van contactgegevens tot eerdere bestellingen en tickets.

customer profile
book lover - illustration

Kennisbank voor klanten

Kennisbanken voor klanten zijn een grote aanwinst voor elke software voor klantenbetrokkenheid. Ze stellen klanten in staat snel de antwoorden te vinden die ze nodig hebben zonder rechtstreeks contact met u op te nemen. Een kennisbank voor klanten is een aanwinst voor zowel uw klanten als vertegenwoordigers. Kennisbanken verminderen de wachttijden van klanten, de werkdruk van uw vertegenwoordigers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets.

Het platform voor klantenbetrokkenheid van LiveAgent heeft het allemaal

LiveAgent is volledig uitgeruste Nederlandse software voor klantenbetrokkenheid waarmee u zich kunt concentreren op het bevorderen van klantenrelaties. LiveAgent biedt een:

Algemene inbox

Een algemene inbox helpt u bij het organiseren van vragen van klanten via meerdere kanalen en stelt u in staat om ze snel te beantwoorden.

Gamificatie functies

Gamificatiefuncties die u kunt gebruiken om uw hardwerkende klantenservicemedewerkers te belonen en te stimuleren.

Rapportage systeem

Sterke rapportagesystemen waarmee u in één oogopslag kunt zien hoe goed u met uw klanten communiceert.

man and woman receiving awards

Probeer LiveAgent vandaag nog

Als u op zoek bent naar de beste Nederlandse software voor klantenbetrokkenheid die er momenteel is, probeer LiveAgent dan eens. LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst Nederlandse gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. We bieden een gratis proefperiode van 14 dagen voor software voor klantenbetrokkenheid. Geen kredietkaart nodig. Houd uw klanten tevreden en betrokken met LiveAgent.

smiling woman with coffee

LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer gemakkelijker. Onze reactietijd is nu 26% sneller.

black Martinus logo
Related Articles to Nederlandse klantenbetrokkenheid software
Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Nederlandse klantenervaring software

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Klantenondersteuning Woordenlijst - Customer Service

Klantenservice

Klantenservice is een interactie tussen klant en dienstverlener. CS helpt mensen hun problemen op te lossen en bouwt een relatie op met klanten.

Klantenservicesoftware combineert een krachtige inbox, live chat, callcenter en een klantenportaal. Kies de juiste voor uw behoeften.

Nederlandse klantenservicesoftware

Klaviyo wordt geprezen om gebruiksgemak en prijsmodel. Freshdesk biedt omnichannel-helpdesksoftware en Google Analytics houdt website- en advertentieverkeer bij. Intercom is een zakelijke messenger en Klaus belooft de kwaliteit van de klantenservice te verbeteren. Zendesk biedt klantenservice met AI-bots en zelfbediening. SurveyMonkey biedt enquêtefunctionaliteit. LiveAgent wordt aanbevolen als de beste software voor klantenservices.

Wil je concrete antwoorden op specifieke vragen die je hebt over onze software? Neem contact met ons op en wij zullen meteen op je terugkomen met de antwoorden.

Vraagt ​​u een voorstel aan?

LiveAgent offers a wide range of customer service software and tools to help improve the process and provide training in customer service skills. Best practices for managing ticket systems include prioritization, automation, standard messages, and templates. The use of templates can increase efficiency and customer satisfaction. Evaluating customer service through a checklist can help identify weaknesses and set future goals. Tools such as Asana and Basecamp can be used to track goals and improvements. Regular evaluation of customer service can lead to improved business performance, better customer satisfaction, improved customer relationships, and increased profits. LiveAgent is a hosted call center solution that offers support via phone systems, self-service software, complaint management systems, and more. The company also offers training, templates, webinars, and a typing test. A partner program and sales contacts are available for different regions. Upon signup, a message is sent to your email address with login details and instructions for setting up your dashboard. The company's website contains terms and conditions, security policies, privacy policies, and a GDPR sitemap.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x