Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Beste klantenbetrokkenheid software

Ontdek waarom we de nummer 1 software op de markt zijn.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Gebruik Nederlandse software voor klantenbetrokkenheid

Software voor klantenbetrokkenheid is software die de communicatie met klanten beheert via verschillende kanalen, zoals webchat, email of sociale media. Software voor klantenbetrokkenheid bevat meestal functies die communicatie via meerdere kanalen, systemen voor het beheer van klantenrelaties, rapportage, marketingpersonalisatie en selfservice voor klanten ondersteunen. Het belangrijkste professionele voordeel van het gebruik van software voor klantenbetrokkenheid is een hogere omzet, rendement op investering en klantentevredenheid.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Close More

Investeer in software voor klantenbetrokkenheid

Software voor klantenbetrokkenheid wordt gebruikt om positieve relaties met uw klanten te creëren en te behouden. Als u uw klanten consequent een prettige klantenervaring biedt, is de kans statistisch gezien groter dat ze loyaal zullen blijven aan uw merk. 96% van de klanten zegt zelfs dat klantenservice belangrijk is bij hun keuze voor loyaliteit aan een merk.

Het hebben van loyale klanten heeft zo zijn voordelen – ze hebben vier keer meer kans om uw bedrijf te ondersteunen door middel van belangenbehartiging van het merk, waaronder recensies en mond-op-mondreclame. Naarmate loyale klanten in uw merk investeren, is de kans vijf keer zo groot dat ze weer bij u kopen. Daarom is het belangrijk om constant te streven naar verbetering van uw klantenservice. Volgens Forbes meldt 84% van de bedrijven die werken aan het verbeteren van hun klantenervaring een stijging van hun omzet.

Belangrijkste functies

Er zijn tal van softwareleveranciers voor klantenbetrokkenheid op de markt en het kan moeilijk zijn om te onderscheiden welke software de beste is en welke functies essentieel zijn. Voor uw gemak hebben we een lijst samengesteld met de belangrijkste functies van software voor klantenbetrokkenheid. Softwareleveranciers voor klantenbetrokkenheid zouden het volgende in hun kernpakketten moeten opnemen: klantenbetrokkenheid via meerdere kanalen, automatisering, gamificatie, rapportage, gecentraliseerd beheer, integraties, segmentatie en een geïntegreerd beheer voor klantenrelaties.

undraw features overview jg7a
undraw social notifications ro8o

Betrokkenheid via meerdere kanalen

De juiste software voor klantenbetrokkenheid voor bedrijven moet u de mogelijkheid bieden om met uw klanten te communiceren via meerdere kanalen die de voorkeur genieten, zoals email, berichten, spraakoproep of sociale media.

Automatisering

Automatisering is een essentiële functie voor software voor klantenbetrokkenheid omdat het veel tijd bespaart. Met automatiseringsregels kunt u strategieën voor klantenbetrokkenheid uitvoeren wanneer aan bepaalde criteria is voldaan. Als een klant bijvoorbeeld meerdere keren een specifiek product heeft gekocht, kan hij een promotionele email ontvangen wanneer het artikel wordt aangevuld of in de uitverkoop is.

undraw Artificial intelligence oyxx
undraw winners ao2o

Gamificatie

Software voor klantenbetrokkenheid moet zowel voordelig zijn voor uw klanten als voor uw medewerkers. Een gamificatiefunctie is een leuke manier om vertegenwoordigers te belonen en een gezonde concurrentie tussen teams en individuen te bevorderen. Verhoog de productiviteit door beloningsbadges uit te delen en hogere niveaus te behalen.

Rapportage

Proactieve software voor klantenbetrokkenheid moet een volledig uitgerust analysepakket bieden dat u krachtige analyse- en rapportagetools biedt.

undraw report mx0a
undraw emails 6uqr

Gecentraliseerd beheer

Met een gecentraliseerd beheersysteem kunt u al uw klantgegevens en communicatie vanuit één dashboard bekijken en beheren. Ongeacht van welk kanaal u een klantenvraag ontvangt, deze komen allemaal binnen in één algemene inbox die toegankelijk is voor uw hele klantenserviceteam.

Integraties

Software voor klantenbetrokkenheid moet kunnen worden geïntegreerd met apps van derden die u al gebruikt voor dagelijkse professionele activiteiten. Integraties van apps van derden kunnen POS-systemen, e-commercesystemen en sociale media omvatten.

undraw app installation mbdv
undraw segment uwu1

Segmentatie

Klantensegmentatie is een belangrijke functie omdat u hiermee uw klanten kunt segmenteren op basis van uw verzamelde gegevens. Door segmentatie te gebruiken, kunt u zich gemakkelijk richten op bepaalde groepen klanten en de inhoud die u hen verstrekt personaliseren.

Beheer van klantenrelaties

Geweldige software voor klantenbetrokkenheid dient een geïntegreerd beheer voor klantenrelaties te bevatten omdat u hiermee alle benodigde klantengegevens kunt beheren, van contactgegevens tot eerdere bestellingen en tickets.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Kennisbank voor klanten

Kennisbanken voor klanten zijn een grote aanwinst voor elke software voor klantenbetrokkenheid. Ze stellen klanten in staat snel de antwoorden te vinden die ze nodig hebben zonder rechtstreeks contact met u op te nemen. Een kennisbank voor klanten is een aanwinst voor zowel uw klanten als vertegenwoordigers. Kennisbanken verminderen de wachttijden van klanten, de werkdruk van uw vertegenwoordigers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets.

LiveAgent heeft het allemaal

LiveAgent is volledig uitgeruste Nederlandse software voor klantenbetrokkenheid waarmee u zich kunt concentreren op het bevorderen van klantenrelaties. LiveAgent biedt een:

Email icon

Algemene inbox

Een algemene inbox helpt u bij het organiseren van vragen van klanten via meerdere kanalen en stelt u in staat om ze snel te beantwoorden.

Gameboy icon

Gamificatie functies

Gamificatiefuncties die u kunt gebruiken om uw hardwerkende klantenservicemedewerkers te belonen en te stimuleren.

Increase icon

Rapportage systeem

Sterke rapportagesystemen waarmee u in één oogopslag kunt zien hoe goed u met uw klanten communiceert.

man and woman receiving awards

Probeer LiveAgent vandaag nog

Als u op zoek bent naar de beste Nederlandse software voor klantenbetrokkenheid die er momenteel is, probeer LiveAgent dan eens. LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst Nederlandse gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. We bieden een gratis proefperiode van 14 dagen voor software voor klantenbetrokkenheid. Geen kredietkaart nodig. Houd uw klanten tevreden en betrokken met LiveAgent.

image person 2

LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer gemakkelijker. Onze reactietijd is nu 26% sneller.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Klantenbindingssysteem FAQ

Wat is een platform voor klantenbetrokkenheid?

Een platform voor klantenbetrokkenheid is een systeem dat uw klantenservicemedewerkers tools biedt om uw websitebezoekers tijdens hun klantenreis te helpen. Bovendien voegt het al uw klantenvragen samen in één software vanuit verschillende kanalen, zoals email, oproepen, sociale media.

Hoe platforms voor klantenbetrokkenheid de algemene klantenervaring verbeteren?

Ons klantenbindingssysteem is functierijke software die taken automatiseert, waardoor de workflow en werklast van uw vertegenwoordigers beter beheersbaar wordt. Daardoor kunnen de vertegenwoordigers zich uitsluitend concentreren op de toegewezen taken in één systeem en snel de problemen van de klanten oplossen. Functies zoals geautomatiseerde ticketverdeling, standaardantwoorden en IVR dragen bij aan de snelle en efficiënte responstijd. Laten we eerlijk zijn, niemand wacht graag, dus als uw vertegenwoordigers de vragen sneller kunnen afhandelen, zullen uw klanten dat waarderen.

Wat zijn de kenmerken van platforms voor klantenbetrokkenheid?

Een klantenbetrokkenheidplatform of, met andere woorden, een helpdeskoplossing heeft meerdere categorieën functies. LiveAgent heeft bijvoorbeeld meer dan 180 functies. Het bevat functies voor ticketbeheer, zoals geautomatiseerde ticketverdeling, hybride ticketstream en tijdregels. Daarnaast zijn er callcenter, gamificatie, integraties, live chat, mobiele apps, meertaligheid, rapportage, beveiliging, sociale media en ondersteuningsportaal categorieën vol met nuttige functies.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo