Wat is archiveren?
Het is een geweldige tool die helpt bij het opschonen van geheugen en het optimaliseren van helpdesksoftware. Door te archiveren worden de gegevens en informatie overgebracht naar een zelden gebruikte repository. Het is mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren. De archivering verloopt automatisch. Het helpt ook om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden. In LiveAgent kunt u ook al uw sociale media communicatie archiveren als Facebook of Twitter communicatie in tickets.
Frequently asked questions
Wat betekent archiveren?
Archiveren is het verplaatsen van gegevens naar een andere opslaglocatie voor langdurige opslag. In LiveAgent is het mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren.
Wat kunt u archiveren?
In LiveAgent kunt u opgeloste of gesloten tickets en een email na een bepaalde tijd archiveren. Daarnaast kunt u alle communicatie op sociale media (bijvoorbeeld op Facebook en Twitter) via rapportages archiveren.
Biedt LiveAgent de functie van archiveren?
LiveAgent heeft een archiefoptie. Hierdoor wordt het geheugen doorlopend opgeschoond en wordt de technische ondersteuningssoftware geoptimaliseerd. Archiveren in LiveAgent gaat automatisch. Je hebt ook de mogelijkheid om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden.
Expert note
Archiveren is het verplaatsen van gegevens naar een andere opslaglocatie voor langdurige opslag. LiveAgent biedt een automatische archiveringsoplossing voor opgeloste of gesloten tickets en e-mails.

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
Bedrijven die op zoek zijn naar betere klantenservice en marketingstrategieën kunnen baat hebben bij gratis online chatsoftware zoals LiveAgent. Deze software biedt geïntegreerde systemen voor een snelle chatwidget, emailadres, contactformulier of telefoonnummer. Gratis live chattools bieden gepersonaliseerde klantenervaringen, betere merkinteracties en kunnen helpen bij het vastleggen van leads en het verminderen van verlaten winkelwagens. Live chat heeft een hoge tevredenheidsscore bij klanten en kan verkopen genereren, deals sluiten en bestaande klanten tevreden en loyaal houden. LiveAgent is een uitstekende live chat-platform met automatische chatverdeling, chatgeschiedenis, proactieve chatuitnodigingen en een apart gedeelte voor online bezoekers. Pure Chat-gebruikers kunnen migreren naar LiveAgent en profiteren van een 14-daagse gratis proefperiode.