Wat is archiveren?
Het is een geweldige tool die helpt bij het opschonen van geheugen en het optimaliseren van helpdesksoftware. Door te archiveren worden de gegevens en informatie overgebracht naar een zelden gebruikte repository. Het is mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren. De archivering verloopt automatisch. Het helpt ook om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden. In LiveAgent kunt u ook al uw sociale media communicatie archiveren als Facebook of Twitter communicatie in tickets.
Frequently Asked Questions
Wat betekent archiveren?
Archiveren is het verplaatsen van gegevens naar een andere opslaglocatie voor langdurige opslag. In LiveAgent is het mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren.
Wat kunt u archiveren?
In LiveAgent kunt u opgeloste of gesloten tickets en een email na een bepaalde tijd archiveren. Daarnaast kunt u alle communicatie op sociale media (bijvoorbeeld op Facebook en Twitter) via rapportages archiveren.
Biedt LiveAgent de functie van archiveren?
LiveAgent heeft een archiefoptie. Hierdoor wordt het geheugen doorlopend opgeschoond en wordt de technische ondersteuningssoftware geoptimaliseerd. Archiveren in LiveAgent gaat automatisch. Je hebt ook de mogelijkheid om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden.
Expert note
Archiveren is het verplaatsen van gegevens naar een andere opslaglocatie voor langdurige opslag. LiveAgent biedt een automatische archiveringsoplossing voor opgeloste of gesloten tickets en e-mails.

Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
Hoe tickets af te drukken in LiveAgent
LiveAgent biedt een snel en eenvoudig proces om klantentickets af te drukken. Het platform bevat een video-tutorial voor stapsgewijze begeleiding.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.