Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Archiveren

Wat is archiveren?

Er is een geweldige tool beschikbaar die helpt bij het opschonen van geheugen en het optimaliseren van helpdesksoftware. Door te archiveren worden gegevens en informatie overgebracht naar een zelden gebruikte kennisbank. Het is mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren. Het archiveren verloopt automatisch. Het helpt ook om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden. In LiveAgent kunt u ook al uw sociale media communicatie archiveren als Facebook of Twitter communicatie in tickets.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What does archiving mean?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Archiving is the act of moving data to another location in storage for long-term storage. In LiveAgent it is possible to archive resolved or closed tickets and e-mails after a specified time.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What can you archive?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In LiveAgent you can archive resolved or closed tickets and an email after a specified time. In addition, you can archive all communication on social media (e.g. on Facebook and Twitter) via reports.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Does LiveAgent offer the feature of archiving?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent has an archive option. Thanks to this, the memory is cleaned on an ongoing basis and the technical support software is optimized. Archiving in LiveAgent is automatic. You also have the option of separating active and archived requests.” } }] }

FAQ

Wat betekent archiveren?

Archiveren is het verplaatsen van gegevens naar een andere opslaglocatie voor langdurige opslag. In LiveAgent is het mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren.

Wat kunt u archiveren?

In LiveAgent kunt u opgeloste of gesloten tickets en een email na een bepaalde tijd archiveren. Daarnaast kunt u alle communicatie op sociale media (bijvoorbeeld op Facebook en Twitter) via rapportages archiveren.

Biedt LiveAgent de mogelijkheid om te archiveren?

LiveAgent heeft een archiefoptie. Hierdoor wordt het geheugen doorlopend opgeschoond en wordt de technische ondersteuningssoftware geoptimaliseerd. Archiveren in LiveAgent gaat automatisch. U hebt ook de mogelijkheid om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.