Wat is archiveren?
Het is een geweldige tool die helpt bij het opschonen van geheugen en het optimaliseren van helpdesksoftware. Door te archiveren worden de gegevens en informatie overgebracht naar een zelden gebruikte repository. Het is mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren. De archivering verloopt automatisch. Het helpt ook om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden. In LiveAgent kunt u ook al uw sociale media communicatie archiveren als Facebook of Twitter communicatie in tickets.
Frequently Asked Questions
Wat betekent archiveren?
Archiveren is het verplaatsen van gegevens naar een andere opslaglocatie voor langdurige opslag. In LiveAgent is het mogelijk om opgeloste of gesloten tickets en emails na een bepaalde tijd te archiveren.
Wat kunt u archiveren?
In LiveAgent kunt u opgeloste of gesloten tickets en een email na een bepaalde tijd archiveren. Daarnaast kunt u alle communicatie op sociale media (bijvoorbeeld op Facebook en Twitter) via rapportages archiveren.
Biedt LiveAgent de functie van archiveren?
LiveAgent heeft een archiefoptie. Hierdoor wordt het geheugen doorlopend opgeschoond en wordt de technische ondersteuningssoftware geoptimaliseerd. Archiveren in LiveAgent gaat automatisch. Je hebt ook de mogelijkheid om actieve en gearchiveerde verzoeken te scheiden.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.