Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Callcenter-app

Wat is een callcenter app?

Klantenservicetoepassing brengt elke vorm van communicatie, zoals emails, chatberichten naar het commandocentrum. Deze applicatie helpt het klantenondersteuningsteam om georganiseerd en beheerd te blijven. Het stelt gebruikers in staat om tickets te sorteren of om tickets toe te wijzen aan een bepaalde vertegenwoordiger. Er zijn verschillende functies die klantenservicetoepassingen bieden: forum, kennisbank, live chat of mobiele ondersteuning. U kunt een helpknop in uw mobiele app plaatsen en klanten kunnen ook een oplossing krijgen via mobiele ondersteuning.

Callcenter-applicatie is een type klantenservice-applicatie en biedt klanten toegang tot ondersteuning via een telefoontje van een callcenter. Het verhoogt de efficiëntie van het klantenserviceteam en de klantentevredenheid.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a call center app?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The call center application is one of the types of applications supporting customer service. Thanks to it, the efficiency of the customer service team increases, and thus also its satisfaction. All connection processes are automated.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the must-have features of a call center app?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There are several necessary functions of a call center application. These include recording of calls – thanks to such a feature, you’re given the possibility to archive requests and return to them when it’s necessary. You have also interactive voice response features at your disposal, where you can set up some IVR trees and menus for better customer service over the phone. Call forwarding (routing) is also helpful, especially if you need to handle a solid volume of calls, since clients can be matched to agents in the right way. What’s more to require, then? Automatic call distribution that reduced the client’s waiting time and redirects calls to the right agent, 24/7 call monitoring and live call forwarding, external integrations (e.g. with CRM to boost sales and keep it on track) and detailed analysis in the form of reports are also sought after. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to connect a call center app to a help desk in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent has a built-in call center. Thanks to this combination, both configuration and use are easy. If you have already created an account you will find a setup option in the dashboard. Connect your devices, add phone numbers and also add a call center button on your website. It will take you a few minutes.” } }] }

FAQ

Wat is een callcenter-app?

De callcenter-applicatie is een van de soorten applicaties die klantenservice ondersteunen. Hierdoor neemt de efficiëntie van het klantenserviceteam toe, en dus ook de tevredenheid. Alle verbindingsprocessen zijn geautomatiseerd.

Wat zijn de onmisbare functies van een callcenter-app?

Er zijn verschillende noodzakelijke functies van een callcentertoepassing. Deze omvatten het opnemen van oproepen – dankzij een dergelijke functie krijgt u de mogelijkheid om verzoeken te archiveren en ernaar terug te keren wanneer dat nodig is. U hebt ook interactieve spraakresponsfuncties tot uw beschikking, waar u een aantal IVR-structuren en menu’s kunt instellen voor een betere klantenservice via de telefoon. Oproepdoorschakeling (routering) is ook nuttig, vooral als u een groot aantal oproepen moet afhandelen, omdat klanten op de juiste manier aan vertegenwoordigers kunnen worden gekoppeld. Wat is er dan meer nodig? Automatische oproepdistributie die de wachttijd van de klant verkort en oproepen doorstuurt naar de juiste agent, 24/7 oproepmonitoring en live doorschakeling, externe integraties (bijvoorbeeld met CRM om de verkoop te stimuleren en op koers te houden) en gedetailleerde analyse in de vorm van rapporten worden ook gezocht.

Hoe koppelt u een callcenter-app aan een helpdesk in LiveAgent?

LiveAgent heeft een geïntegreerd callcenter. Dankzij deze combinatie zijn zowel configuratie als gebruik eenvoudig. Als u al een account hebt aangemaakt vindt u een instellingsoptie in het dashboard. Verbind uw apparaten, voeg telefoonnummers toe en voeg ook een callcenter-knop toe aan uw website. Het kost u een paar minuten.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.