Callcenter-app

Wat is een callcenter app?

Klantenservicetoepassing brengt elke vorm van communicatie, zoals emails, chatberichten naar het commandocentrum. Deze applicatie helpt het klantenondersteuningsteam om georganiseerd en beheerd te blijven. Het stelt gebruikers in staat om tickets te sorteren of om tickets toe te wijzen aan een bepaalde vertegenwoordiger. Er zijn verschillende functies die klantenservicetoepassingen bieden: forum, kennisbank, live chat of mobiele ondersteuning. U kunt een helpknop in uw mobiele app plaatsen en klanten kunnen ook een oplossing krijgen via mobiele ondersteuning.

Callcenter-applicatie is een type klantenservice-applicatie en biedt klanten toegang tot ondersteuning via een telefoontje van een callcenter. Het verhoogt de efficiëntie van het klantenserviceteam en de klantentevredenheid.

Frequently asked questions

Wat is een callcenter-app?

De callcenter-applicatie is een van de soorten applicaties die de klantenservice ondersteunen. Hierdoor neemt de efficiëntie van het klantenserviceteam toe, en dus ook de tevredenheid. Alle verbindingsprocessen zijn geautomatiseerd.

Wat zijn de onmisbare functies van een callcenter-app?

Er zijn verschillende noodzakelijke functies van een callcentertoepassing. Deze omvatten het opnemen van oproepen - dankzij een dergelijke functie krijgt u de mogelijkheid om verzoeken te archiveren en ernaar terug te keren wanneer dat nodig is. U hebt ook interactieve voice-response-functies tot uw beschikking, waar u enkele IVR-bomen en menu's kunt instellen voor een betere klantenservice via de telefoon. Oproepdoorschakeling (routing) is ook handig, vooral als u een groot aantal oproepen moet afhandelen, aangezien klanten op de juiste manier aan agenten kunnen worden gekoppeld. Wat is er dan nog meer nodig? Automatische oproepdistributie die de wachttijd van de klant verkort en oproepen doorschakelt naar de juiste agent, 24/7 oproepbewaking en live doorschakeling, externe integraties (bijvoorbeeld met CRM om de verkoop te stimuleren en op schema te houden) en gedetailleerde analyse in de vorm van rapporten zijn ook gewild.

Hoe koppel ik een callcenter-app aan een helpdesk in LiveAgent?

LiveAgent heeft een ingebouwd callcenter. Dankzij deze combinatie zijn zowel de configuratie als het gebruik eenvoudig. Als u al een account hebt aangemaakt, vindt u een instellingsoptie in het dashboard. Verbind uw apparaten, voeg telefoonnummers toe en voeg ook een callcenterknop toe aan uw website. Het duurt een paar minuten.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.