Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT ticketsysteem

Wat is een IT ticketsysteem?

Het IT ticketsysteem maakt deel uit van een helpdesk die het voor uw klanten gemakkelijker maakt om hulp te krijgen en voor uw vertegenwoordigers om snel een antwoord te geven. Wanneer klanten u een email kunnen sturen met uw vertegenwoordigers kunnen chatten via live chat of via een ander kanaal verbinding kunnen maken met uw bedrijf, wordt alle communicatie opgeslagen in tickets. Het IT ticketsysteem beheert alle tickets, dus het helpt uw ​​klantenservicemedewerkers om georganiseerd en efficiënt te blijven.

IT ticketsysteem

Vaak gestelde vragen

Wat is een IT ticketsysteem?

Een IT ticketsysteem is een systeem waarmee organisaties hun interne IT ondersteuningsvragen kunnen oplossen door het probleemoplossingsproces te beheren en te stroomlijnen. Vertegenwoordigers behandelen individuele elementen, tickets genaamd, waarmee u meer te weten kunt komen over het probleem waarmee de gebruiker wordt geconfronteerd.

 

Hoe werkt een IT ticketsysteem?

Het IT ticketsysteem werkt door een ticket te maken dat uw interacties met ondersteunings- of serviceverzoeken registreert. De vertegenwoordiger heeft toegang tot het ticket en heeft dus toegang tot communicatie in één doorlopende thread. Op deze manier, als een vertegenwoordiger of klant iets naar voren wil brengen dat al een paar threads eerder is verschenen, kunnen ze dit zonder problemen doen. Het helpt ook om op een gemakkelijke manier terug te keren naar het verhaal.

 

Hoe ziet het IT ticketsysteem eruit in LiveAgent?

Het IT ticketsysteem van LiveAgent is beschikbaar in het ene paneel, net als de andere tools die door LiveAgent worden aangeboden. Hierdoor heeft u toegang tot een algemene inbox, worden vragen gegroepeerd in tickets, kunt u eenvoudig de contactgeschiedenis van een bepaalde klant raadplegen en rapporten waarmee u de activiteiten tot nu toe kunt analyseren.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.