Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservicemanager

Wie is een klantenservicemanager?

Klantenservicemanager is een persoon die verantwoordelijk is voor de afdeling klantenservice. Deze persoon heeft veel verantwoordelijkheden, zoals het bepalen van strategieën, taken, servicebeleid en -normen, het leiden en motiveren van het personeel van de klantenservice.

Klantenservicemanagers moeten klantenvertegenwoordigers opleiden om de beste ondersteuning te bieden, een loyale klantenrelatie op te bouwen en een grote kennis van producten en diensten te hebben. Ze moeten gegevens analyseren, rapporten maken en ze hebben ook enkele financiële verantwoordelijkheden. De manager van de klantenservice moet dus geduldig, IT-vaardig, vriendelijk en in staat zijn om onder druk te werken.

Vaak gestelde vragen

Wie is de klantenservicemanager?

Klantenservicemanager, ook wel Klantenzorgmanager genoemd, is een persoon die geeft om de tevredenheid van klanten en potentiële klanten van het bedrijf. Zijn taken omvatten vooral het bieden van een uitstekende klantenservice, het ontzorgen van het serviceteam en het creëren van oplossingen die deze service verbeteren.

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de klantenservicemanager?

De verantwoordelijkheden van de klantenservicemanager omvatten het bieden van uitgebreide klantenservice aan het bedrijf. Om dit doel te bereiken, moet de manager sommige vragen van klanten efficiënt delegeren aan een toegewijd team, klantenaccounts beheren, evenals inkomende oproepen en emails. Het moet ook een register bijhouden van interacties tussen agenten en klanten en specifieke records van ondernomen acties. Het is ook uiterst belangrijk om relaties met medewerkers op te bouwen en te zorgen voor hun ontwikkeling.

Kunt u een klantenservicemanager toevoegen in LiveAgent?

In LiveAgent hebt u de functie van klantenondersteuningsmanager niet beschikbaar, maar de persoon met die functie heeft mogelijks meer dan enkel de vertegenwoordigersrechten. Daarom is het de moeite waard om hem de functie van beheerder of eigenaar te geven (afhankelijk van de behoeften en het beleid van het bedrijf). Hij kan dan het team en de data goed aansturen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.