Wat zijn persoonlijke notities?

Privénotities, ook wel interne tickets genoemd in LiveAgent, zijn een geweldige manier om informatie uit te wisselen zonder dat derden dit kunnen zien. U kunt een privénotitie maken om een bericht naar een specifieke doelgroep te sturen. Met privénotities kunt u belangrijke informatie aan uw teamleden geven, terwijl de vertegenwoordigers en klanten er totaal niet van op de hoogte zijn.
Frequently Asked Questions
Wat betekenen privénotities?
Privé-aantekeningen zijn aantekeningen die een agent op een specifiek ticket kan achterlaten. De contact opnemende klant kan de aantekeningen niet zien. Ze zijn alleen beschikbaar voor inspectie door vertegenwoordigers die toegang hebben tot een specifiek ticket.
Hoe kunt u privénotities gebruiken om betere klantenondersteuning te bieden?
Met privénotities kunt u de belangrijkste problemen met betrekking tot het probleem opschrijven. Het toevoegen van dergelijke notities maakt het ook gemakkelijker voor een andere vertegenwoordiger om de specifieke op te lossen zaak over te nemen. Daarnaast kunt u daar informatie toevoegen die de makelaar elders niet kan vinden.
Kunt u de functie voor privénotities in LiveAgent gebruiken?
In LiveAgent heeft u de mogelijkheid om privénotities te gebruiken. Hierdoor wordt het werk van de vertegenwoordigers gemakkelijker en kunnen ze activiteiten op een beter niveau uitvoeren.
Expert note
Met persoonlijke notities in LiveAgent kun je intern informatie uitwisselen zonder dat klanten of derden dit kunnen zien. Dit maakt het gemakkelijker om belangrijke informatie met je team te delen en de klantenservice te verbeteren.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.
Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.
Persoonlijk doorverbinden in telecommunicatie betekent dat een oproep kan worden doorgeschakeld naar een andere gebruiker die de oproep kan aannemen. LiveAgent biedt persoonlijk doorverbinden om klanten direct te laten communiceren met de juiste persoon, wat de efficiëntie van klantenservice verbetert en de klanttevredenheid verhoogt. LiveAgent biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice, zoals klachtenbeheersystemen, en heeft geavanceerde beveiligingsfuncties inclusief gegevenscodering en gegevensback-ups om klantinformatie te beschermen. Er is een gratis proefperiode beschikbaar en het kan op elk moment worden geannuleerd zonder installatiekosten of creditcard vereisten.