Scenario-automatisering

Wat is scenario-automatisering?

Een scenario-automatisering is een proces dat strikt gebonden is aan het uitvoeren van regels op basis van bepaalde voorwaarden. Door een regel te activeren, kunt u bepaalde scenario’s automatiseren, bijv. wanneer een ticket met het trefwoord “factuur” binnenkomt, kunt u dit op basis van een regelscenario automatisch voorzien van een tag “Factuur” en het naar de factureringsafdeling sturen. (Er zijn honderdduizenden mogelijke variaties.)

Frequently asked questions

Wat is scenario-automatisering?

Met scenario-automatisering kunt u met één klik meerdere ticketupdates uitvoeren. Ondersteunt activiteiten met betrekking tot het afhandelen van terugkerende scenario's.

 

Hoe kunt u scenario-automatisering gebruiken?

Scenario-automatisering maakt het eenvoudiger om repetitieve taken uit te voeren. Het automatiseert het werk van agenten aanzienlijk. De agent kan alle tickets selecteren die aan een specifiek scenario kunnen worden toegewezen en deze uitvoeren met bulkacties.

 

Is de functie voor scenario-automatisering beschikbaar in LiveAgent?

De scenario-automatiseringsfunctie is beschikbaar in LiveAgent en stelt u in staat het werk van het klantenserviceteam aanzienlijk te automatiseren.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.