Wat is scenario-automatisering?
Een scenario-automatisering is een proces dat strikt gebonden is aan het uitvoeren van regels op basis van bepaalde voorwaarden. Door een regel te activeren, kunt u bepaalde scenario’s automatiseren, bijv. wanneer een ticket met het trefwoord “factuur” binnenkomt, kunt u dit op basis van een regelscenario automatisch voorzien van een tag “Factuur” en het naar de factureringsafdeling sturen. (Er zijn honderdduizenden mogelijke variaties.)
Frequently Asked Questions
Wat is scenario-automatisering?
Met scenario-automatisering kunt u met één klik meerdere ticketupdates uitvoeren. Ondersteunt activiteiten met betrekking tot het afhandelen van terugkerende scenario's.
Hoe kunt u scenario-automatisering gebruiken?
Scenario-automatisering maakt het eenvoudiger om repetitieve taken uit te voeren. Het automatiseert het werk van agenten aanzienlijk. De agent kan alle tickets selecteren die aan een specifiek scenario kunnen worden toegewezen en deze uitvoeren met bulkacties.
Is de functie voor scenario-automatisering beschikbaar in LiveAgent?
De scenario-automatiseringsfunctie is beschikbaar in LiveAgent en stelt u in staat het werk van het klantenserviceteam aanzienlijk te automatiseren.
Geautomatiseerde oproepsystemen
Automated call systems use pre-recorded voice messages to answer customer questions, help them with issues, or connect them with agents. These systems can customize ID, greetings, routing rules, and more. To avoid frustrating customers, it's important to keep messages brief and user-friendly. However, using these systems can save time and money, improve efficiency and productivity, and increase customer satisfaction and conversion rates. Prices for these systems vary depending on functionality, with LiveAgent offering over 180 features for €49 per representative per month, billed based on usage.
Geautomatiseerde verkoopprocessen kunnen uw nieuwe medewerkers snel op snelheid brengen, de omzet verhogen en merkconsistentie bieden. Automatisering is een geweldige manier om de workflow en productiviteit van uw verkoopafdeling te verbeteren, maar te veel automatisering kan contraproductief zijn. LiveAgent biedt functies voor verkoopautomatisering, zoals emailsjablonen, regels en CRM-integraties, om uw klantenservice en verkoopcommunicatie te verbeteren.