Gratis proefperiode

Ticketachterstand

Wat is ticketachterstand?

Ticketachterstand is een uitdrukking die klantenondersteuningsmanagers gebruiken om onopgeloste tickets in een bepaalde periode een naam te geven. Tickets kunnen om verschillende redenen onopgelost zijn – dat kan door een hoog ticketvolume, lage prestaties van vertegenwoordigers of gewoon een onverwachte eenmalige piek.

Het is essentieel om uw ticketachterstand bij te houden om erachter te komen of er behoefte is aan nieuwe aanwervingen of meer training voor uw klantenservicemedewerkers. Het geeft u algemene informatie over de prestaties van uw ondersteuningsteam en wanneer er behoefte is aan extra mankracht.

Als er te veel onopgeloste tickets in uw ticketachterstand staan, kan dit leiden tot ontevreden klanten.

TicketachterstandTicketachterstand

Terug naar woordenlijst

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .