Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ticketachterstand

Wat is ticketachterstand?

Ticketachterstand is een uitdrukking die klantenondersteuningsmanagers gebruiken om onopgeloste tickets in een bepaalde periode een naam te geven. Tickets kunnen om verschillende redenen onopgelost zijn – dat kan door een hoog ticketvolume, lage prestaties van vertegenwoordigers of gewoon een onverwachte eenmalige piek.

Het is essentieel om uw ticketachterstand bij te houden om erachter te komen of er behoefte is aan nieuwe aanwervingen of meer training voor uw klantenservicemedewerkers. Het geeft u algemene informatie over de prestaties van uw ondersteuningsteam en wanneer er behoefte is aan extra mankracht.

Als er te veel onopgeloste tickets in uw ticketachterstand staan, kan dit leiden tot ontevreden klanten.

TicketachterstandTicketachterstand

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.