Wat zijn uniforme gesprekken?
Een uniform gesprek is er één waarbij de hele geschiedenis van uw klantenservice ervaring met een bedrijf, zichtbaar is voor de vertegenwoordiger waarmee u in gesprek bent. Als u bijvoorbeeld problemen hebt met een product dat u bij een bepaald bedrijf hebt gekocht en een paar keer hebt gebeld om uw probleem op te lossen, zal een uniform gesprek details geven van alle eerdere gesprekken die u hebt gehad met andere vertegenwoordigers.
Het is in zekere zin goed dat de vertegenwoordiger volledig zicht heeft op uw eerdere ervaringen en overeenkomstig op uw vraag kan reageren; hij hoeft ook niet diep te graven om de details te krijgen, want die staan ook voor hem open.
Frequently asked questions
Wat zijn uniforme gesprekken?
Een uniform gesprek is een gesprek waarin de hele geschiedenis van de klantenservice-ervaring beschikbaar is voor de medewerker met wie u praat.
Zijn uniforme gesprekken nuttig voor medewerkers van de klantenondersteuning?
Verenigde gesprekken zijn handig voor medewerkers van de klantenservice omdat ze een overzicht geven van de problemen waarover de klant eerder contact met hen heeft opgenomen, of al contact heeft gehad met dat specifieke probleem, maar het heeft geen echte hulp opgeleverd.
Is het mogelijk om de optie voor verenigde gesprekken in LiveAgent te gebruiken?
LiveAgent kan uniforme gesprekken gebruiken. Hierdoor heeft de vertegenwoordiger inzicht in de eerdere ervaring van de klant en hoeft hij niet in te gaan op details die hem al bekend zijn.