Wat zijn uniforme gesprekken?
Een uniform gesprek is er één waarbij de hele geschiedenis van uw klantenservice ervaring met een bedrijf, zichtbaar is voor de vertegenwoordiger waarmee u in gesprek bent. Als u bijvoorbeeld problemen hebt met een product dat u bij een bepaald bedrijf hebt gekocht en een paar keer hebt gebeld om uw probleem op te lossen, zal een uniform gesprek details geven van alle eerdere gesprekken die u hebt gehad met andere vertegenwoordigers.
Het is in zekere zin goed dat de vertegenwoordiger volledig zicht heeft op uw eerdere ervaringen en overeenkomstig op uw vraag kan reageren; hij hoeft ook niet diep te graven om de details te krijgen, want die staan ook voor hem open.
Bekijk een video over uniforme gesprekken.
Samenwerking is essentieel als het gaat om het bieden van uitstekende klantenondersteuning. LiveAgent bevordert realtime samenwerking door middel van geïntegreerde berichten- en samenwerkingstools. Deel informatie, bespreek klantenproblemen en werk samen als één team. Met gestroomlijnde communicatiekanalen, naadloze telefoongesprekken en realtime samenwerking stelt LiveAgent uw team in staat om uitzonderlijke ondersteuning te bieden. Ervaar de voordelen van uniforme gesprekken in LiveAgent en revolutioneer uw klantenondersteuningsactiviteiten.
Topics
- Voordelen van Unified Communications
- Belangrijke overwegingen bij het kiezen van een UC-provider
- Waarom UC over legacy communicatietools gaat
Video summary
In deze video gaat Nate in op Unified Communications en de voordelen ervan voor bedrijven. UC is een cloud-based telefoonsysteem voor bedrijfscommunicatie dat verschillende communicatiekanalen in één platform integreert. Hierdoor wordt zakelijke communicatie niet alleen goedkoper, maar ook efficiënter. Het biedt ook voordelen voor de klantervaring, omdat agents sneller vragen kunnen beantwoorden. Nate geeft vijf tips bij het kiezen van een UC-provider: check de specifieke functies die nodig zijn, controleer of de oplossing eenvoudig te gebruiken is, zorg voor een naadloze migratie en controleer of de provider een gegarandeerde uptime biedt. Tot slot moeten de kosten in verhouding staan tot het budget van het bedrijf. Nate beveelt UC-oplossingen aan voor de meeste bedrijfstypen, maar het is belangrijk om de oplossing eerst te leren kennen om te voorkomen dat het eindigt in een wanordelijk en gecompliceerd systeem.
Frequently Asked Questions
Wat zijn uniforme gesprekken?
Een uniform gesprek is een gesprek waarin de hele geschiedenis van de klantenservice-ervaring beschikbaar is voor de medewerker met wie u praat.
Zijn uniforme gesprekken nuttig voor medewerkers van de klantenondersteuning?
Verenigde gesprekken zijn handig voor medewerkers van de klantenservice omdat ze een overzicht geven van de problemen waarover de klant eerder contact met hen heeft opgenomen, of al contact heeft gehad met dat specifieke probleem, maar het heeft geen echte hulp opgeleverd.
Is het mogelijk om de optie voor verenigde gesprekken in LiveAgent te gebruiken?
LiveAgent kan uniforme gesprekken gebruiken. Hierdoor heeft de vertegenwoordiger inzicht in de eerdere ervaring van de klant en hoeft hij niet in te gaan op details die hem al bekend zijn.
Callcenter configuratie checklijst
Een callcenter van de grond krijgen is geen gemakkelijke taak. Toch is het mogelijk. Hier is onze checklijst voor het instellen van een callcenter die u door elke stap van dit proces leidt.
Klantenservice gesprekskwaliteit checklijst
U zult nooit al uw klanten tevreden kunnen stellen, maar met deze checklijst voor gesprekskwaliteit van de klantenservice kunt u uitstekende ondersteuning bieden aan degenen die dit het meest nodig hebben.