De #1 telefoniesoftware

Ontdek hoe gemakkelijk het kan zijn om professionele telefonische ondersteuning te bieden.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

Bent u het beu om oproepen te onderbreken, lange wachtrijen en gefrustreerde klanten? Verbeter vandaag nog uw servicekwaliteit door telefoniesoftware te implementeren!

Telefoonsoftware zorgt ervoor dat alle inkomende en uitgaande oproepen worden geregistreerd, opgenomen en doorgestuurd naar de juiste vertegenwoordigers in uw klantenserviceteam.

Geïntrigeerd? Hopelijk wel! Vergeet callcenters, telefoniesoftware is de toekomst.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SourceForge leader fall 2021
Professional built-in call center software

Wat is telefoniesoftware?

Telefonie software, ook bekend als Voice over Internet Protocol (VoIP), maakt gebruik van apparaten met internettoegang om te bellen en gebeld te worden.

De term telefonie software wordt vaak door elkaar gebruikt met callcenter software omdat beide oplossingen werken met dezelfde VoIP-technologie die oproepen mogelijk maakt door stemmen om te zetten in digitale signalen die worden gecomprimeerd en via internet worden verzonden.

Over het algemeen gebruiken bedrijven telefonie software omdat ze hiermee regionale en internationale gesprekken kunnen voeren zonder een fortuin te betalen aan telecombedrijven. Geïntrigeerd? Bekijk onze VoIP-partners.

Waarom gebruiken bedrijven telefonie software?

Goedkoper

Bel en wordt gebeld, zowel internationale als regionale zonder dat het u een fortuin kost. Het enige dat u hoeft te doen, is een maandelijks, lokaal geprijsd abonnement betalen. Geen extra kosten per minuut, geen verborgen kosten.

Ideaal voor werken op afstand

Omdat vertegenwoordigers de telefoonsoftware op vrijwel elk apparaat met een internetverbinding kunnen gebruiken, is de software perfect voor teams op afstand of voor vertegenwoordigers die van thuis uit werken.

 

Betrouwbaarder

Telefonie software kan u helpen uw klanten een betere service ervaring te bieden dankzij geavanceerde functies zoals gespreksopname, terugbelopties, gespreksregistratie en meer.

De telefonie softwarefuncties van LiveAgent

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Slimme oproeproutering

LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.

Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.

Interactieve spraakreactie & terugbelopties

LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een ​​aangepast interactief spraaktreactiemenu samen te stellen met een terugbeloptie.

U kunt uw eigen interactieve spraakreactieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne oproepen tussen collega's

LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en vinden plaats in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.

Persoonlijke service met videogesprekken

Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in video-oproepen.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Oproepen opvolgen, logboeken en verslagen

Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.

Onbeperkte gespreksopnames

De Nederlandse telefonie software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.

Als u ooit toegang nodig heeft tot de opname voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Ondersteunt meerdere oproepapparaten

De telefonie software van LiveAgent ondersteunt meerdere oproepapparaten, waaronder:

  1. Koptelefoon
  2. Browsers
  3. Mobiele apps
  4. Hardware telefones
  5. Softphones

De mobiele app van LiveAgent

We hebben een systeemeigen app gemaakt voor zowel Android als iOS die naadloos integreert met uw webclient.

Bied klantenservice op verplaatsing met uw draagbare telefoonsoftware.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen

Waarom is de telefoniesoftware van LiveAgent de juiste keuze voor u?

LiveAgent Login

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software in slechts enkele minuten in gebruik, zonder uw IT-medewerkers erbij te betrekken.

Definition of customer engagement

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

Onze Nederlandse telefonie software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.

get inspired

Vertrouwd door meer dan 21.000 bedrijven

LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Word lid van de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.

Multilingual support in LiveAgent

Volledig meertalige software

Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.

Bent u het beu om tussen telefoons, chats, emails en andere communicatietools te schakelen?

Niet meer nodig! LiveAgent is unieke software die meerdere communicatiekanalen onder op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Migreer vandaag nog naar de telefonie software van LiveAgent

Wat zeggen onze klanten over ons?

Related Articles to Nederlandse telefonie software
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x