Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Marketing verbeteren met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

Door online een goede eerste indruk te maken, kunt u uw marketing- en verkoopinspanningen verbeteren. Dit kan echter een uitdaging zijn zonder de juiste tools.

Klinkt dit bekend? Heeft u moeite om op de hoogte te blijven van vragen van klanten? Worden uw sociale kanalen overspoeld met opmerkingen en berichten die u niet begrijpt?

Als u ja heeft geantwoord, is het misschien tijd om te investeren in helpdesk software.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Creëren van marketingstrategieën

Hoe u uw marketingstrategieën kunt verbeteren

De moderne klant is een technisch onderlegde persoon die niet bang is om een ​​grondige audit van uw bedrijf uit te voeren. Voordat ze producten kopen, bekijken klanten uw website, sociale media accounts en online geplaatste recensies.

De sleutel tot succes? Erken en beantwoord alle vragen die online worden geplaatst – ongeacht het gebruikte kanaal (Instagram, Facebook, Twitter, enz.)

Heeft u een slechte reputatie?

Wanneer uw sociale kanalen worden overspoeld met onbeantwoorde opmerkingen, ziet dit er onprofessioneel uit. Om uw marketingimago te verbeteren, is het nodig om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden.

Hoe? Met behulp van geavanceerde helpdesk software. Het volgt alle klanteninteracties op en optimaliseert ze in één gedeelde inbox.

Meer informatie over helpdesksoftware
Verbeter de slechte reputatie van uw bedrijf
Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Helpdesk software schiet te hulp

LiveAgent verbetert uw marketing- en verkoopinspanningen in een mum van tijd. Dit is waar u naar uit kunt kijken als u eenmaal helpdesksoftware in uw dagelijkse workflow heeft geïmplementeerd — en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

 Een veilige, gedeelde, algemene inbox

    Verbeterde productiviteit

Verbeterde klant tevredenheid

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw marketing verbeteren met LiveAgent?

Compleet overzicht van service

Bepaal welke communicatiekanalen de meeste tickets ontvangen en houd toezicht op de service die uw klanten ontvangen.

Zeg vaarwel tegen verloren onbeantwoorde tickets

Ontvang een melding elke keer dat u een nieuwe opmerking, bericht, email of telefoontje ontvangt, rechtstreeks in LiveAgent.

Verbeter het productiviteitsniveau

Maak gebruik van functies zoals automatiseringsregels, een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, callcenter, interne chat en meer. Deze tools helpen u uw klanten beter te helpen en besparen u kostbare tijd.

Volledige ticketgeschiedenis van start tot finish

Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.

Het maakt niet uit of de klant u een email heeft gestuurd, u gebeld heeft en het gesprek via Twitter heeft beëindigd. LiveAgent houdt alles overzichtelijk.

Ticketstroom

Welke sociale kanalen zijn geïntegreerd met LiveAgent?

Facebook

Facebook

LiveAgent is geïntegreerd met Facebook en Facebook Messenger. Alle directe berichten, opmerkingen en vermeldingen van uw merk belanden automatisch in uw algemene inbox.

Twitter - icon

Twitter

Dankzij de Twitter-integratie van LiveAgent kunnen gebruikers merkvermeldingen, specifieke trefwoorden en retweets volgen.

Instagram - icon

Instagram

Met onze Instagram-integratie kunt u reageren op reacties op uw foto’s en getagde vermeldingen van uw merk.

Viber - icon

Viber

Beantwoord eenvoudig berichten van klanten met onze Viber-integratie.

Meertalige ondersteuning inbegrepen

Meertalige softwarevertalingen

Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. LiveAgent staat klaar voor u.

Apps voor klantenservice onderweg

Houd nauw contact met uw collega’s en wees productiever onderweg! Met de mobiele apps van LiveAgent heeft u de mogelijkheid om tickets en chats op te lossen, over te dragen en erop te reageren, vooraf ingestelde filters te gebruiken om uw tickets te ordenen en de tags, notities en afdelingen te zien die aan elk ticket zijn gekoppeld.

Nu verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store.

De snelste live chat op de markt
Slimme analyses en verslagen

Sterke rapportagesysteem & meer

De sterke rapportage- en gegevensanalysefuncties van LiveAgent helpen u bij het verbeteren en verfijnen van uw bestaande marketing- en klantenservicestrategieën.

Als u een compleet overzicht heeft van waar uw tickets vandaan komen, hoe lang ze nodig hebben om beantwoord te worden en wie ze beantwoordt, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Andere functies om naar uit te kijken

Labels, afdelingen

Organiseer inkomende tickets automatisch in de juiste afdelingen en markeer ze met tags, zodat u de inhoud van elk ticket in één oogopslag kunt zien.

Eigen live chat

Gebruik de eigen live chatfunctionaliteit van LiveAgent om in realtime met klanten te chatten, of chat intern met collega’s terwijl u vragen van klanten afhandelt.

Een geïntegreerd callcenter

Maak complexe interactieve spraakreactiestructuren, routeer oproepen of stel uw klanten in staat om terugbelverzoeken aan te vragen. Videochatten wordt ook ondersteund, zowel intern als met klanten.

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Waarom is LiveAgent de juiste tool om uw marketing te verbeteren?

Meest beoordeeld en nummer 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.

Gekozen door 21.000 bedrijven

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Rijk aan functies

Rijk aan meer dan 180 functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloudgebaseerde en veilige helpdesk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Prijs-kwaliteit verhouding?

De allerbeste. Gezien de enorme hoeveelheid functionaliteit die LiveAgent biedt, is ons aanbod een koopje. Probeer LiveAgent vandaag nog.

30 dagen op proef
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$15 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
Related Articles to Verbeter marketing
Breid uw kennis van klantenservice uit met ons uitgebreide artikel. Leer de definitie ervan en laat u inspireren door praktische voorbeelden.

Klantenservice

Ontdek wat klantenservice in 2024 onderscheidt en hoe het loyaliteit opbouwt, klantverloop vermindert en uw merkimago versterkt!

Meer weten over LiveAgent? Vraag een gratis demo aan om meer te weten te komen over LiveAgent en hoe het u kan helpen slagen.

Plan een demo

Plan een demo met LiveAgent en ontdek hoe onze software uw klanttevredenheid verhoogt en meer omzet genereert. Probeer het nu!

Klantgedreven marketingstrategie wordt gemotiveerd door de verwachtingen van de klant. De strategie wordt opgesteld door het senior management. Lees meer over deze strategie.

Klantgedreven marketingstrategie

Ontdek hoe een klantgedreven marketingstrategie klanttevredenheid en loyaliteit opbouwt met duidelijke doelen en nuttige tips!

Klantenservice is een interactie tussen klant en dienstverlener. CS helpt mensen hun problemen op te lossen en bouwt een relatie op met klanten.

Klantenservice

Verbeter klanttevredenheid en merkloyaliteit met LiveAgent helpdesksoftware. Probeer functies zoals ticketing en live chat vanaf $9/maand!"

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x