Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chatsoftware

Wat is chatsoftware?

Chatsoftware is de gemakkelijkste en goedkoopste manier van communicatie tussen een organisatie en haar klanten en websitebezoekers in realtime. Het wordt gebruikt door een klantenserviceteam om snel te reageren op vragen.

Elke chatsoftware biedt vele functies en tools. In LiveAgent kunt u chatuitnodigingen op uw website instellen, een chatknop aanpassen, zien wat uw klanten typen op Live chat en nog veel meer. Het biedt veel zakelijke voordelen voor uw organisatie.

Chatsoftware
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is chatsoftware?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chatsoftware is een service die realtime klantenondersteuning mogelijk maakt. Het fungeert als een instant messaging-service waarmee uw klanten contact met u kunnen opnemen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Biedt LiveAgent chatsoftware?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent biedt chatsoftware aan. Dankzij deze functionaliteit en de geavanceerde functies bespaart u tijd en kunt u deze besteden aan het opbouwen van relaties tijdens een gesprek in realtime.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn onmisbare functies van chatsoftware?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Er zijn een paar essentiële functies die chatsoftware zou moeten hebben. De eerste van deze functies zijn automatische berichten die proactieve klantenservice mogelijk maken. De kant-en-klare antwoorden op veelgestelde vragen zijn een belangrijke facilitering. Dankzij deze optie krijgt de klant snel antwoord en hoeft de vertegenwoordiger niet lang na te denken over wat hij terug moet schrijven. Een andere functie is handmatige berichtenuitwisseling, waarmee u een relatie met uw klant kunt opbouwen. Het chatformulier is ook belangrijk, omdat u hiermee klantencontactgegevens kunt verzamelen voordat u het gesprek start. Het moet voor zowel het serviceteam als de klanten belangrijk zijn dat de klant de chat kan beoordelen. Dit is belangrijke feedback voor het team.” } }] }

FAQ

Wat is chat software?

Chatsoftware is een service die realtime klantenondersteuning mogelijk maakt. Het fungeert als een instant messaging-service waarmee uw klanten contact met u kunnen opnemen.

Biedt LiveAgent chatsoftware aan?

LiveAgent biedt chatsoftware aan. Dankzij deze functionaliteit en de geavanceerde functies bespaart u tijd en kunt u deze besteden aan het opbouwen van relaties tijdens een gesprek in realtime.

Wat zijn onmisbare functies van chatsoftware?

Er zijn een paar essentiële functies die chatsoftware zou moeten hebben. De eerste van deze functies zijn automatische berichten die proactieve klantenservice mogelijk maken. De kant-en-klare antwoorden op veelgestelde vragen zijn een belangrijke facilitering. Dankzij deze optie krijgt de klant snel antwoord en hoeft de vertegenwoordiger niet lang na te denken over wat hij terug moet schrijven. Een andere functie is handmatige berichtenuitwisseling, waarmee u een relatie met uw klant kunt opbouwen. Het chatformulier is ook belangrijk, omdat u hiermee klantencontactgegevens kunt verzamelen voordat u het gesprek start. Het moet voor zowel het serviceteam als de klanten belangrijk zijn dat de klant de chat kan beoordelen. Dit is belangrijke feedback voor het team.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.