Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Customer Effort Score (CES)

Wat is een customer effort score?

Zijn uw klanten tevreden? Zijn ze tevreden over uw service en product? U kunt het bepalen met de Customer Effort Score – CES. Het is een statistiek die laat zien hoe uw klanten denken over de moeite die ze moeten doen om met uw klantenondersteuningsteam te communiceren en een oplossing voor hun probleem te vinden.

Kies een passende vraag en stel deze aan je klanten. Bereken vervolgens het percentage van de Customer Effort Score op basis van de antwoorden van de klant. Er zijn veel manieren om het te meten, b.v. via email of vragenlijsten.

Vaak gestelde vragen

Wat is de customer effort score (CES)?

De Customer Effort Score (CES) is een statistiek die laat zien hoe de klanten van uw bedrijf denken over de moeite die ze moeten doen om met uw klantenserviceteam om te gaan en een oplossing voor hun probleem te vinden. Hiermee kunt u de effectiviteit van uw klantenservice testen.

Hoe de customer effort score (CES) te berekenen?

Om de Customer Effort Score (CES) te berekenen, selecteert u de juiste vraag en richt u deze tot uw klanten. Dit kan b.v. aan de hand van een vragenlijst. De gemakkelijkste manier is wanneer klanten antwoorden op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens deelt u de som van hun antwoorden door het aantal ondervraagde klanten en u krijgt deze verhouding.

Hoe de customer effort score (CES) te verbeteren?

Om uw Customer Effort Rate (CES) te verbeteren, verzamelt u uw klanten in een speciale online ruimte. Hierdoor kunnen ze gemakkelijk contact maken met de klantenservice, maar ook met andere klanten en experts. Het tweede idee is om een ​​kennisbank te creëren waarmee u klantenproblemen snel en eenvoudig kunt oplossen. De derde (en belangrijkste) manier is een efficiënte klantenservice, wat mogelijk is dankzij de juiste software.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.