Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kantooruren

Wat zijn kantooruren?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Kantooruren zijn de uren waarop het ondersteunend personeel van een bedrijf gewoonlijk werkt. Bedrijven creëren openingstijden voor klanten om te communiceren met het ondersteunend personeel. De responstijd wordt bepaald afhankelijk van de kantooruren. Uiteindelijk wil niemand dat klanten wachten tot de helpdesk antwoordt wanneer ze bezig zijn, slapen of op vakantie zijn.

Er kunnen meerdere openingstijden worden gekozen uit verschillende afdelingen. Dit is handig wanneer vertegenwoordigers op verschillende tijdstippen of in verschillende tijdzones werken. Het ondersteunend personeel van het bedrijf is bijvoorbeeld 24 uur per dag beschikbaar. Werknemers zijn dus alleen verantwoordelijk voor telefoontjes tijdens de kantooruren van hun dienst.

Wat zijn de normale kantooruren?

Normale kantooruren zijn meestal van 8u tot 18u. Meestal is dat van maandag tot en met vrijdag. Dit geldt behalve voor de wettelijke feestdagen.

Houd er echter altijd rekening mee dat normale kantooruren en dagen verschillen op basis van de locatie van het bedrijf.

Hoeveel werkdagen zijn 48 uur?

48 uur betekent 2 werkdagen. Werkdagen zijn meestal van maandag tot vrijdag, wanneer de meeste professionele bedrijven actief zijn.

Wat zijn de werktijden in de VS?

De werktijden zijn afhankelijk van het soort bedrijf. Officiële plaatsen, zoals banken in de VS, zijn meestal geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur – van maandag tot en met vrijdag. Toch kunnen winkels vaak langer open zijn, zelfs elke dag in een week. Dit is meestal van toepassing op enkele feestdagen of wettelijke feestdagen. Restaurants kunnen variëren op basis van de locatie van het bedrijf. Over het algemeen is het meestal van 9.00 tot 17.00 uur.

Hoe kan klantenservicesoftware u helpen uw bedrijf 24/7 te beheren?

Met klantenservicesoftware kunnen uw agenten alle vragen vanaf één enkele plaats beheren. Het is niet nodig om van interface te wisselen.

U kunt bijvoorbeeld alle vragen over email, live chat, callcenter en sociale media in één algemene inbox ontvangen. Stel uw LiveAgent in en automatiseer en bereik uw beste klantenserviceprestaties!

Als u meer wilt weten over LiveAgents, lees dan Klantenservicesoftware.

Maar hoe helpt het bij uw openingstijden?

De klantenservice werkt meestal in ploegendiensten. Het is moeilijk om 24/7 service te verlenen, tenzij uw bedrijf het zich kan veroorloven om de middelen uit te geven om meer werknemers in dienst te nemen.

Klantenservicesoftware, zoals LiveAgent, biedt een klantenportaal dat u op veel manieren kan helpen. Een en de belangrijkste factor is het maken van kennisbankartikels. Selfservice bieden kan bijvoorbeeld doorkennisbankartikels. Dit kan klanten de hulp bieden wanneer het klantenpersoneel niet beschikbaar is.

LiveAgent biedt ook functie Kantooruren. Met deze functie kunt u uw kantooruren binnen de software instellen. Door deze in te stellen, kan uw klantenondersteuning zich voorbereiden op hun werk. Het schept ook realistische klantenverwachtingen.

Meer informatie over LiveAgent-functie – Kantooruren.

Andere voordelen van klantenservicesoftware:

  • klantenbehoud
  • klantentevredenheid
  • minder uitgeven aan middelen
  • tijdbesparend
  • hogere winst
  • klantenbinding
  • klantengemeenschap

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What does a term business hours mean?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Business hours are the hours of the day when activities are usually conducted. Standard working hours vary by country. In many countries it is usually a period of time between 9:00 am and 5:00 pm (also called 9-5).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to set business hours in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To set working hours in LiveAgent, go to ‘Configuration’, then select the ‘Automation’ tab and then ‘SLA’. In the next step you click ‘Create level’. At this point, you can turn on and set the working hours by selecting ‘Times are defined in subsequent working hours’. then you select a time zone, set working hours for each day of the week and ‘exclude holidays’ in which your company does not work.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What business hours should you set?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The working hours you choose should depend on the type of your business. When setting working hours, think about your target group – at what times they will want to buy your services. But the most important thing is to include and adhere to the opening hours in all media in which you communicate.” } }] }

FAQ

Wat betekent een term kantooruren?

Kantooruren zijn de uren van de dag waarop activiteiten gewoonlijk worden uitgevoerd. De standaard werkuren verschillen per land. In veel landen is het meestal een periode tussen 9.00 uur en 17.00 uur (ook wel 9-5 genoemd).

Hoe stel ik kantooruren in LiveAgent in?

Om werktijden in LiveAgent in te stellen, gaat u naar ‘Configuratie’, selecteert u het tabblad ‘Automatisering’ en vervolgens ‘SLA’. In de volgende stap klikt u op ‘Niveau aanmaken’. Op dit punt kunt u de werkuren inschakelen en instellen door ‘Tijden worden gedefinieerd in volgende werkuren’ te selecteren. dan selecteert u een tijdzone, stelt u de werktijden in voor elke dag van de week en ‘sluit feestdagen uit’ waarin uw bedrijf niet werkt.

Welke kantooruren moet u instellen?

De werkuren die u kiest, moeten afhankelijk zijn van het type bedrijf. Denk bij het instellen van werktijden aan uw doelgroep – op welke tijden zij uw diensten willen afnemen. Maar het belangrijkste is om de openingstijden op te nemen en na te leven in alle media waarin u communiceert.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.