Kantooruren

Wat zijn kantooruren?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.ú>

Cambridge dictionary

Kantooruren zijn de uren waarop het ondersteunend personeel van een bedrijf gewoonlijk werkt. Bedrijven creëren openingstijden voor klanten om te communiceren met het ondersteunend personeel. De responstijd wordt bepaald afhankelijk van de kantooruren. Uiteindelijk wil niemand dat klanten wachten tot de helpdesk antwoordt wanneer ze bezig zijn, slapen of op vakantie zijn.

Er kunnen meerdere openingstijden worden gekozen uit verschillende afdelingen. Dit is handig wanneer vertegenwoordigers op verschillende tijdstippen of in verschillende tijdzones werken. Het ondersteunend personeel van het bedrijf is bijvoorbeeld 24 uur per dag beschikbaar. Werknemers zijn dus alleen verantwoordelijk voor telefoontjes tijdens de kantooruren van hun dienst.

What are the normal business hours?

Normale kantooruren zijn meestal van 8u tot 18u. Meestal is dat van maandag tot en met vrijdag. Dit geldt behalve voor de wettelijke feestdagen.

But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.

How many business days are 48 hours?

48 uur betekent 2 werkdagen. Werkdagen zijn meestal van maandag tot vrijdag, wanneer de meeste professionele bedrijven actief zijn.

What are the working hours in the USA?

Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.

How can customer service software help you manage your business 24/7?

Met klantenservicesoftware kunnen uw agenten alle vragen vanaf één enkele plaats beheren. Het is niet nodig om van interface te wisselen.

U kunt bijvoorbeeld alle vragen over email, live chat, callcenter en sociale media in één algemene inbox ontvangen. Stel uw LiveAgent in en automatiseer en bereik uw beste klantenserviceprestaties!

If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.

But how does it help with your business hours?

De klantenservice werkt meestal in ploegendiensten. Het is moeilijk om 24/7 service te verlenen, tenzij uw bedrijf het zich kan veroorloven om de middelen uit te geven om meer werknemers in dienst te nemen.

Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.

LiveAgent biedt ook functie Kantooruren. Met deze functie kunt u uw kantooruren binnen de software instellen. Door deze in te stellen, kan uw klantenondersteuning zich voorbereiden op hun werk. Het schept ook realistische klantenverwachtingen.

Business-hours-feature-LiveAgent
LiveAgent office hours example

Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.

Andere voordelen van klantenservicesoftware:

  • klantenbehoud
  • klantentevredenheid
  • minder uitgeven aan middelen
  • tijdbesparend
  • hogere winst
  • klantenbinding
  • klantengemeenschap

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.