Op zoek naar een Dixa-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Dixa-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek LiveAgent – klantenservicesoftware met tal van functies die meerdere communicatiekanalen en sociale media. Blijf in contact met uw klanten via email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp en sociale media. Lees meer over LiveAgent of start uw gratis proefperiode van 14 dagen om de ervaring op te doen.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Dixa versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Dixa
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Dixa biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Dixa biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Dixa biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Dixa biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Dixa biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Dixa biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Dixa biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Dixa biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Dixa biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Dixa biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Dixa biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Dixa biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Dixa biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Dixa biedt IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Dixa biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Dixa biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Dixa biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Dixa biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Dixa biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Dixa biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondetsteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Dixa biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Verwerk klanteninteractie via meer kanalen

Uitzonderlijke klantenservice moet afkomstig zijn van meerdere plaatsen die handig zijn voor uw klanten. Gelukkig kunt u klantenservice van hoge kwaliteit afhandelen vanuit één ticketsysteem. Behandel emailticketing en oproepen , creeër uw live chatwidget, en maak verbinding met Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber. Alles is onder één dak zoals het hoort, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op meer hulp zonder tussen apps te hoeven wisselen.

Een klantenservicetool die alles regelt

LiveAgent stroomlijnt meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software

Zorg voor gebruikerstevredenheid via meer sociale media

Sociale media worden steeds betere en snellere klantenservicetools voor ondersteuningsmedewerkers. Daarom zijn Facebook- en Facebook Messenger-integraties ingebouwd in LiveAgent, zodat u eenvoudig uw account kunt koppelen. Hetzelfde geldt voor Twitter en Instagram. Word sociaal via een gebruiksvriendelijk ticketsysteem, beheer uw berichten, reageer op opmerkingen en doe gewoon meer vanuit één plek.

Mockup-Facebook connection

Ticketbeheer voor sociale media in één enkele interface

Mockup-Chat button gallery

Realtime chatten met intuïtieve functies

Los problemen van klanten sneller op met de juiste oplossing voor klantenondersteuning. Krijg geweldige feedback van klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt. Live chat is een van de beste tools voor klantenondersteuning en LiveAgent ondersteunt het met belangrijke functies om een soepele ervaring. Bekijk de volledige lijst met live chatfuncties en zie wat het geweldig maakt voor klantentevredenheid. p>

Behandel vragen van klanten sneller met onze live chat

Krijg geweldige klantenservice van ons ondersteuningsteam

We voeren 24/7 klantgesprekken om ervoor te zorgen dat we iedereen op elk moment kunnen helpen. Bel onsoproep, chat met ons of stuur ons een email a>wanneer u onze hulp nodig heeft om een probleem op te lossen of wanneer u iets nieuws wilt leren over LiveAgent. U kunt ook ons ondersteuningsportal raadplegen dat vol staat met nuttige artikelen over onze klantenserviceoplossing.

Mockup-Chat invitation gallery

Bespaar meer met LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om LiveAgent te proberen?

Bekijk de tourvideo om te zien wat LiveAgent nog meer kan doen of start onze gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te ervaren. U kunt ook onze betaalbare abonnementen bekijken die geschikt zijn voor bedrijven van de meeste groottes en sectoren. Sluit u vandaag nog aan bij LiveAgent en verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers met onze helpdeskoplossing.

Vergelijk ons met anderen

Related Articles to Dixa alternatief
Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Gratis chatclient

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Een gehost callcenter is een softwareoplossing die inkomende en uitgaande oproepen afhandelt, evenals IVR-interacties via één enkel systeem.

Gehost callcenter

Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!

Elk ticket heeft zijn eigen leven. Opgelost, open, nieuw, etc. Wanneer er een specifiek ticket is dat een specifieke zorg nodig heeft, kan de status worden aangepast.

Aangepaste status

Ontdek hoe aangepaste statussen in LiveAgent uw klantenservice kunnen optimaliseren. Pas ticketstatussen aan uw bedrijfsprocessen aan voor nauwkeurigere ondersteuning. Start vandaag nog uw gratis proefperiode zonder verplichtingen!

Alle interacties die klanten hebben met een bedrijf en zijn diensten en producten worden klantenervaring genoemd. Meer informatie over klantenervaring.

Klantenervaring

Verbeter uw klantenervaring met LiveAgent! Ontdek hoe krachtige klantenservice-software klanttevredenheid en loyaliteit verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x