Op zoek naar een Gmail-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Gmail-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Bent u uw webmail beu?

Gmail is een van de populairste en meest gebruikte emailservices. We zijn allemaal gewend geraakt aan de gratis opslag, de knop voor het ongedaan maken van het verzenden en de extra handige functies zoals snoozen, tags of mappen. We zouden zo ver willen gaan om te zeggen dat Gmail de perfecte emailoplossing is voor individuen. Het houdt alles netjes en georganiseerd.

Als het echter gaat om het gebruik van Gmail voor bedrijven, met name voor klantenondersteuning, zijn er enkele beperkingen. Helaas ondersteunt Gmail geen algemene inbox met integraties voor meerdere kanalen of een dashboardoverzicht voor meerdere vertegenwoordigers . Dit zijn beide essentiële functies in de klantenservice. Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw ondersteuningsafdeling, is LiveAgent wellicht de juiste oplossing voor u.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Importeer uw emails in LiveAgent en profiteer van onze
klantenserviceoplossing met meerdere kanalen

LiveAgent optimaliseert meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software
Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Sterke helpdesk functies

Overweeg LiveAgent als Gmail-alternatief voor uw bedrijven. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze krachtige analyse- en rapportagefuncties, gamificatiefuncties of ingebouwde kennisbank.

Laat LiveAgent het zware werk doen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van betekenisvolle relaties met uw klanten.

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en profiteer van deze voordelen:

Verhoogde klantentevredenheid

LiveAgent verhoogt klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plek afhandelen.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden conciërgemigratieservices van de meeste populaire helpdeskoplossingen.

Mockup-Mail accounts connection

Gebruik de sterkte van een algemene inbox

De ideale klantenservicesoftware moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle agenten op uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en extra helpdeskfuncties bieden, zoals automatisering. De algemene inbox van LiveAgent doet precies dat.

De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige emailinbox. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen via meerdere kanalen, zoals email, live chat, sociale media of zelfs spraak- en video-oproepen. Het elimineert de noodzaak voor het delen van accounts en het monitoren van apparaten. Alle nieuwe tickets worden automatisch in het LiveAgent-dashboard gepusht en kunnen door alle vertegenwoordigers worden bekeken en beantwoord.

Met de algemene inbox kunt u tags, herinneringen, interne notities toevoegen, tickets automatiseren voor afdelingen of specifieke vertegenwoordigers en nog veel meer. Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent.

Maak gebruik van de hybride ticketstroom

Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom, een essentiële functie in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht via welk communicatiekanaal ze zijn ontvangen. Met de ticketstroom kun je de reis van uw klant via verschillende kanalen volgen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Zo heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problemen binnen handbereik.

Mockup-Ticketing
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.

black Slido logo
Creëren-regel-in-LiveAgent

Automatiseer taken om tijd te besparen

Automatisering is een essentiële functie voor klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u gewone taken automatiseren, workflows maken of unieke automatiseringsregels volgens uw zakelijke behoeften.

p>Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elk stadium) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. Het enige dat u hoeft te doen, is een “trigger” kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsvoorwaarde.

Beslis of LiveAgent een goed Gmail-alternatief is voor uw bedrijven met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart vereist.

Breng uw klantenservice naar een hoger niveau

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Gmail. Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW, Huawei en Oxford University en bied klantenservice van wereldklasse. Met LiveAgent is het eenvoudig. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart vereist.

Klaar om over te schakelen naar LiveAgent

LiveAgent elimineert tegenslagen bij klantenservice

12% van de Amerikanen beoordeelt hun grootste frustratie over klantenservice als ‘gebrek aan snelheid’. Statista p>

Sociale media geïntegreerd in de helpdesk software

72% van de consumenten beschouwt het moeten uitleggen van hun probleem aan meerdere mensen als een slechte klantenservice. Dimensioneel onderzoek

Eenvoudige en efficiënte klantenservice

Klantenverloop

Een derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om van bedrijf te veranderen na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de agent “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en inzicht heeft in hun eerdere afspraken.” Microsoft

Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Wilt u ons vergelijken met verschillende oplossingen?

Benieuwd hoe we het doen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Gmail alternatief
Met Gmail-integratie kan uw bedrijf klantvragen van LiveAgent bijhouden. Integreer het eenvoudig via Zapier en profiteer van voordelen.

Gmail Integratie

Integreer Gmail moeiteloos met LiveAgent om al uw klantvragen vanuit één interface te beheren. Verbeter uw klantenservice met deze gratis integratie en beheer meerdere Gmail-accounts eenvoudig. Ontdek hoe u binnen enkele minuten kunt starten zonder codeerkennis. Verhoog uw efficiëntie en klanttevredenheid met deze krachtige tool!

Runt u uw klantenondersteuning vanuit uw Google emailaccount? Breng uw klantenservice naar een hoger niveau en migreer vandaag nog naar LiveAgent.

Migreren vanuit Gmail?

Migreer uw klantenservice eenvoudig van Gmail naar LiveAgent en verbeter uw workflow met ticketing, live chat, callcenter en meer!

LiveAgent is een geweldig Outlook alternatief voor klantenondersteuningsteams. Ontdek de kracht van de algemene inbox, hybride ticketstroom en veel meer.

Op zoek naar een alternatief voor Outlook?

Discover the ultimate Outlook alternative with LiveAgent—unlimited storage, multi-user access, and seamless email management. Try free!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integraties

Maximaliseer klantentevredenheid met LiveAgent-integraties! Ontdek plug-ins en apps om uw workflows te verbeteren. Probeer gratis!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start a Free Trial x