Gratis proefperiode

De beste alternatieven voor selfservice ondersteuning

Verbeter uw klantentevredenheid en verkoop door probleemloze selfservice opties te bieden. Geavanceerde alternatieven voor selfservice ondersteuning bieden geïntegreerde kennisbanken, klantenportaals en samenwerkingsopties voor een fractie van de prijs.

Bekijk onze grondige vergelijking van de beste opties voor selfservice ondersteuning op basis van gebruikersbeoordelingen, functies en prijzen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Algemene beoordeling
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.7
Gebruiksvriendelijk
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.6
ZohoDesk
4.4
Document 360
4.7
Klantenondersteuning
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
HelpJuice
4.8
ZohoDesk
4.3
Document 360
4.9
Waarde voor geld
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.6
Prijs
LiveAgent
€15-€39/maand
Zendesk
€59-€199/maand
HelpJuice
€120-€369/maand
ZohoDesk
€18-€45/maand
Document 360
$49/mo
Catalogiseren / categoriseren
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Samenwerking
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Inhoudsbeheer
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Beslissingsboom
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Discussieforum
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Zoek volledige tekst
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Kennisbankbeheer
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Selfservice portaal
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Functies
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Algemene beoordeling
4.7
4.3
4.7
4.5
4.7
Gebruiksvriendelijk
4.6
4.3
4.6
4.4
4.7
Klantenondersteuning
4.7
4.2
4.8
4.3
4.9
Waarde voor geld
4.7
4.1
4.7
4.5
4.6
Prijs
€15-€39/maand
€59-€199/maand
€120-€369/maand
€18-€45/maand
€49/maand
Catalogiseren en categoriseren
Samenwerken
Inhoudsbeheer
Beslissingsboom
Discussiebord
Zoek volledige text
Kennisbankbeheer
Selfservice portaal

LiveAgent wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Help desk templates

Gemaakt voor groeiende bedrijven

Ons alternatief voor selfservice ondersteuning is ontwikkeld om mee te schalen met uw bedrijf. Of u nu een klein bedrijf bent dat op seizoensbasis werkt of een grote onderneming, LiveAgent kan zich aanpassen aan uw behoeften.

Intuïtieve interface die gemakkelijk te gebruiken is

Creëer eenvoudig uw kennisopslagplaatsen. Onze intuïtieve gebruikersinterface is modern en gestroomlijnd, waardoor u ruimte en flexibiliteit heeft om mooie, goed doordachte kennisbanken te creëren met behulp van een WYSIWYG-editor.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Onbeperkte opslag, toegang en gebruikers

De beste alternatieven voor selfservice ondersteuning moeten alle klanten en leden van uw organisatie onbeperkte opslag en toegang tot documenten bieden. LiveAgent brengt geen extra kosten met zich mee voor opslagruimte, paginabezoeken of aanvullende kennisbanken.

Ondersteunt meerdere kennisbanken

Ons alternatief voor selfservice ondersteuning kan een onbeperkt aantal interne en externe kennisbanken aan. Maak onboarding-plannen, opslagplaatsen voor meerdere merken  en productondersteuning en meer.

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Pas uw ontwerp esthetiek aan

Ons alternatief voor selfservice ondersteuning biedt meerdere vooraf gemaakte sjablonen voor kennisbank/klantenportaal die in hoge mate aanpasbaar zijn. Gebruik aangepaste CSS/HTML als u het echt wilt laten aansluiten bij de ontwerprichtlijnen van uw merk.

Geïntegreerde live chat

Geef uw klantenportaal een boost met onze geïntegreerde live chat. Stel uw klanten in staat contact op te nemen als ze de informatie die ze zoeken niet kunnen vinden. Onze chat integreert met uw kennisbank en kan als laatste redmiddel nuttige artikels aan de gebruiker laten zien voordat ze contact opnemen.

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Ticket volgen

Als het gaat om alternatieven voor selfservice ondersteuning, is transparantie de sleutel. Geef uw klanten een ticketvolgsysteem waarmee ze eerdere tickets, ingediende tickets en de voortgang van hun oplossing kunnen zien.

Ons alternatief voor selfservice

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Maar dat is niet alles

LiveAgent is uitgerust met tal van geavanceerde functies die u zullen helpen uw klantenservice en verkoop te verbeteren. Ons alternatief voor selfservice ondersteuning biedt een geïntegreerd callcenter, ticketing met meerdere kanalen, integratie van sociale media en een systeemeigen  live chat.

Customer service templates

Bespaar tot 15 uur per week

Automatiseer alledaagse, repetitieve taken met door de tijd getriggerde en door gebeurtenissen getriggerde automatiseringsregels. Begin met het onderhouden van klantenrelaties in plaats van u te concentreren op taken die met een paar klikken kunnen worden geautomatiseerd.

Verhoog de verkoop met echte gegevensinzichten

Optimaliseer uw servicestrategie op basis van realtime gegevens. Verras klanten met probleemloze selfservice-opties, terwijl u beschikbaar blijft voor realtime hulp via alle communicatiekanalen.

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Toegang tot alle belangrijke gegevens met ons klantenrelatiebeheer

Bied snelle, persoonlijke en deskundige service dankzij onze geïntegreerde klantenrelatiebeheer. Toegang tot alle belangrijke klantinformatie met een enkele klik, inclusief eerdere bestellingen en eerdere vragen via alle communicatiekanalen.

Onze klanten zeggen het het beste

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al! LiveAgent!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .