Verbeter uw klantentevredenheid en verkoop door probleemloze selfservice opties te bieden. Geavanceerde alternatieven voor selfservice ondersteuning bieden geïntegreerde kennisbanken, klantenportaals en samenwerkingsopties voor een fractie van de prijs.
Bekijk onze grondige vergelijking van de beste opties voor selfservice ondersteuning op basis van gebruikersbeoordelingen, functies en prijzen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
Ons alternatief voor selfservice ondersteuning is ontwikkeld om mee te schalen met uw bedrijf. Of u nu een klein bedrijf bent dat op seizoensbasis werkt of een grote onderneming, LiveAgent kan zich aanpassen aan uw behoeften.
Creëer eenvoudig uw kennisopslagplaatsen. Onze intuïtieve gebruikersinterface is modern en gestroomlijnd, waardoor u ruimte en flexibiliteit heeft om mooie, goed doordachte kennisbanken te creëren met behulp van een WYSIWYG-editor.
De beste alternatieven voor selfservice ondersteuning moeten alle klanten en leden van uw organisatie onbeperkte opslag en toegang tot documenten bieden. LiveAgent brengt geen extra kosten met zich mee voor opslagruimte, paginabezoeken of aanvullende kennisbanken.
Ons alternatief voor selfservice ondersteuning kan een onbeperkt aantal interne en externe kennisbanken aan. Maak onboarding-plannen, opslagplaatsen voor meerdere merken en productondersteuning en meer.
Ons alternatief voor selfservice ondersteuning biedt meerdere vooraf gemaakte sjablonen voor kennisbank/klantenportaal die in hoge mate aanpasbaar zijn. Gebruik aangepaste CSS/HTML als u het echt wilt laten aansluiten bij de ontwerprichtlijnen van uw merk.
Geef uw klantenportaal een boost met onze geïntegreerde live chat. Stel uw klanten in staat contact op te nemen als ze de informatie die ze zoeken niet kunnen vinden. Onze chat integreert met uw kennisbank en kan als laatste redmiddel nuttige artikels aan de gebruiker laten zien voordat ze contact opnemen.
Als het gaat om alternatieven voor selfservice ondersteuning, is transparantie de sleutel. Geef uw klanten een ticketvolgsysteem waarmee ze eerdere tickets, ingediende tickets en de voortgang van hun oplossing kunnen zien.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
LiveAgent is uitgerust met tal van geavanceerde functies die u zullen helpen uw klantenservice en verkoop te verbeteren. Ons alternatief voor selfservice ondersteuning biedt een geïntegreerd callcenter, ticketing met meerdere kanalen, integratie van sociale media en een systeemeigen live chat.
Automatiseer alledaagse, repetitieve taken met door de tijd getriggerde en door gebeurtenissen getriggerde automatiseringsregels. Begin met het onderhouden van klantenrelaties in plaats van u te concentreren op taken die met een paar klikken kunnen worden geautomatiseerd.
Optimaliseer uw servicestrategie op basis van realtime gegevens. Verras klanten met probleemloze selfservice-opties, terwijl u beschikbaar blijft voor realtime hulp via alle communicatiekanalen.
Bied snelle, persoonlijke en deskundige service dankzij onze geïntegreerde klantenrelatiebeheer. Toegang tot alle belangrijke klantinformatie met een enkele klik, inclusief eerdere bestellingen en eerdere vragen via alle communicatiekanalen.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al! LiveAgent!
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .