Gratis proefperiode

De beste alternatieven voor selfservice ondersteuning

Verbeter uw klantentevredenheid en verkoop door probleemloze selfservice opties te bieden. Geavanceerde alternatieven voor selfservice ondersteuning bieden geïntegreerde kennisbanken, klantenportaals en samenwerkingsopties voor een fractie van de prijs.

Bekijk onze grondige vergelijking van de beste opties voor selfservice ondersteuning op basis van gebruikersbeoordelingen, functies en prijzen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Algemene beoordeling
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.7
Gebruiksvriendelijk
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.6
ZohoDesk
4.4
Document 360
4.7
Klantenondersteuning
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
HelpJuice
4.8
ZohoDesk
4.3
Document 360
4.9
Waarde voor geld
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.6
Prijs
LiveAgent
€15-€39/maand
Zendesk
€59-€199/maand
HelpJuice
€120-€369/maand
ZohoDesk
€18-€45/maand
Document 360
$49/mo
Catalogiseren / categoriseren
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Samenwerking
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Inhoudsbeheer
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Beslissingsboom
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Discussieforum
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Zoek volledige tekst
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Kennisbankbeheer
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Selfservice portaal
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Functies
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Algemene beoordeling
4.7
4.3
4.7
4.5
4.7
Gebruiksvriendelijk
4.6
4.3
4.6
4.4
4.7
Klantenondersteuning
4.7
4.2
4.8
4.3
4.9
Waarde voor geld
4.7
4.1
4.7
4.5
4.6
Prijs
€15-€39/maand
€59-€199/maand
€120-€369/maand
€18-€45/maand
€49/maand
Catalogiseren en categoriseren
Samenwerken
Inhoudsbeheer
Beslissingsboom
Discussiebord
Zoek volledige text
Kennisbankbeheer
Selfservice portaal

LiveAgent wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Helpdesksjablonen

Gemaakt voor groeiende bedrijven

Ons alternatief voor selfservice ondersteuning is ontwikkeld om mee te schalen met uw bedrijf. Of u nu een klein bedrijf bent dat op seizoensbasis werkt of een grote onderneming, LiveAgent kan zich aanpassen aan uw behoeften.

Intuïtieve interface die gemakkelijk te gebruiken is

Creëer eenvoudig uw kennisopslagplaatsen. Onze intuïtieve gebruikersinterface is modern en gestroomlijnd, waardoor u ruimte en flexibiliteit heeft om mooie, goed doordachte kennisbanken te creëren met behulp van een WYSIWYG-editor.

WYSIWYG-editor-voor-artikels-LiveAgent
Emailsjablonen voor klantenportaal

Onbeperkte opslag, toegang en gebruikers

De beste alternatieven voor selfservice ondersteuning moeten alle klanten en leden van uw organisatie onbeperkte opslag en toegang tot documenten bieden. LiveAgent brengt geen extra kosten met zich mee voor opslagruimte, paginabezoeken of aanvullende kennisbanken.

Ondersteunt meerdere kennisbanken

Ons alternatief voor selfservice ondersteuning kan een onbeperkt aantal interne en externe kennisbanken aan. Maak onboarding-plannen, opslagplaatsen voor meerdere merken  en productondersteuning en meer.

portal cliente liveagent
gratis-kennisbanksoftware-aangepaste-kennisbank

Pas uw ontwerp esthetiek aan

Ons alternatief voor selfservice ondersteuning biedt meerdere vooraf gemaakte sjablonen voor kennisbank/klantenportaal die in hoge mate aanpasbaar zijn. Gebruik aangepaste CSS/HTML als u het echt wilt laten aansluiten bij de ontwerprichtlijnen van uw merk.

Geïntegreerde live chat

Geef uw klantenportaal een boost met onze geïntegreerde live chat. Stel uw klanten in staat contact op te nemen als ze de informatie die ze zoeken niet kunnen vinden. Onze chat integreert met uw kennisbank en kan als laatste redmiddel nuttige artikels aan de gebruiker laten zien voordat ze contact opnemen.

integrated kb 2
kennisbank klant bewerken   mijn tickets (2)

Ticket volgen

Als het gaat om alternatieven voor selfservice ondersteuning, is transparantie de sleutel. Geef uw klanten een ticketvolgsysteem waarmee ze eerdere tickets, ingediende tickets en de voortgang van hun oplossing kunnen zien.

Ons alternatief voor selfservice

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Maar dat is niet alles

LiveAgent is uitgerust met tal van geavanceerde functies die u zullen helpen uw klantenservice en verkoop te verbeteren. Ons alternatief voor selfservice ondersteuning biedt een geïntegreerd callcenter, ticketing met meerdere kanalen, integratie van sociale media en een systeemeigen  live chat.

Sjablonen voor klantenservice

Bespaar tot 15 uur per week

Automatiseer alledaagse, repetitieve taken met door de tijd getriggerde en door gebeurtenissen getriggerde automatiseringsregels. Begin met het onderhouden van klantenrelaties in plaats van u te concentreren op taken die met een paar klikken kunnen worden geautomatiseerd.

Verhoog de verkoop met echte gegevensinzichten

Optimaliseer uw servicestrategie op basis van realtime gegevens. Verras klanten met probleemloze selfservice-opties, terwijl u beschikbaar blijft voor realtime hulp via alle communicatiekanalen.

Verslagen-Liveagent-functie
klantenrelatie beheer integraties

Toegang tot alle belangrijke gegevens met ons klantenrelatiebeheer

Bied snelle, persoonlijke en deskundige service dankzij onze geïntegreerde klantenrelatiebeheer. Toegang tot alle belangrijke klantinformatie met een enkele klik, inclusief eerdere bestellingen en eerdere vragen via alle communicatiekanalen.

Onze klanten zeggen het het beste

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al! LiveAgent!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo