LiveAgent wordt door veel bedrijven gebruikt als een krachtige tool voor communicatie met klanten. Verschillende mensen hebben gemeld dat LiveAgent de communicatie met klanten verbeterde, de responstijd verkortte en conversieratio's verhoogde. Het wordt geprezen voor zijn waarde voor de prijs en wordt zelfs gebruikt door bekende merken.
Helpdesk software voor de reissector
LiveAgent biedt snelle en uitstekende klantenondersteuning via instant live chatsoftware, waardoor problemen bij het boeken van reizen gemakkelijker op te lossen zijn. Deze software maakt het mogelijk om klanten op maat gemaakte aanbiedingen te doen. Meer nieuwsgierige klanten hebben die meteen hulp nodig hebben, hoeft geen probleem meer te zijn. LiveAgent gebruiken om antwoorden te geven op verschillende vragen van uw klanten kan nu leuk zijn.
Migreer van Gorgias naar LiveAgent
LiveAgent is een geweldige tool voor effectievere klantenservice, volgens verschillende klanten die het gebruiken. Het stelt bedrijven in staat om hun klanten betere ondersteuning te bieden, de responstijd te verbeteren en de klantentevredenheid te verhogen. Het is ook gebruiksvriendelijk en biedt handige rapportagefuncties, in verschillende kanalen zoals e-mail, sociale media en telefoon. Bovendien is het betrouwbaar en redelijk geprijsd in vergelijking met andere alternatieven. Kortom, het is een kosteneffectieve oplossing die bedrijven kan helpen bij het verwerken van grote aantallen ondersteuningsverzoeken.
Overstappen van Bitrix24 naar LiveAgent?
LiveAgent biedt meer dan 175 handige tools en meer dan 40 integraties, inclusief een uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en aangepaste widgets in 43 verschillende talen. U kunt besparen en uw rendement op investering verhogen door te kiezen voor LiveAgent. Overweeg om over te stappen van Bitrix24 naar LiveAgent en ontdek de voordelen van de ultieme helpdesk oplossing. Er zijn gratis en betalende opties beschikbaar.
Helpdesk software for Software-as-a-service
Realtime live chat kan helpen bij het verminderen van klantenverloop en het behouden van tevreden klanten. Het bieden van één platform voor klantenservice kan klantentevredenheid verbeteren en het belonings-/bestraffingssysteem kan helpen bij het meten van klanttevredenheid en het succes van het bedrijf beïnvloeden.
Onderneem op het juiste moment actie met software voor het volgen van klanten
Software voor klantenopvolging kan helpen bij het segmenteren van klantengroepen op basis van interesses en achtergronden, en zo de marketingboodschappen, klantentevredenheid, retentie en inkomsten verbeteren. Het creëren van een klantenportaal met deze software stelt klanten in staat om de voortgang van hun ticketresolutie te volgen. Onze klanten geven aan dat LiveAgent een nuttig alternatief is voor Kayako en een verbetering biedt in klantenservice en verkoop.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar