Gmail is een van de populairste en meest gebruikte emailservices. We zijn allemaal gewend geraakt aan de gratis opslag, de knop voor het ongedaan maken van het verzenden en de extra handige functies zoals snoozen, tags of mappen. We zouden zo ver willen gaan om te zeggen dat Gmail de perfecte emailoplossing is voor individuen. Het houdt alles netjes en georganiseerd.
Als het echter gaat om het gebruik van Gmail voor bedrijven, met name voor klantenondersteuning, zijn er enkele beperkingen. Helaas ondersteunt Gmail geen algemene inbox met integraties voor meerdere kanalen of een dashboardoverzicht voor meerdere vertegenwoordigers . Dit zijn beide essentiële functies in de klantenservice. Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw ondersteuningsafdeling, is LiveAgent wellicht de juiste oplossing voor u.
Overweeg LiveAgent als Gmail-alternatief voor uw bedrijven. LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties. Maak gebruik van onze krachtige analyse- en rapportagefuncties, gamificatiefuncties of ingebouwde kennisbank.
Laat LiveAgent het zware werk doen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van betekenisvolle relaties met uw klanten.
Implementeer een algemene inbox in uw bedrijf en profiteer van deze voordelen:
LiveAgent verhoogt klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.
Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plek afhandelen.
We bieden conciërgemigratieservices van de meeste populaire helpdeskoplossingen.
De ideale klantenservicesoftware moet transparant en gemakkelijk toegankelijk zijn voor alle agenten op uw afdeling. Het moet integraties met meerdere kanalen ondersteunen en extra helpdeskfuncties bieden, zoals automatisering. De algemene inbox van LiveAgent doet precies dat.
De algemene inbox van LiveAgent is een slimmere versie van uw huidige emailinbox. Hiermee kunt u berichten verzenden en ontvangen via meerdere kanalen, zoals email, live chat, sociale media of zelfs spraak- en video-oproepen. Het elimineert de noodzaak voor het delen van accounts en het monitoren van apparaten. Alle nieuwe tickets worden automatisch in het LiveAgent-dashboard gepusht en kunnen door alle vertegenwoordigers worden bekeken en beantwoord.
Met de algemene inbox kunt u tags, herinneringen, interne notities toevoegen, tickets automatiseren voor afdelingen of specifieke vertegenwoordigers en nog veel meer. Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent.
Als u op zoek bent naar een Gmail-alternatief voor uw bedrijf, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent maakt gebruik van de hybride ticketstroom, een essentiële functie in klantenondersteuning omdat het de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. De hybride ticketstroom zorgt ervoor dat alle tickets er hetzelfde uitzien, ongeacht via welk communicatiekanaal ze zijn ontvangen. Met de ticketstroom kun je de reis van uw klant via verschillende kanalen volgen, maar altijd in hetzelfde hybride ticket blijven. Zo heeft u alle belangrijke informatie over uw klanten en hun problemen binnen handbereik.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.
Peter Komornik, CEO
Automatisering is een essentiële functie voor klantenondersteuning omdat het veel tijd bespaart. Hiermee kunt u gewone taken automatiseren, workflows maken of unieke automatiseringsregels volgens uw zakelijke behoeften.
p>Automatiseringsregels kunnen bijvoorbeeld automatisch tickets (in elk stadium) toewijzen aan individuele vertegenwoordigers of afdelingen. Het enige dat u hoeft te doen, is een “trigger” kiezen en de regel wordt uitgevoerd. In LiveAgent kunnen automatiseringsregels worden gebaseerd op elke ticketparameter, gebeurtenis of tijdsvoorwaarde.
Beslis of LiveAgent een goed Gmail-alternatief is voor uw bedrijven met onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart vereist.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Gmail. Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW, Huawei en Oxford University en bied klantenservice van wereldklasse. Met LiveAgent is het eenvoudig. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart vereist.
12% van de Amerikanen beoordeelt hun grootste frustratie over klantenservice als ‘gebrek aan snelheid’. Statista p>
72% van de consumenten beschouwt het moeten uitleggen van hun probleem aan meerdere mensen als een slechte klantenservice. Dimensioneel onderzoek
Een derde van de consumenten zegt dat ze zouden overwegen om van bedrijf te veranderen na slechts één geval van slechte klantenservice. American Express
72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice, ze verwachten dat de agent “weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht en inzicht heeft in hun eerdere afspraken.” Microsoft
Benieuwd hoe we het doen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware met 24/7 support, 30 dagen gratis proef, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice en verhoog omzet!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.