Wat zijn gepersonaliseerde emailantwoorden?
Als u uw naam in een emailadres wilt hebben, kunt u dit configureren door middel van gepersonaliseerde emailantwoorden. Met deze functie kunt u het emailadres aanpassen aan uw behoeften. Dus in plaats van dat de naam van een bedrijf of afdeling wordt weergegeven, ziet de emailontvanger uw echte naam.
Gepersonaliseerde emailantwoorden worden meestal gebruikt in contact met eindgebruikers om de communicatie vriendelijker te laten aanvoelen. Als de klanten uw echte naam kunnen zien in plaats van alleen uw positie, heeft dit een positieve invloed op hun vertrouwen in u.
Expert note
Gepersonaliseerde emailantwoorden zijn een handige manier om uw naam in het emailadres te laten zien in plaats van alleen uw positie. Dit kan klanten helpen vertrouwen in u te hebben en de communicatie vriendelijker maken.

Vooraf gedefinieerde berichten
Canned messages zijn een efficiënte manier om snel en authentiek te reageren op klantvragen. Ze verbeteren de klanttevredenheid en verminderen reactietijden.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.