Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesksoftware

Wat is een helpdesksoftware?

Helpdesksoftware is hier om relaties met klanten te beheren. Het is een online platform, waar uw vertegenwoordigers problemen van klanten kunnen oplossen.

In Helpdesksoftware wordt elk naar voren gebracht probleem omgezet in een ticket. Deze tickets bevatten geen informatie over de klant, alleen over hun probleem. Dit kan ertoe leiden dat tickets worden herhaald en dat klanten gefrustreerd raken.

Helpdesksoftware biedt veel voordelen voor zowel vertegenwoordigers als klanten. Vertegenwoordigers kunnen tickets toewijzen, prioriteren en categoriseren en gemakkelijk opgeloste en onopgeloste tickets sorteren. Het klantenportaal biedt klanten een kennisbank en een communityforum, waar ze oplossingen voor hun problemen kunnen vinden.

Vaak gestelde vragen

Hoe helpdesksoftware definiëren?

Ondersteuningssoftware is software die de werking van het klantenserviceteam ondersteunt. Dankzij dit hebt u de mogelijkheid om alle vertegenwoordigers in één ruimte te integreren, toegang tot de emailbox, live chats, oproepen, contactformulieren, evenals klantengegevens, contactgeschiedenis en rapporten.

Wat zijn de belangrijkste kenmerken van helpdesksoftware?

Noodzakelijke functies van de technische ondersteuningssoftware omvatten toegang tot alle communicatiekanalen, zoals email, sociale media, live chat en callcenter, een intuïtieve interface, de mogelijkheid om te integreren met andere tools en opties voor samenwerking met andere vertegenwoordigers. Natuurlijk moet de software op een hoog niveau worden behandeld.

Biedt LiveAgent helpdesksoftware?

LiveAgent biedt technische ondersteuningssoftware. De software bevat alle opties die nodig zijn om de klantenservice op het hoogste niveau te houden. Het biedt niet alleen functionaliteit met meerdere kanalen, maar ook toegang tot rapporten en activiteitengeschiedenis. Het bevat ook een heleboel extra functies die het werk van het team kunnen verbeteren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.