Met geweldige software voor klantensucces kunt u geweldige klantenondersteuning bieden. Met onze alles-in-één oplossing kunt u zich richten op het opbouwen van nieuwe relaties met uw klanten, omdat deze zich richt op personalisatie, snelheid en bruikbaarheid.
Met LiveAgent-software voor klantenbetrokkenheid kunt u al uw klantencommunicatiekanalen combineren in één uniforme inbox waartoe iedereen in uw bedrijf toegang heeft. Hierdoor kan elk personeelslid alle interacties met klanten op één plek bekijken en kunnen vertegenwoordigers beginnen met het opbouwen van relaties met uw klanten.
De sleutel tot succes bij klantenservice is een goede relatie met uw klanten. Om dat te bereiken, is het belangrijk om er een gewoonte van te maken om snel, doeltreffend en persoonlijk op vragen van klanten te reageren. Veel online bedrijven staan echter voor uitdagingen als het gaat om het beheren van hun helpdeskvragen waardoor ze geen doeltreffende antwoorden kunnen geven.
De meeste emailprogramma’s maken het moeilijk om binnen een gedeelde inbox te werken omdat ze niet zijn gemaakt met het oog op samenwerking. Wanneer u bijvoorbeeld met Outlook werkt, zou u het werk van een collega per ongeluk kunnen wissen zonder dat deze het zelfs maar weet en omgekeerd. Als gevolg hiervan kunnen belangrijke emails gemakkelijk verloren gaan, over het hoofd gezien worden of zelfs verwijderd worden. Met LiveAgent hebben al uw medewerkers toegang tot een gedeelde inbox, waardoor teams gemakkelijk kunnen samenwerken.
Het is geen goed beleid om uw klanten te laten wachten omdat ze gefrustreerd kunnen raken. Dit is echter vaak de realiteit bij klantenservice. Dit geldt met name voor organisaties met grote ondersteuningsteams omdat het gemakkelijk is om emails over het hoofd te zien totdat het te laat is.
Met LiveAgent kunt u echter herinneringen instellen om emails met hoge prioriteit op te volgen. Als gevolg hiervan zal uw team altijd belangrijke emails opvangen voordat het te laat is.
Als u een groot klantenondersteuningsteam heeft, kan het voor iedereen moeilijk zijn om samen te werken via traditionele emailinboxen. Als teamleden bijvoorbeeld op vakantie gaan en ze ontvangen belangrijke berichten, kunnen deze verloren raken of vergeten worden.
De oplossing? LiveAgent biedt u een gedeelde bedrijfsinbox waarmee uw medewerkers de werklast van onbeschikbare vertegenwoordigers kunnen delen.
Zonder een gedeeld systeem voor het beheren van klantencommunicatie is het buitengewoon moeilijk om de prestaties van uw klantenondersteuning te beoordelen. Met LiveAgent kunt u alle berichten volgen die tussen uw team en uw klanten verstuurd worden. U kunt gemakkelijk problemen herkennen of teamleden belonen die uw klanten uitstekende service bieden.
LiveAgent biedt al uw teamleden een gemakkelijke manier om vragen op te volgen en ze te beantwoorden. Het integreert alle vormen van klantencommunicatie in foutloze software.
Of uw klanten nu contact met u opnemen via een callcenter, live chat, sociale media of via email, LiveAgent heeft het allemaal, zodat uw medewerkers voortdurend de communicatie met klanten kunnen opvolgen.
De sleutel tot klantensucces is communicatie en LiveAgent biedt u en uw team de tools die u nodig heeft om doeltreffend te communiceren.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent biedt veel tools die een enorme impact kunnen hebben op de prestaties van uw team en op het succes van uw klantenservice. Samen zorgen deze tools dat uw medewerkers vlot met uw klanten kunnen communiceren via meerdere kanalen.
Onze Nederlandse software voor klantensucces heeft de hoogste beoordelingen in de sector en presteert beter dan andere software voor klantenservice die duurder is en veel minder functies biedt.
Klantensucces garanderen, betekent uw klanten een ervaring via meerdere kanalen bieden. Daarom hebben we een speciale systeemeigen app ontwikkeld voor zowel Android als iOS die probleemloos integreert met uw webclient.
Zelfs als uw medewerkers niet achter hun bureau zitten, kunnen ze met uw klanten blijven communiceren via email, telefoon en sociale media – allemaal via hun app. Resultaat? Elk belangrijk bericht wordt snel beantwoord.
Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.
Hierdoor kunnen uw medewerkers hun moedertaal gebruiken bij het beantwoorden van vragen en verzoeken van klanten en kunnen uw klanten hulp zoeken in hun eigen taal.
Met ons intuïtief ticketsysteem kunt u al uw klanteninteracties in één oogopslag zien en kunt u veel algemene klantenservice taken automatiseren. Uw medewerkers kunnen in een oogwenk wisselen tussen verschillende vormen van communicatie en u kunt uw klantenervaring afstemmen op de specifieke behoeften van uw sector door contactformulieren en ondersteuningscentra op maat op te richten.
LiveAgent is voortdurend bezig met het verbeteren van nieuwe functies. LiveAgent biedt al meer dan 179 helpdesk functies en meer dan 40 integraties.
LiveAgent heeft het vertrouwen van enkele van de grootste en meest prestigieuze bedrijven ter wereld. Lees onze succesverhalen en getuigenissen om te ontdekken hoe LiveAgent u kan helpen naar klantensucces, klantengetrouwheid te waarborgen en uw klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen.
LiveAgent biedt een krachtige tool voor klantensucces voor zowel nieuwe als bestaande bedrijven. Als u net een bedrijf start, kunt u snel een klantenbestand opbouwen en loyaliteit onder uw klanten opbouwen. Als u een gevestigd bedrijf bent en uw klantenervaring naar een hoger niveau wilt tillen, kan het integreren van al uw klantencommunicatiekanalen in één gecentraliseerd systeem uw personeel in staat stellen om veel gemakkelijker en effectiever met uw klanten te communiceren.
We hebben LiveAgent ontworpen als een flexibele klantenondersteuningsoplossing en onze gratis klantenbeheersoftware is geschikt voor bedrijven van elke omvang. Het maakt niet uit in welke sector u zich bevindt of hoe groot uw bedrijf ook is, wij kunnen u helpen betere communicatie met uw klanten op te bouwen.
Software voor klantensucces helpt u en uw team om interacties met uw klanten te beheren. LiveAgent is een SaaS-oplossing die al uw communicatie samenbrengt in één vlekkeloos systeem.
Uw klanten gebruiken verschillende manieren om contact op te nemen, zoals email, telefoon, messenger of live chat, dus door alle communicatie op één plaats te houden, kunnen uw medewerkers van de klantenservice de problemen van klanten beter begrijpen en sneller beantwoorden. LiveAgent beveiligt ook uw interne communicatie, zodat u gevoelige klantengegevens veilig kunt houden.
Succesvolle klantenservice is de sleutel tot het opbouwen van een succesvol bedrijf en een sterke e-commerce gemeenschap. Software voor klantensucces kan de manier waarop u met uw klanten communiceert gevoelig verbeteren. Uw medewerkers zullen niet enkel klanten via meerdere kanalen kunnen bereiken, maar u kunt ook de prestaties van uw klantenservice opvolgen.
De markt voor software voor klantensucces is overvol, maar elke verkoper biedt een andere set tools. Zoals bij elke aankoopbeslissing, is uw nood aan software voor klantensucces afhankelijk van uw sector, de grootte van uw bedrijf en uw persoonlijke behoeften.
De meeste softwareleveranciers bieden basisfuncties zoals ticketing, live chat of een analytisch dashboard. Degenen die geavanceerder zijn, hebben automatisering, meerdere ondersteuningssystemen voor kennisbanken of een andere toolkit voor samenwerking.
Met LiveAgent gingen we nog een stap verder. We hebben Nederlandse callcenter software geïntegreerd in ons platform, zodat u moeiteloos kunt wisselen tussen telefoongesprekken en andere vormen van communicatie. LiveAgent ondersteunt ook berichten op sociale media rechtstreeks vanuit het eigen dashboard, waar u ook op berichten uit de sociale media kunt reageren. Ons unieke ticketingsysteem brengt elke vorm van communicatie onder op één enkele plaats.
Met zoveel opties op de markt, kan het kiezen van software voor klantensucces een ontmoedigende taak zijn. Daarom hebben we LiveAgent gecreeërd om zo flexibel mogelijk te zijn. Als u maar één lid van het klantenondersteuningsteam hebt, geen probleem: LiveAgent houdt alle berichten overzichtelijk. Als u een groot team heeft dat vragen van klanten behandelt, stelt LiveAgent hen in staat om samen te werken en uw klanten de best mogelijke ervaring te bieden.
LiveAgent biedt al deze functies via een intuïtieve gebruikersinterface die gemakkelijk te leren zijn en waaruit u belangrijke statistieken kunt zien die aangeven hoe goed u uw klanten bedient. Het gebruik van LiveAgent is een koopje, aangezien u al deze handige functies krijgt voor de prijs van een gemiddeld diner voor twee.
LiveAgent biedt al deze functies via een intuïtieve gebruikersinterface die gemakkelijk te leren is en waaruit u belangrijke statistieken kunt zien die aangeven hoe goed uw klantenservice is. Het gebruik van LiveAgent is een koopje aangezien u al deze handige functies krijgt voor de prijs van een doorsnee diner voor twee.
Nederlandse klantenervaring software
Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.
Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid
LiveAgent is een gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve klantenservice software die de klantenservice verbetert, responstijd vermindert en klanttevredenheid en verkoop verhoogt. Het integreert diverse communicatiekanalen in één platform, waardoor het een geweldige tool is voor klantcommunicatie. Automatisering en gamificatie zijn ook essentiële functies voor software voor klantenbetrokkenheid.
Nederlandse klantenservicesoftware
Klaviyo wordt geprezen om gebruiksgemak en prijsmodel. Freshdesk biedt omnichannel-helpdesksoftware en Google Analytics houdt website- en advertentieverkeer bij. Intercom is een zakelijke messenger en Klaus belooft de kwaliteit van de klantenservice te verbeteren. Zendesk biedt klantenservice met AI-bots en zelfbediening. SurveyMonkey biedt enquêtefunctionaliteit. LiveAgent wordt aanbevolen als de beste software voor klantenservices.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team