Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Verbeter uw responstijden tot wel 26% door alle klantenberichten van email en sociale media in één inbox te stroomlijnen.
Leid uw klanten door het afrekenproces en beantwoord alle vragen die ze hebben in realtime met onze systeemeigen live chatwidget.
Verbeter uw klantenloyaliteit door elke ondersteuningservaring gedenkwaardig en gepersonaliseerd te maken met onze geïntegreerde CRM.
Het implementeren van LiveAgent voor e-commerce op uw website is een kwestie van enkele seconden. De impact op uw e-commerce blijft echter aanhouden. Door LiveAgent te gebruiken voor uw webshop, kunt u de tevredenheid van uw klanten met meer dan 60% verhogen.
Op het juiste moment een helpende hand bieden aan uw klanten kan een aanzienlijke impact hebben op uw bedrijf. Elke keer dat ze een vraag hebben, staat uw live chat of callcenter voor u klaar. Geef uw klantenservice een boost met LiveAgent voor e-commerce.
De loyaliteit van de klanten moet één van de belangrijkste statistieken voor uw bedrijf zijn. Ze geven de voorkeur aan uw producten en diensten en zullen bij u blijven totdat ze tevreden zijn. Hoe meer loyale klanten u heeft, hoe betere resultaten u zult zien aan het einde van elke voorbijgaande maand.
Houd uw klanten in de gaten, bereid u van tevoren voor en neem contact op voordat ze kunnen weggaan met proactieve chatuitnodigingen. Met live chat kunt u 24/7 klantenondersteuning bieden, zelfs als u offline bent met contactformulieren.
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan versterken en de tevredenheid van uw zakenpartners kan vergroten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Investeren in helpdesksoftware kan eigenaren van ecommerce helpen kosten te besparen en de productiviteit te verhogen. Helpdesksoftware is gebruiksvriendelijk en u kunt volledig integreren met andere platforms voor een efficiënte workflow.
Om een succesvol online bedrijf te worden, moet u uw klanten hoogwaardige ondersteuning bieden. LiveAgent is een helpdesk met veel functies software die gebruiksvriendelijk, betaalbaar en compatibel is met bijna elke website.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar