Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Houd nauw contact met uw potentiële klanten met LiveAgent – de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019.
Verbeter uw responstijden tot wel 26% door alle klantenberichten van email en sociale media te stroomlijnen in één inbox met onze helpdeskticketsoftware.
Leid uw klanten door het afrekenproces en beantwoord alle vragen die ze hebben in realtime met onze systeemeigen live chatwidget.
Verbeter uw klantenloyaliteit door elke ondersteuningservaring gedenkwaardig en gepersonaliseerd te maken met de ingebouwde CRM in onze servicedesksoftware.
Het implementeren van LiveAgent voor ecommerce op uw website is een kwestie van een paar seconden. De impact op uw ecommerce duurt echter de hele tijd. Door LiveAgent-helpdesksoftware naar uw eshop te brengen, kunt u de tevredenheid van uw klanten met meer dan 60% verhogen.
Op het juiste moment een helpende hand bieden aan uw klanten kan een aanzienlijke impact hebben op uw bedrijf. Elke keer dat ze een vraag hebben, staat uw live chat of callcenter voor u klaar. Geef uw klantenservice een boost met LiveAgent voor e-commerce.
De loyaliteit van de klanten moet één van de belangrijkste statistieken voor uw bedrijf zijn. Ze geven de voorkeur aan uw producten en diensten en zullen bij u blijven totdat ze tevreden zijn. Hoe meer loyale klanten u heeft, hoe betere resultaten u zult zien aan het einde van elke voorbijgaande maand.
Houd uw klanten in de gaten, bereid u van tevoren voor en neem contact op voordat ze kunnen weggaan met proactieve chatuitnodigingen. Met live chat kunt u 24/7 klantenondersteuning bieden, zelfs als u offline bent met contactformulieren.
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .
Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent IT-helpdesksoftware uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team