Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw ecommercebedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de e-commerce sector

Houd nauw contact met uw potentiële klanten met LiveAgent – de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Verbeter uw responstijden tot wel 26% door alle klantenberichten van email en sociale media te stroomlijnen in één inbox met onze helpdeskticketsoftware.

Leid uw klanten door het afrekenproces en beantwoord alle vragen die ze hebben in realtime met onze systeemeigen live chatwidget.

Verbeter uw klantenloyaliteit door elke ondersteuningservaring gedenkwaardig en gepersonaliseerd te maken met de ingebouwde CRM in onze servicedesksoftware.

Verbeter het geluk & tevredenheid

Het implementeren van LiveAgent voor ecommerce op uw website is een kwestie van een paar seconden. De impact op uw ecommerce duurt echter de hele tijd. Door LiveAgent-helpdesksoftware naar uw eshop te brengen, kunt u de tevredenheid van uw klanten met meer dan 60% verhogen.

Meer informatie over de basisprincipes van klantentevredenheid
happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Begeleid uw klanten

Op het juiste moment een helpende hand bieden aan uw klanten kan een aanzienlijke impact hebben op uw bedrijf. Elke keer dat ze een vraag hebben, staat uw live chat of callcenter voor u klaar. Geef uw klantenservice een boost met LiveAgent voor e-commerce.

Meer informatie over live chat

Bouw een loyaal klantenbestand op

De loyaliteit van de klanten moet één van de belangrijkste statistieken voor uw bedrijf zijn. Ze geven de voorkeur aan uw producten en diensten en zullen bij u blijven totdat ze tevreden zijn. Hoe meer loyale klanten u heeft, hoe betere resultaten u zult zien aan het einde van elke voorbijgaande maand.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Verminder het verlaten van de winkelwagen

Houd uw klanten in de gaten, bereid u van tevoren voor en neem contact op voordat ze kunnen weggaan met proactieve chatuitnodigingen. Met live chat kunt u 24/7 klantenondersteuning bieden, zelfs als u offline bent met contactformulieren.

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Bekijk onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent IT-helpdesksoftware uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

question-2="Wat zijn de voordelen van LiveAgent?" answer-2="LiveAgent is krachtige en eenvoudig te gebruiken helpdesksoftware. Het heeft veel voordelen voor ecommerce, zoals verhoogde omzet, klantentevredenheid, verbeterde workflow en verminderd klantenverlies. Met meer dan 175 functies heeft LiveAgent alles wat u kunt wensen in een helpdesk ticketsysteem." question-3="Waarom zou uw ecommerce voor LiveAgent als helpdesksoftware moeten kiezen?" answer-3="Om een succesvolle online business te worden, moet u hoogwaardige ondersteuning bieden aan uw klanten. LiveAgent is een functierijke software die eenvoudig te gebruiken, betaalbaar en compatibel is met bijna elke website, waardoor het één van de beste helpdesksoftware is die er is."]
Related Articles to E-commerce diensten
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x