Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw ecommercebedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter de eerste respons met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de e-commerce sector

Houd nauw contact met uw potentiële klanten met LiveAgent – de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019.

Verbeter uw responstijden tot wel 26% door alle klantenberichten van email en sociale media in één inbox te stroomlijnen.

Leid uw klanten door het afrekenproces en beantwoord alle vragen die ze hebben in realtime met onze systeemeigen live chatwidget.

Verbeter uw klantenloyaliteit door elke ondersteuningservaring gedenkwaardig en gepersonaliseerd te maken met onze geïntegreerde CRM.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Verbeter het geluk & tevredenheid

Het implementeren van LiveAgent voor e-commerce op uw website is een kwestie van enkele seconden. De impact op uw e-commerce blijft echter aanhouden. Door LiveAgent te gebruiken voor uw webshop, kunt u de tevredenheid van uw klanten met meer dan 60% verhogen.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Begeleid uw klanten

Op het juiste moment een helpende hand bieden aan uw klanten kan een aanzienlijke impact hebben op uw bedrijf. Elke keer dat ze een vraag hebben, staat uw live chat of callcenter voor u klaar. Geef uw klantenservice een boost met LiveAgent voor e-commerce.

Bouw een loyaal klantenbestand op

De loyaliteit van de klanten moet één van de belangrijkste statistieken voor uw bedrijf zijn. Ze geven de voorkeur aan uw producten en diensten en zullen bij u blijven totdat ze tevreden zijn. Hoe meer loyale klanten u heeft, hoe betere resultaten u zult zien aan het einde van elke voorbijgaande maand.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Verminder het verlaten van de winkelwagen

Houd uw klanten in de gaten, bereid u van tevoren voor en neem contact op voordat ze kunnen weggaan met proactieve chatuitnodigingen. Met live chat kunt u 24/7 klantenondersteuning bieden, zelfs als u offline bent met contactformulieren.

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw sector en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan versterken en de tevredenheid van uw zakenpartners kan vergroten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to E-commerce diensten
Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

LiveAgent is uitstekende helpdesksoftware voor marketingbureaus, waarmee u efficiëntere ondersteuning kunt bieden, omdat het is ontworpen om problemen van meerdere kanalen in één enkele interface af te handelen. Het automatiseert ook veel taken, zodat uw vertegenwoordigers meer tijd hebben om problemen op te lossen. Het hebben van helpdesksoftware is uitstekend voor een marketingbureau omdat het u helpt informatie te verzamelen over de behoeften van uw klanten, waarmee u een uitstekende klantenservice kunt bieden. De juiste helpdesksoftware kan uw bedrijf verschillende voordelen bieden die uw bedrijf helpen efficiënter te werken, zoals het verhogen van de klantentevredenheid, het efficiënter maken van uw klantenondersteuning en het vergroten van de productiviteit van uw vertegenwoordigers. LiveAgent is geavanceerde, betaalbare en veelzijdige helpdesksoftware die bijdraagt aan het behalen van bovengenoemde voordelen.

Verbeter uw klantenservice door middel van geavanceerde helpdeskfuncties waarmee u uw communicatie kunt personaliseren en uw klanten snel van antwoorden kunt voorzien.

Wilt u uw klantenservice verbeteren?

LiveAgent is een voorbeeld van hoogwaardige helpdesksoftware die kan worden gebruikt voor effectieve klantenservice en geautomatiseerde klantenservice. Verwijzingsmarketing is een vorm van promotie die gebruikmaakt van verschillende strategieën om productaanbevelingen aan te moedigen. Enquêtes zijn een krachtige tool om feedback van klanten te krijgen en keuzes te begrijpen. Klantenservicevaardigheden zijn essentieel voor medewerkers van de klantenservice. Het gebruik van klantenservicesoftware kan de workflow van vertegenwoordigers verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Proactieve chat kan helpen bij het verhogen van de betrokkenheid van gebruikers en de klantentevredenheid en het verlagen van het verlatingspercentage en de conversieratio. Een klantenservicemedewerker moet in staat zijn om technische hulp te bieden en oplossingen voor problemen te vinden. Medewerkers dienen tevens over kwalitatieve communicatieve vaardigheden te beschikken.

LiveAgent voor de automobielsector biedt u tal van opties om in contact te komen met uw loyale klanten met sterke tools en functies.

Helpdesk software voor de automobielsector

LiveAgent is een krachtig alternatief voor helpdesk software zoals Helprace en Kayako, dat zorgt voor verbeterde klantenservice, verhoogde klanttevredenheid en verkoop. Het product heeft geholpen bij het categoriseren van tickets en statistieken bijhouden en verbetert de responstijd met 60%. LiveAgent biedt abonnementen voor verschillende klantenbehoeften en wordt aanbevolen door Marietta Corporation en genoemd als alternatief voor HelpSpot en Genesys. Na aanmelding wordt een e-mail met inloggegevens gestuurd en kunt u vanaf één dashboard alle klantenvragen afhandelen zonder extra personeel in te huren.

LiveAgent combineert uitstekende livechat, ticketing en automatisering. Verbeter uw marketing met LiveAgent helpdesk software.

Wilt u uw marketingreputatie verbeteren?

Het is belangrijk om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden om uw marketingimago te verbeteren. Dit kan worden gedaan met behulp van geavanceerde helpdesk software, die alle klanteninteracties opvolgt en optimaliseert in één gedeelde inbox. LiveAgent is een voorbeeld van zo'n software die kan leiden tot verbeterde productiviteit en klanttevredenheid.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo